• Aniiee

    Allt du tror om mig är förmodligen inte sant, så fråga vad du vill

    Folk på det här forumet har väldigt spretiga och konstiga idéer om mig, så here's your chance.


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Svar på tråden Allt du tror om mig är förmodligen inte sant, så fråga vad du vill
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2017-08-20 14:04:22 följande:
    Tack för feedback =)

    Smakboxen tänker jag att jag gör en unbocking, och sedan recenserar grejerna en och en eller några stycken i taget, lite beroende på vad det är. Att testa grejer både som det är och tillagat låter vettigt =)
    Unboxing*

    Geeze, man ska inte skriva ock lyssna på föreläsningar om medeltida krigsföring samtidigt......
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Anonym (1234)

    Varför har du så många ''fråga mig vad du vill trådar''? 

  • Anonym (1234)
    Aniiee skrev 2017-08-06 00:06:26 följande:
    Kanske en hen ligger närmast i alla fall =P Jag är gender fluid och intersexuell. Har fungerande kvinnliga könsdelar, men även manliga, 
    Har du en snopp eller kulor? Om nej, vad menar du med manliga könsdelar?
  • Anonym (fascinerad och nyfiken)
    Aniiee skrev 2017-08-06 00:06:26 följande:
    Kanske en hen ligger närmast i alla fall =P Jag är gender fluid och intersexuell. Har fungerande kvinnliga könsdelar, men även manliga, icke-fungerande, manlig hormonprofil, extra könskromosom och en manligt sammansatt hjärna.
    Jag tycker att du är en otroligt fascinerande person och här kommer några nyfikna frågor, som jag tänker att du är i en unik position att besvara. Jag undrar hur du skulle beskriva din sexuella läggning, med tanke på att du är intersexuell, har varit gravid (med en man, gissar jag) och lever med flickvän? Hur relevant är frågan om "sexuell läggning" för dig som intersexuell?

    Jag föreställer mig ändå din yttre identitet som mer feminin än maskulin, stämmer det? Definierar sig din flickvän som homo, hetero eller bi, eller något helt annat?

    Frågorna kommer från en nyfikenhet inte lika mycket på dig som person, som på hur olika man kan uppleva sin könsidentitet och sexuella läggning. Jag är själv ciskvinna och har alltid känt mig som hetero, men är öppen för möjligheten att attraheras av andra kön. 
  • Aniiee
    Anonym (1234) skrev 2017-08-29 17:19:00 följande:

    Varför har du så många ''fråga mig vad du vill trådar''? 


    För att jag har tråkigt. Det står det ju dessutom i de flesta av dem.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee
    Anonym (1234) skrev 2017-08-29 17:21:08 följande:
    Har du en snopp eller kulor? Om nej, vad menar du med manliga könsdelar?
    det är väl just det som är manliga könsdelar? Så svaret måste ju vara: Något av det, åtminståne.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Anonym (1234)
    Aniiee skrev 2017-08-29 18:07:01 följande:
    det är väl just det som är manliga könsdelar? Så svaret måste ju vara: Något av det, åtminståne.
    Vilket av dem?
  • Aniiee
    Anonym (fascinerad och nyfiken) skrev 2017-08-29 17:47:09 följande:
    Jag tycker att du är en otroligt fascinerande person och här kommer några nyfikna frågor, som jag tänker att du är i en unik position att besvara. Jag undrar hur du skulle beskriva din sexuella läggning, med tanke på att du är intersexuell, har varit gravid (med en man, gissar jag) och lever med flickvän? Hur relevant är frågan om "sexuell läggning" för dig som intersexuell?

    Jag föreställer mig ändå din yttre identitet som mer feminin än maskulin, stämmer det? Definierar sig din flickvän som homo, hetero eller bi, eller något helt annat?

    Frågorna kommer från en nyfikenhet inte lika mycket på dig som person, som på hur olika man kan uppleva sin könsidentitet och sexuella läggning. Jag är själv ciskvinna och har alltid känt mig som hetero, men är öppen för möjligheten att attraheras av andra kön. 
    Jag är pansexuell, eller "i-don't-give-a-fuck"-sexuell, som något sa. Jag tror att frågan är lika relevant, eller irrelevant, för mig som för alla andra. 

    Om man skulle lägga min "outward gender" på en skala av 1-10, där 1 är extremt feminin och 10 är extremt maskulin, så landar jag en vanlig dag runt 5, men pendlar mellan ungefär 3.5-7. Min flickvän är homosexuell.

    Ursäkta kort svar, jag är lite väck idag.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Anonym (fascinerad och nyfiken)
    Aniiee skrev 2017-08-29 18:34:29 följande:
    Jag är pansexuell, eller "i-don't-give-a-fuck"-sexuell, som något sa. Jag tror att frågan är lika relevant, eller irrelevant, för mig som för alla andra. 

    Om man skulle lägga min "outward gender" på en skala av 1-10, där 1 är extremt feminin och 10 är extremt maskulin, så landar jag en vanlig dag runt 5, men pendlar mellan ungefär 3.5-7. Min flickvän är homosexuell.

    Ursäkta kort svar, jag är lite väck idag.
    Tack för svar! Frågan om sexuell läggning har givetvis olika relevans för olika personer, men jag tänker mig att den är enklare eller tydligare för en person med enkeltydig könsidentitet, eller om man vet att man dras sexuellt bara till ett kön. En kvinna som bara attraheras av kvinnor får ju betraktas som homosexuell, en som attraheras av alla kön som bi eller pan då, men jag var mer nyfiken på hur du uppfattar din sexuella läggning med tanke på att du är gender fluid. Men så här då: om du bara attraherades av kvinnor, hur skulle du då definiera din sexuella läggning?

    Jag hoppas att du inte tycker att frågorna är otrevliga, jag vill verkligen bara förstå, eftersom mina egna erfarenheter skiljer sig så mycket från dina.
  • Anonym (1234)

    Varför gjordes en np utredning av dig när du var 9? Vilka problem hade du så att omgivningen misstänkte något sådant?

  • Aniiee
    Anonym (1234) skrev 2017-09-03 20:25:05 följande:

    Varför gjordes en np utredning av dig när du var 9? Vilka problem hade du så att omgivningen misstänkte något sådant?


    Jag var 6. Jag vet att jag har skrivit 9 vid flera tillfällen, men det är fel. Först för att jag helt enkelt inte hade koll (var kanske lite för liten för att minnas, har dock dubbelkollat), men sen även för att jag och tid.... går inte riktigt ihop.  Jag envisas fortfarande med att min systerdotter är 9. Hon är 11....

    Quirk of mine. Måste alltid kolla inför födelsedagar. Även min egen Förvånad

    Hur som haver, svar på din fråga: Jag var socialt ointresserad och långt före den mentala och "intelligenta" utvecklingen på flera plan. That's why, så vitt jag förstått.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Anonym (X)

    Hur gammal är du egentligen?


    När du skriver i trådar har du alltid gjort allt, på heltid eller mer, i 100 år, men jag tror egentligen inte du är lastgammal.

  • Aniiee
    Anonym (X) skrev 2017-09-03 21:30:35 följande:

    Hur gammal är du egentligen?


    När du skriver i trådar har du alltid gjort allt, på heltid eller mer, i 100 år, men jag tror egentligen inte du är lastgammal.


    Jag har inte gjort allt, och inte på heltid eller mer, men visst har jag hunnit göra en jävla massa på bara 32 år. Elller 33. Hur man nu vill räkna.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
Svar på tråden Allt du tror om mig är förmodligen inte sant, så fråga vad du vill