• Nutnut

    Billigaste blöjan Stockholm

    Hej!

    Jag är intresserad av vart man kan hitta de billigaste liberoblöjorna, utan rabatkupong i Stockholmsområdet, relativt centralt.

  • Svar på tråden Billigaste blöjan Stockholm
  • Nutnut
    Duckan skrev 2016-08-21 19:45:53 följande:

    På Lidl?


    Har dom libero där och vad kostar dom?
  • Duckan

    Men föråt, jag såg inte att det var just Libero som efterfrågades, läste via telefonen och det grötar ihop sig med de gamla ögonen. Ingen Libero där.

  • Nutnut

    Oj, det var billigt!

    Gäller det utan rabattkupong?


    Carabellis kusp skrev 2016-08-22 21:57:18 följande:

    Ica värtan har för 89kr.


  • straw2008

    Jag har en rabattkupong på 50 kr som jag har kopierat i 200ex (vet att det är olagligt men det funkar). Så för mig kostar ett stort paket libero 30 kr. 

    Nu finns ju nya libero soft i mindre paket för 49 kr oxå, de får jag alltså helt gratis med min kupong. 


    I kinamockaskogen.....
  • straw2008

    Pma om någon är intresserad av denna kupong. Jag kan tänka mig att hjälpa till :) 


    I kinamockaskogen.....
  • Nutnut
    straw2008 skrev 2016-08-23 08:55:19 följande:

    Jag har en rabattkupong på 50 kr som jag har kopierat i 200ex (vet att det är olagligt men det funkar). Så för mig kostar ett stort paket libero 30 kr. 

    Nu finns ju nya libero soft i mindre paket för 49 kr oxå, de får jag alltså helt gratis med min kupong. 


    Haha men oj... Känner den inte av att streckkoden redan är använd? Köper du på samma butik?
  • Carabellis kusp
    Nutnut skrev 2016-08-23 07:46:40 följande:

    Oj, det var billigt!

    Gäller det utan rabattkupong?


    Ja, men max 2 pkt per kund, fast utan Ica kort, så du kan köpa igen en liten stund senare. Inga krav på att handla annat i butiken.
  • straw2008
    Nutnut skrev 2016-08-23 11:08:10 följande:
    Haha men oj... Känner den inte av att streckkoden redan är använd? Köper du på samma butik?
    Jag kopierar kupongen så jag har 200 kuponger. 
    I kinamockaskogen.....
  • SaraJärfälla

    Kanske lite slö, men jag handlar blöjor på mat.se. De har en kod via länken nedan som ger 170kr rabatt vid första beställningen. Köp blöjor för 500kr så får du 170 i rabatt.
    Alltså för bjöjor för 500kr så betalar du 330kr.

    Länk

Svar på tråden Billigaste blöjan Stockholm