• Drbutt

    Stringkalsonger

    Har en lite fundering, jag har länge varit användare av stringkalsonger, totalt ca 15 år, varav dom 7 senaste åren har jag enbart använt och ägt string. 


    I början av mitt användande var det väldigt svårt att hitta ställen som sålde string för män. Numer med internet är det väldigt enkelt. 


     


    Därav kommer min fråga, är det många män som idag använder sig av string? Det säljs lite överallt online, samt att tyda på recensioner på dessa onlinebutiker så finns det gott om användare. 


     


    Tänker även att trenden med träningstights, tightare byxor gjort att kanske fler börjat använda stringkalsonger. 


     


    Använder du string? Vet du någon som gör de? Börjar det bli accepterat? Visar du att du använder det eller gömmer du de? 


     


     


     

  • Svar på tråden Stringkalsonger
  • Drbutt
    Anonym (HmJ) skrev 2024-05-14 18:59:35 följande:

    Tycker att man gör som man trivs medGlad


    Jag håller verkligen med dig :) tyvärr så har många negativa åsikter när män väljer att klä sig i stringkalsonger. förhoppningsvis är det en vändande trend :) 
  • Anonym (Blä)

    Fult som f-n och dessutom ger ett gay intryck på män. Inget fel i att vara homosexuell men knappast heller något man tänder på som straight kvinna.

  • Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-15 21:47:28 följande:

    Fult som f-n och dessutom ger ett gay intryck på män. Inget fel i att vara homosexuell men knappast heller något man tänder på som straight kvinna.


    Det här är ändå spännande, att ett klädesplagg kan potentiellt förändra ens sexuellaläggning? Om en kvinna väljer att använda boxertrosor blir hon då också homosexuell? 


    Tror mer på det som skrivs tidigare i tråden att det är inget unikt plagg just för kvinnor. 


    har förövrigt träffat flera straighta kvinnor som uppskattar det och tycker verkligen att det är sexigt. 

  • Anonym (Blä)
    Drbutt skrev 2024-05-16 07:37:28 följande:

    Det här är ändå spännande, att ett klädesplagg kan potentiellt förändra ens sexuellaläggning? Om en kvinna väljer att använda boxertrosor blir hon då också homosexuell? 


    Tror mer på det som skrivs tidigare i tråden att det är inget unikt plagg just för kvinnor. 


    har förövrigt träffat flera straighta kvinnor som uppskattar det och tycker verkligen att det är sexigt. 


    Tror du att straighta män tänder på en kvinna i pösiga mansunderkläder?

    Jo, det är ganska unikt. Finns typ ingen man som ses med fjolliga string på en vanlig badstrand. Kolla själva vid nästa sommardopp. 

    Ja, det har du säkert gjort Drömmer
  • Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-16 07:45:25 följande:
    Tror du att straighta män tänder på en kvinna i pösiga mansunderkläder?

    Jo, det är ganska unikt. Finns typ ingen man som ses med fjolliga string på en vanlig badstrand. Kolla själva vid nästa sommardopp. 

    Ja, det har du säkert gjort Drömmer

    Du missar att det här är plagg anpassade till män. Så motsvarigheten skulle inte vara pösiga boxers utan ett par boxertrosor. 


    uppenbarligen så säljs det stringkalsonger i butiker. Så att det skulle vara så unikt tror jag inte. Däremot döljer nog dom flesta de då åsikterna är så fördomsfulla 

  • Anonym (Blä)
    Drbutt skrev 2024-05-16 09:13:41 följande:

    Du missar att det här är plagg anpassade till män. Så motsvarigheten skulle inte vara pösiga boxers utan ett par boxertrosor. 


    uppenbarligen så säljs det stringkalsonger i butiker. Så att det skulle vara så unikt tror jag inte. Däremot döljer nog dom flesta de då åsikterna är så fördomsfulla 


    Och varför tror du att åsikterna är så "fördomsfulla"? Jo, antagligen för att de allra flesta kvinnor inte finner det attraktivt med bögiga stringkallingar. Precis som de flesta män inte uppskattar manhaftiga plagg på kvinnor. 
  • Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-16 09:23:34 följande:
    Och varför tror du att åsikterna är så "fördomsfulla"? Jo, antagligen för att de allra flesta kvinnor inte finner det attraktivt med bögiga stringkallingar. Precis som de flesta män inte uppskattar manhaftiga plagg på kvinnor. 

     


    Hoppas att synen på det kommer att ändras, det är ändå bara kläder. Det var uppskattat att höra din åsikt :) 

  • Tobenen

    10 poäng till dig och ditt svar. Du klädde av hen naken. kärlek och respekt ska alltid vinna över hat och fördummarPlus


    Drbutt skrev 2024-05-16 12:36:55 följande:

     


    Hoppas att synen på det kommer att ändras, det är ändå bara kläder. Det var uppskattat att höra din åsikt :) 


  • Anonym (Blä)
    Tobenen skrev 2024-05-16 20:07:50 följande:

    10 poäng till dig och ditt svar. Du klädde av hen naken. kärlek och respekt ska alltid vinna över hat och fördummarPlus


    Vilket korkat svar. Kvinnor som inte gillar string på män = hatiska? Nej du, isåfall är nog majoriteten av kvinnor hatare då string är ett gräsligt plagg och särskilt på män.

    Nej, de enda som blivit avklädda nakna här är ju alla desperata fånar som postar bilder på sina fula snören de kallar ?underkläder?.
  • Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-16 21:10:18 följande:
    Vilket korkat svar. Kvinnor som inte gillar string på män = hatiska? Nej du, isåfall är nog majoriteten av kvinnor hatare då string är ett gräsligt plagg och särskilt på män.

    Nej, de enda som blivit avklädda nakna här är ju alla desperata fånar som postar bilder på sina fula snören de kallar ?underkläder?.

    Känner att det här tar lite väl stort utrymme nu, jag vill inte att tråden blir något annat än vad den är tänkt till. 


    Vi har fått höra din åsikt och är tacksam för de. 


    Förstår att det finns många åsikter ang detta kontroversiella plagg. 


    Tycker man inte om det man ser så kan man helt enkelt vända blicken åt ett annat håll :) 

  • Anonym (Blä)
    Drbutt skrev 2024-05-17 07:44:35 följande:

    Känner att det här tar lite väl stort utrymme nu, jag vill inte att tråden blir något annat än vad den är tänkt till. 


    Vi har fått höra din åsikt och är tacksam för de. 


    Förstår att det finns många åsikter ang detta kontroversiella plagg. 


    Tycker man inte om det man ser så kan man helt enkelt vända blicken åt ett annat håll :) 


    När ni felaktigt går in här och anklagar mig för att vara hatisk och fördomsfull så får ni också räkna med att jag svarar i tråden och motsäger era lögner.

    Detta handlar inte om vare sig hat eller fördomar utan om personlig klädsmak. 
Svar på tråden Stringkalsonger