• Anonym (NyfikenMan)

    Ni killar som gillar att ta en kille analt

    Ni män som gillar att ta en annan man analt, hur är det? Är det någon skillnad att ta en tjej eller kille?

  • Svar på tråden Ni killar som gillar att ta en kille analt
  • Onewave

    Jag tycker det är super skönt när en kvinna tar mig med strapon. Att få känna sig påsatt ordentligt och kvinnan styr är härligt. Skulle gärna vilja testa en man också som jag sugit hård. Men vill göra det i trekant med kvinna då jag inte känner att jag tänder på mannen utan mer aktiviteten

  • Anonym (påav)
    Onewave skrev 2024-03-19 10:16:35 följande:

    Jag tycker det är super skönt när en kvinna tar mig med strapon. Att få känna sig påsatt ordentligt och kvinnan styr är härligt. Skulle gärna vilja testa en man också som jag sugit hård. Men vill göra det i trekant med kvinna då jag inte känner att jag tänder på mannen utan mer aktiviteten


    Testa en riktig kuk.
    Har gjort det och tänder inte på män kan inte kyssa/hångla blir äcklad av det
    Men att få en kuk i röven, det är njutning på riktigt 
    Och suga är mumsigt, sen sperma Oskyldig vissa går att svälja,  vissa får man fort spotta ut 
  • BlåFisk
    Anonym (Janne) skrev 2024-03-06 20:32:38 följande:

    Har hört att det är svårare att hitta någon som vill sätta på då majoriteten vill bli påsatta? Är det så? Blev lite paff, som oerfaren trodde jag att man satte på varandra 50-50. 

    Jag är straight men blivit lite nyfiken i tankarna nu när man blivit 40 år. Skulle vilja prova suga en kuk och kanske prova att sätta på en man då jag gillar analsex, med kvinnor. Vill dock inte bli påsatt själv. 


    Alla har väl tänkt på det i olika omgångar. För mig tog det lång tid innan jag provade, och även om det är svårare att hitta någon som allt känns bra med så har jag haft en del sex som är bland det bästa jag någonsin kan minnas. Verkligen glad att jag tog steget:)
  • Anonym (M)

    Jag kunde inte få upp den. Tänder på att göra saker med killar men när den skulle in där så gick det bara inte. Mer upphetsande med att runka och suga. Tjejer däremot har jag inga problem med att knulla analt.

  • Emrik1969

    Hej, samma för mig som för Anonym (M)
    Jag har testat 1 ggr och det började med att han sög men när den skulle in där bak så var det inte lika självklart. Det gick o efter en stund så gick det också men mer upphetsande att bli avsugen.

  • Anonym (Dröm på)
    Anonym (M) skrev 2024-03-23 15:06:40 följande:

    Jag kunde inte få upp den. Tänder på att göra saker med killar men när den skulle in där så gick det bara inte. Mer upphetsande med att runka och suga. Tjejer däremot har jag inga problem med att knulla analt.


    Nej, eftersom det bara sker i din egen fantasi.

    Män som ligger med andra män är inget relationsmaterial förövrigt. 
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Dröm på) skrev 2024-03-24 00:52:24 följande:
    Nej, eftersom det bara sker i din egen fantasi.

    Män som ligger med andra män är inget relationsmaterial förövrigt. 
    Jag blir så förundrad av den här homofobiska inställningen hos många kvinnor. Om en man du är attraherad av för övrigt berättar att  han har haft sex med andra män tidigare, varför är han plötsligt inget relationsmaterial? Visst, jag kan förstå att man är orolig att han ska vara otrogen, men det kan man som bekant vara även om man är 100% straight. Jag som man skulle inte bry mig det minsta om en kvinna jag var attraherad av också tände på kvinnor, förutsatt att jag var söker på att hon ville vara med mig och ingen annan.
  • Anonym (Dröm på)
    Anonym (undrar) skrev 2024-03-27 11:56:17 följande:
    Jag blir så förundrad av den här homofobiska inställningen hos många kvinnor. Om en man du är attraherad av för övrigt berättar att  han har haft sex med andra män tidigare, varför är han plötsligt inget relationsmaterial? Visst, jag kan förstå att man är orolig att han ska vara otrogen, men det kan man som bekant vara även om man är 100% straight. Jag som man skulle inte bry mig det minsta om en kvinna jag var attraherad av också tände på kvinnor, förutsatt att jag var söker på att hon ville vara med mig och ingen annan.

    Har inget med homofobi att göra, sluta lägga den stämpeln där den inte hör hemma. 


    Jag tror på lika rättigheter för alla människor, så även för HBTQ.
    Sex och relationer är dock ingen rättighet och där går man helt efter egen preferens.

    Många kvinnor finner det omanligt med en man som legat med andra män och så även jag. Särskilt om han själv är den som tagit emot och blivit penetrerad. Tanken på detta är oerhört avtändande för mig och jag vill då inte ligga med en sådan man.

    Är själv straight till 100% och tycker inte att det är orimligt att begära detsamma från en partner. Bisexuella kan dejta varann istället eller förbli singlar.

  • Tobben
    Anonym (Dröm på) skrev 2024-03-27 14:26:49 följande:

    Har inget med homofobi att göra, sluta lägga den stämpeln där den inte hör hemma. 


    Jag tror på lika rättigheter för alla människor, så även för HBTQ.
    Sex och relationer är dock ingen rättighet och där går man helt efter egen preferens.

    Många kvinnor finner det omanligt med en man som legat med andra män och så även jag. Särskilt om han själv är den som tagit emot och blivit penetrerad. Tanken på detta är oerhört avtändande för mig och jag vill då inte ligga med en sådan man.

    Är själv straight till 100% och tycker inte att det är orimligt att begära detsamma från en partner. Bisexuella kan dejta varann istället eller förbli singlar.


    Jag vet inte om det beror på ointresse eller om tjejer absolut inte kan tro att jag är bi, men ytterst få av de jag dejtat eller haft sex mex har frågat om jag haft sex med andra män. Brukar du fråga det?
  • Anonym (Dröm på)
    Tobben skrev 2024-05-07 17:52:17 följande:
    Jag vet inte om det beror på ointresse eller om tjejer absolut inte kan tro att jag är bi, men ytterst få av de jag dejtat eller haft sex mex har frågat om jag haft sex med andra män. Brukar du fråga det?
    Jag hade tagit upp det redan i min presentation om jag nu skulle vilja regga mig på en dejtingsajt. Sagt att jag bara dejtar straighta män som alltid varit straighta.
  • Anonym (NyfikenMan)

    Jag har varit ganska öppen i mina senaste relationer om att jag testar Killdex och det har inte varit något problem, snarare stöttande över att jag lever ut mina drömmar 

Svar på tråden Ni killar som gillar att ta en kille analt