• Skidälskaren

    Berätta en rolig händelse som du kan skratta åt idag! :)

    Hej!

    Dela med dig av en rolig historia som hänt dig eller någon du känner, som tex var jobbig eller pinsam då men som du kan skratta åt idag.
    Bara en rolig tråd, inget påhoppande här inte haha!SkrattandeJag kan börja med att berätta att min mosters vän stod i hissen på jobbet och hade samma byxor på sig som kvällen innan. Kvällen innan hade blivit sen och hon hade bara "klivit ur" byxorna och trosorna på samma gång och därmed lämnat trosorna i byxorna också, det tänkte hon däremot inte på dagen efter.

    När hon stod i hissen så märkte hon något på skon och då hade gårdagens trosor glidit ner genom byxbenet och hamnat på skon haha... gissa om hon skämdes ihjäl?

  • Svar på tråden Berätta en rolig händelse som du kan skratta åt idag! :)
  • LaLola

    Jag o min 14-åring hade ett av våra uuuuunderbara bråk ang den blöta badrumsmattan.
    Hon blöter ner den vid varje dusch o jag blir galen för att hon inte ens försöker dra den åt sidan.

    Vid detta tillfälle lämnar jag badrummet för nån minut o hör då ytterdörren öppnas o stängas (vi bor i hyreshus).
    Går o kollar...ungjäkeln har slängt ut den blöta mattan i trapphuset!

    Det var inte så kul just då men nu kan jag faktiskt garva åt det.

  • Skidälskaren
    LaLola skrev 2014-10-08 17:02:36 följande:

    Jag o min 14-åring hade ett av våra uuuuunderbara bråk ang den blöta badrumsmattan.
    Hon blöter ner den vid varje dusch o jag blir galen för att hon inte ens försöker dra den åt sidan.

    Vid detta tillfälle lämnar jag badrummet för nån minut o hör då ytterdörren öppnas o stängas (vi bor i hyreshus).
    Går o kollar...ungjäkeln har slängt ut den blöta mattan i trapphuset!

    Det var inte så kul just då men nu kan jag faktiskt garva åt det.


    Hahaha! Ja sånt får sin charm efter ett tag!
  • Anonym (Tjej)

    Var på bio med en kille, första dejten. Vi var båda superblyga och nervösa. När vi satt oss i salongen och reklamen rullade på så blev det lite tyst så jag tänkte att jag borde säga något så jag sade "Tror du att de specialanpassar reklamen efter de som har valt just den här filmen, så att den passar dem?"
    De två nästkommande reklamerna var - en intensiv kondomreklam och en reklam för att man bör döpa sina barn.

  • Anonym (ta bort mig)

    Skulle operera bort en ofarlig knöl på låret en gång för många år sedan. Jag blev övningsobjekt för en ung blivande läkare. Det visste jag om innan och hade inget att erinra. Allt skedde under överinseende av en äldre rutinerad kvinnlig sjuksköterska. Jag förbereddes för operationen och låg med naken underkropp på en brits med ett grönt skynke i brösthöjd så att jag inte kunde se vad som skulle ske på andra sidan.

    När det var klart för operation hade jag fortfarande inte sett läkarstudenten som skulle operera, bara sköterskan som förberedde allt. Hon frågade då om det var ok med mig att läkarstudenten var av kvinnligt kön. Man är ju inte så kaxig som man när man ligger där helt naken på underkroppen. Jag svarade sköterskan så karskt och käckt jag kunde. " Nä förfan, det går jättebra, bara hon är snygg"

    Jag visste inte att hon redan stod bakom skynket. Hon klev fram och presenterade sig. Hon var så ful en stackars människa kan vara. Hennes ansikte som var fullt av röda finnar var illrött. Hennes oreanga stripiga hår glömmer jag inte heller. Sköterskan bet sig i armen för att inte börja skratta och jag ville bara dö och tänkte, ta bort mig. Då kläcker jag ur mig nästa groda: " hon duger" sa jag till sköterskan i ett försök att rädda situationen. Jag trodde sköterskan skulle bryta ihop. Hon väde sig om och skakade tyst av skratt. Stackars läkarstudent!

    Jag svimmade dessutom under operationen och vaknade till på britsen, illamående och med huvudet nedåt. Läkarstudenten hånlog kan jag ge mig fan på. Inte blev det ett snyggt ärr heller. Synden straffar sig själv är väl sensmoralen.

  • Anna74a

    Jag bantade och hade köpt med mig en påse i stort sett kalorifria kolor till bion.

    Smaskade i mig nästan hela påsen.

    Vad jag inte visste då var att sötningsmedlet i påsen var extremt laxerande.

    Magen var totalt i uppror och jag satt och kämpade emot och svettades under hela filmen.

    Jag missade handlingen i filmen kan man säga.

    Som tur var sket jag inte på mig men minns denna händelse som ett stort misstag.

  • Söder73

    I min ungdoms dagar var jag på stan med mina vänner och vi hade pubrunda. Jag blir kissnödig och sätter mig på huk på gräset vid en damm. Är ju berusad så balansen är inte den bästa... Ramlar ner i vattnet med byxorna nere, mina vänner ser hela spektaklet och vrider sig av skratt. Då kommer naturligtvis en massa andra människor fram för att se vad de skrattar åt :)

  • Anonym (K)

    När jag snubblade på en isfläck vid bussen för 2 år sen och skrek när jag föll så att hela stationen vände sig åt mitt håll... Skämdes som tusan då men nu skrattar jag år det

Svar på tråden Berätta en rolig händelse som du kan skratta åt idag! :)