• prospicientia

    Det sista du skulle kunna tänka dig?

    Ja, vad är det absolut sista du skulle kunna tänka dig? Finns ju många bra svar, typ ... hoppa ner i en hink med vatten och bli kvar där! 

  • Svar på tråden Det sista du skulle kunna tänka dig?
  • Buster1994

    att drunkna i bajs å kiss som dom har breve lagårdar. urs vilken död!

  • Anton Chigurh

    Övernatta i samma säng som vår statsminister Fredrich Reichfucher

    Det...är det sista. Mycket annat är tänkbart, tex att jag blir kokad i frityrolja som hettas upp sakta, mycket sakta. Men inte ovanstående, med vårat rövhål till statsminister. Där går gränsen. Hujedamej.....


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • taquine
    Anton Chigurh skrev 2013-09-28 14:24:25 följande:
    Övernatta i samma säng som vår statsminister Fredrich Reichfucher. 

    Det...är det sista. Mycket annat är tänkbart, tex att jag blir kokad i frityrolja som hettas upp sakta, mycket sakta. Men inte ovanstående, med vårat rövhål till statsminister. Där går gränsen. Hujedamej.....
    Eller att behöva ligga med dito! FörvånadKräksKräks
    my way or the highway
  • Anton Chigurh
    taquine skrev 2013-09-28 15:00:14 följande:
    Eller att behöva ligga med dito! FörvånadKräksKräks
    Jag misstänker att du också hade föredragit frityroljan, Taquine.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • prospicientia

    HAHAHA! Hångla med Leif G W Persson?! Skrattande

    Jag skulle inte vilja bli tagen med näbbar och klor av gigantisk rovfågel till boet för att sedan bli levande ursliten köttstycken som fågeln matade sina ungar med. MEN så kom jag på: Att bli matad med mask av en stor fågel är nog ännu värre! 

     

  • 5by5

    Att få fotsulorna uppskurna, fyllda med majskorn, ihopsydda igen och sedan tvingas att stå på glödande kol låter ju inte så lockande...

  • Tillie

    Att bli tvingad att bada i samma badkar fyllt av mjölk tillsammans med Bert Karlsson


    Your life's an open book, don't close it before it's done.
  • prospicientia
    Tillie skrev 2013-09-28 20:41:07 följande:
    Att bli tvingad att bada i samma badkar fyllt av mjölk tillsammans med Bert Karlsson
    A-hahaha!!

    Att bli tvingad att bli filmad - annars kommer de tvinga min brorsdotter att äta min hjärna - när jag går fram till en vilt främmande kvinna och säger: "Jag älskar dig! Vill du ligga med mig?" A-hahaha. Skrattande 
Svar på tråden Det sista du skulle kunna tänka dig?