• Only me 1976

    Hej alla hästmänniskor här inne

    Jag blev lite nyfiken på vad vi har för hästraser, ålder, kön, tävlar - vad för disciplin, tävlar inte är hobbyryttare.

    Alla kan svara även om man inte äger egna hästar.

    Själv var jag:

    Shirehäst född 1998, valack, tävlas ej bara promenadrids

    Andalusiern född 2008 sto Spanien import, håller på att utbildas i hopp o dressyr, hade tänkt mig börja tävla i hoppning på ganska låg nivå och ev tävla lite i dressyr på låg nivå

    Islandshäst född 2011-05-17 egen uppfödning sto håller på att utbildas till " allround" häst så dottern min kan både tävla lätta klasser hoppning och gångartsridning

  • Svar på tråden Hej alla hästmänniskor här inne
  • Hulda87

    Hej.

    Har två shettisar till barnen som dom promenadrider än då barnen är 3 och 4 år. Kör dom även ibland. Hade två welsh cob förra året men den ena dog tyvär och den andra sålde jag. Jag har haft höstar hela livet.w

  • Nonym

    Har en gammal travarvalack på 20 år, går mest och skrotar i hagen, svårriden men snällast i världen att handskas med (min ettåring kan mata honom med morötter ur handen)

  • Bellsss

    Oldenburgare valack f 2007. Tävlas upp till 135cm. Köpt som projekthäst då han var fullkomligt livsfarlig i både hantering och riktig. Riktig talang i hoppning men otroligt skarp.

    Ev kommer jag köpa in en valack f 2014 efter Cornet obolensky (för er som kan stam) som framtidshäst.

Svar på tråden Hej alla hästmänniskor här inne