• Anonym (Slyntestet)

    Testet för kvinnor! Är du en slyna? =)

    Ta denna tråden med en nypa salt! Mest på skoj! =)

    10/10 = SLYNA
    5/10 = "Normal"

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Testet för kvinnor! Är du en slyna? =)
  • Nickenamn01
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-04-15 08:05:19 följande:

    8/10

    Lite småslynig då hihi


    Eller bara väldigt snäll
  • Pussan
    Nickenamn01 skrev 2019-04-14 23:09:32 följande:
    Fick ni en garderobslapp och vänta på er tur ?
    Det hade ju varit något.....ett par i taget.....!
    Nej garderoben var på en fest i ett slutet sällskap där man själv hängde sin kappa i garderoben. Den var folktom efter ett par timmar. Så det var väl inte direkt på krogen utan snarare i en festlokal.
  • Nickenamn01
    Pussan skrev 2019-04-15 23:03:00 följande:

    Det hade ju varit något.....ett par i taget.....!

    Nej garderoben var på en fest i ett slutet sällskap där man själv hängde sin kappa i garderoben. Den var folktom efter ett par timmar. Så det var väl inte direkt på krogen utan snarare i en festlokal.


    Stackars den arme sate som gick hem med en underlig vit fläck på skepparkavajen
  • Anonym (H)
    Pussan skrev 2019-04-14 22:45:50 följande:

    9/10, har inte knullat på krogtoa.

    Däremot i garderoben men det alternativet fanns inte. Häftigare än toan tycker jag.


    Häftigare och hänsynsfullare. Vet en som pissa på sig bara för att toan var upptagen för sexuella aktiviteter.
  • Eena

    Ha! Hör gick jag runt och kände mig lite småslampig. Och så fick jag 1/10. Plötsligt känner jag mig som värsta nunnan

  • Underhill

    Mycket är relativt :) 1/10 på den listan är ändå 1/10 :)


    Eena skrev 2019-04-17 19:12:05 följande:
    Ha! Hör gick jag runt och kände mig lite småslampig. Och så fick jag 1/10. Plötsligt känner jag mig som värsta nunnan

    E vi överens så kör vi
  • Pussan
    Anonym (H) skrev 2019-04-17 15:11:25 följande:
    Häftigare och hänsynsfullare. Vet en som pissa på sig bara för att toan var upptagen för sexuella aktiviteter.
    Hänsynsfullare, det har du faktiskt rätt i när jag tänker efter. Häftigare absolut!
  • Pussan
    Nickenamn01 skrev 2019-04-16 10:35:01 följande:
    Stackars den arme sate som gick hem med en underlig vit fläck på skepparkavajen
    Nej så illa var det inte
  • Anonym (moral)

    Jag fick givetvis 0/10. När man läser den här tråden är det lätt att se varför väst håller på att braka samman.

  • Anonym (Smyg)

    8/10 trots att jag är kille Skäms

    Slyna är förövrigt ett positivt laddat ord.

  • Anonym (Björn)

    Vad är en slyna? Är det en kvinna som har många sexpartners? Som tydligt visar att hon vill ha mycket sex?

    Vad är i så fall den manliga motsvarigheten? Slyne?

    Nej, det finns ingen manlig motsvarighet, för ordet slyna är ett nedsättande ord för kvinnor som bejakar sin lust. Kvinnor ska hålla på sig och inte bjuda ut sig, och helst vara oskulder när de gifter sig. Män uppfostras att vara sexuellt inkontinenta, ju fler de knullar desto bättre är de.

    1800-talet, kom tillbaka, allt är förlåtet.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Björn) skrev 2024-03-19 17:05:08 följande:

    Vad är en slyna? Är det en kvinna som har många sexpartners? Som tydligt visar att hon vill ha mycket sex?

    Vad är i så fall den manliga motsvarigheten? Slyne?


    Svin. Eller skitstövel. Knöl.
  • Anonym (Ron)
    Anonym (Så det kan gå) skrev 2024-03-18 13:03:48 följande:

    10/10....Drömmer


    Duktigt....Hjärta
Svar på tråden Testet för kvinnor! Är du en slyna? =)