• Anonym (Aj)

    Enstaka blåsa i underlivet, vad är det?

    Hej! 


    Har fått en enda blåsa i underlivet, intill slidöppningen. Tror i alla fall att det är en blåsa. Den tycks ha spruckit och svider något fruktansvärt när jag ska tvätta eller torka där. Har varit så i typ 3-4 dagar nu. Har inte varit med om det förut och har inte bytt sexpartner på över 10 år. Någon som vet vad det kan vara? 

  • Svar på tråden Enstaka blåsa i underlivet, vad är det?
  • Anonym (Herakles)

    Genital herpes låter det som. Kontakta gyn och ha inte oskyddat sex.

  • Anonym (Aj)

    Men om det är herpes, borde inte det ha brutit ut tidigare då? Och när jag läser om herpes verkar det som man får flera blåsor, och detta är bara en enda? Skulle också kunna vara en finne, men något är det som spruckit i alla fall. 

  • Anonym (Hm)

    Herpes. Kan ligga vilandes i kroppen flera år och bara bryta ut när den känner för det. 

  • Anonym (Aj)

    Jag känner att jag måste uppdatera tråden om någon annan skulle vara i samma situation! 


    Jag gick nämligen till gynekolog och tog ett prov på blåsan. Idag fick jag svaret att det inte var herpes. Läkaren trodde att det var en förkylningsblåsa. Jag hade ingen aning om att man kunde få en förkylningsblåsa i underlivet och har aldrig fått det förut! Men nu vet ni som ropade herpes också 😊

  • Anonym (Aj)
    Anonym (Baja Maja) skrev 2023-12-21 21:19:52 följande:
    White trash

    Haha va? Jag gissar att du är en ung person om du aldrig haft något fysiskt besvär i underlivet. Välkommen till världen! 

Svar på tråden Enstaka blåsa i underlivet, vad är det?