• Anonym (Kåt som fan)

    Sambons syster

    Hej 
    Måste skriva av mig.

    Har tillbringat fjällvärlden med sambons familj under påsken.
    Jag och sambons syster har små flörta med varandra, de har vi gjort under en lång tid innan. Lite spänning och skoj tycker jag . Utmaningen att ingen ska märka liten kick av spänning, 
    men hon har tagit de till en ny nivå nu.
    under dagarna har hon började att skicka utmanande bilder som gick över till nakenbilder när hon ligger  i rummet bredvid 
    jag själv skickade tillbaka så klart ????
    Gick till toan för att göra de, 

    Rätt eller fel men denna spänningen ger mig sjuka kickar av adrenalin 
    kan tillägga att vi visade upp varandra nakna i bastun en snabbis, inget mer har hänt.

    Vet att hon inte skull säga nej om jag skulle be om att få komma hem till henne.

    är de fler som har haft flört med partners syskon? Gick ni vidare ?
    Jag är nöjd som det är nu men ni som gick längre vad hände ? 

  • Svar på tråden Sambons syster
  • Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-04-03 13:34:19 följande:

    Separera från din sambo


     


    Har tyvärr inga planer för de, även om hennes syster vill
    hon har inte sagt de rakt ut men jag vet 😀

    jag kanske är lite knäpp men njuter verkligen av denna situation. All pulshöjning med hemliga meddelande och smusslandet 
    men håller med att det eskalerande när hon började skicka bilder men jag älskar det.

    Var underbart som innan typ tex att sitta i soffan och kolla Bingolotto uppesittarkväll med att små smeka varandra på handen 
    i all försiktighet utan att nån skulle märka 

    eller att gå bakom och dra handel vid midjan, 

    Vi har aldrig kysst varandra eller nåt liknande
    än så länge

  • Anonym (S)

    Hoppas din tjej kommer på och råkar se när syrran skickar en nakenbild eller kommer på på npgot annat sätt. Så hon får veta vilka svin du och syrran är. Omogna är ni definitift! Tonårssnusk beteende, inte nå vuxet alls. Lär dig kontrollera dina impulser!! 


    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-03 14:29:01 följande:

     


    Har tyvärr inga planer för de, även om hennes syster vill
    hon har inte sagt de rakt ut men jag vet 😀

    jag kanske är lite knäpp men njuter verkligen av denna situation. All pulshöjning med hemliga meddelande och smusslandet 
    men håller med att det eskalerande när hon började skicka bilder men jag älskar det.

    Var underbart som innan typ tex att sitta i soffan och kolla Bingolotto uppesittarkväll med att små smeka varandra på handen 
    i all försiktighet utan att nån skulle märka 

    eller att gå bakom och dra handel vid midjan, 

    Vi har aldrig kysst varandra eller nåt liknande
    än så länge


  • Anonym (Kåt som fan)

    Nu blir jag nog omtyckt 😉 Har nu idag besökt henne själv å ja de blev sex .❤️ Helt fantastiskt svävar på moln 

  • Anonym (?)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-06 21:12:31 följande:

    Nu blir jag nog omtyckt 😉 Har nu idag besökt henne själv å ja de blev sex .❤️ Helt fantastiskt svävar på moln 


    Du var nog inte omtyckt redan innan....
  • Anonym (Hett)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-06 21:12:31 följande:

    Nu blir jag nog omtyckt 😉 Har nu idag besökt henne själv å ja de blev sex .❤️ Helt fantastiskt svävar på moln 


    Upphetsande, härligt att du tog steget.
    Hoppas att det här kan utvecklas till en lång och het sid-affär, TS.
    Jag önskar er lycka till och fortsätt berätta om era träffar.
  • Anonym (värt eller ej?)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-06 21:12:31 följande:

    Nu blir jag nog omtyckt 😉 Har nu idag besökt henne själv å ja de blev sex .❤️ Helt fantastiskt svävar på moln 


    Du har inte svarat på min tidigare fråga.
    Hur mycket älskar du din sambo?
    Är det värt spänningen om det kommer fram och det tar slut med din sambo?
    Kommer du då tänka ja det var värt att ha sex med hennes syrra även om det tog slut eller nej, det var inte värt att ha sex med hennes syrra om det slutade med att sambon lämnade mig och att jag offrade vårt förhållande för lite spänning.

    Hur tänker du om det?
    Hur tror du att du kommer att reagera när du inser att din sambo blir sårad över att du haft sex med en annan men också kommer att bli helt förkrossad när hon inser att det är med hennes syster?
    Älskar du inte din sambo så pass mycket att du själv kommer att bli ledsen över att hon kommer att bli sårad och förkrossad över du haft sex med hennes syster, att du inte bryr dig om din sambos syster är det väl ingen idé att fortsätta förhållandet. 

    Låter som syrran är avundsjuk på sin syster och vill visa att hon kan få det som hennes syster har. Systern sviker sin syster din sambo, kommer det fram kommer deras relation förstöras och även deras föräldrar kommer att bli upprörda över situationen.

    Nu kommer även syrran också alltid ha en hållhake på dig, hon kan när som helst on hon vill vara taskig mot sin syster din sambo eller mot dig avslöja vad ni gjort.
    Du kan nu aldrig veta om syrran bestämmer sig för att berätta för sin syster vad ni gjort. Du vet inte om syrran gjorde det för att hon enbart var tänd på dig eller om hon ville ha det som syrran hade och då kunna avslöja att hon minsann haft sex med dig.

    Hur tror du ett avslöjande skulle bli och skulle sexet vara värt allt då?
    Du kan svara ja det var det eller nej det skulle det inte vara.
    Man måste ju vara medveten om och ta ställning till konsekvenser och sen väga dom mot varandra, hur du ställer dig till konsekvenser är upp till dig men bli inte bara helt tagen på sängen och förvånad över reaktionerna som kommer utan då får du vara beredd och ta dom. 
    Inte då säga att du inte hade tänkt till.
    Gör man något måste man ju även ta ställning till konsekvenser.
     
    Otrohet kommer inte alltid fram men när det är med syrran kommer det förr eller senare komma fram. Syrran kommer vid något tillfälle, inom en kort tid eller om några år berätta men hon kommer inte för alltid hålla tyst om hon haft sex med dig. Har ni sex fler ggr är hon nog tyst men den dagen ni inte har det kommer hon att berätta, räcker med att hon blir arg på sin syster att du berätta hon haft sex men hennes sambo, finns inget bättre sätt att såra sin syster.

    Men tänk till om det hela är värt det eller ej!
  • Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (Hett) skrev 2024-04-07 02:41:29 följande:
    Upphetsande, härligt att du tog steget.
    Hoppas att det här kan utvecklas till en lång och het sid-affär, TS.
    Jag önskar er lycka till och fortsätt berätta om era träffar.
    Kan säga att det var sjukt upphetsad och har nog aldrig varit med om en tjej så våt som hon var. Vi båda tycker att det är sjukt spännande. All den spänning vi har byggt up gjorde detta till magiskt. 
    Hon skickade en meddelande men mycket innehåll vad hon vill med bild så .. kunde inte hålla mig😉 . Glad för det 😃 ja fler gånger kommer de bli.

    Blir spännande när vi ses alla tre , hur man beter sig mm
    Anonym (Sugen) skrev 2024-04-07 06:22:03 följande:

    Vad gjorde ni? Hur hett var det 😜


    Vet inte hur mycket man får skriva innan man blir avstängd 😂 Men kan säga att inte han komma till sängen innan akten var igång, 
    Anonym (värt eller ej?) skrev 2024-04-07 08:54:46 följande:
    Du har inte svarat på min tidigare fråga.
    Hur mycket älskar du din sambo?
    Är det värt spänningen om det kommer fram och det tar slut med din sambo?
    Kommer du då tänka ja det var värt att ha sex med hennes syrra även om det tog slut eller nej, det var inte värt att ha sex med hennes syrra om det slutade med att sambon lämnade mig och att jag offrade vårt förhållande för lite spänning.

    Hur tänker du om det?
    Hur tror du att du kommer att reagera när du inser att din sambo blir sårad över att du haft sex med en annan men också kommer att bli helt förkrossad när hon inser att det är med hennes syster?
    Älskar du inte din sambo så pass mycket att du själv kommer att bli ledsen över att hon kommer att bli sårad och förkrossad över du haft sex med hennes syster, att du inte bryr dig om din sambos syster är det väl ingen idé att fortsätta förhållandet. 

    Låter som syrran är avundsjuk på sin syster och vill visa att hon kan få det som hennes syster har. Systern sviker sin syster din sambo, kommer det fram kommer deras relation förstöras och även deras föräldrar kommer att bli upprörda över situationen.

    Nu kommer även syrran också alltid ha en hållhake på dig, hon kan när som helst on hon vill vara taskig mot sin syster din sambo eller mot dig avslöja vad ni gjort.
    Du kan nu aldrig veta om syrran bestämmer sig för att berätta för sin syster vad ni gjort. Du vet inte om syrran gjorde det för att hon enbart var tänd på dig eller om hon ville ha det som syrran hade och då kunna avslöja att hon minsann haft sex med dig.

    Hur tror du ett avslöjande skulle bli och skulle sexet vara värt allt då?
    Du kan svara ja det var det eller nej det skulle det inte vara.
    Man måste ju vara medveten om och ta ställning till konsekvenser och sen väga dom mot varandra, hur du ställer dig till konsekvenser är upp till dig men bli inte bara helt tagen på sängen och förvånad över reaktionerna som kommer utan då får du vara beredd och ta dom. 
    Inte då säga att du inte hade tänkt till.
    Gör man något måste man ju även ta ställning till konsekvenser.
     
    Otrohet kommer inte alltid fram men när det är med syrran kommer det förr eller senare komma fram. Syrran kommer vid något tillfälle, inom en kort tid eller om några år berätta men hon kommer inte för alltid hålla tyst om hon haft sex med dig. Har ni sex fler ggr är hon nog tyst men den dagen ni inte har det kommer hon att berätta, räcker med att hon blir arg på sin syster att du berätta hon haft sex men hennes sambo, finns inget bättre sätt att såra sin syster.

    Men tänk till om det hela är värt det eller ej!

    Jag älskar min sambo, vet att detta är fel men på något sett kan jag inte motstå. Då detta har vuxit så pass länge och kommit till den punkten att jag inte kan vända. Vet inte hur jag ska utrycka mig, men har man varit i samma sits så kan man nog förstå 
    Alltså träffat nån man har klickat med och byggt upp nåt under en längre tid . Typ arbetskamrat fast man har sambo/ fru

    För mig var det redan underbart med lilla kick med smek handen osv 
    nu tog hon steget vist jag kunde backa men går inte då hon är underbar i alla sett från personlighet och kropp 

    Om detta skulle komma upp så, ja kommer inte bli bra nån stans de vet vi båda och där håller jag med dig till fullo . kan inte förneka 
    Men tror att vi håller det väldigt inom oss ingen har regerat innan.
    Hon skulle/ har aldrig skickat nåt när hon vet att jag är med henne syster.
    När hon skickade första naket så vist låg i sängen med sambo men hon hade gått till sängs tidigare 
    Vi andra satt kvar och spelade lite kort i närmare 2tim

    Sen är det ingen hämd eller liknande från hennes sida
    vi klickade redan från början, men visst  jag vet att hon är kär i mig. Men hon säger att hon aldrig skulle försöka ta mig från hennes syster 
    Kan säga att jag har känslor för henne med, men inte lika starka som min sambo 
  • Anonym (värt eller ej?)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-07 22:51:10 följande:
    Kan säga att det var sjukt upphetsad och har nog aldrig varit med om en tjej så våt som hon var. Vi båda tycker att det är sjukt spännande. All den spänning vi har byggt up gjorde detta till magiskt. 
    Hon skickade en meddelande men mycket innehåll vad hon vill med bild så .. kunde inte hålla mig😉 . Glad för det 😃 ja fler gånger kommer de bli.

    Blir spännande när vi ses alla tre , hur man beter sig mm
    Anonym (Sugen) skrev 2024-04-07 06:22:03 följande:

    Vad gjorde ni? Hur hett var det 😜


    Vet inte hur mycket man får skriva innan man blir avstängd 😂 Men kan säga att inte han komma till sängen innan akten var igång, 
    Jag älskar min sambo, vet att detta är fel men på något sett kan jag inte motstå. Då detta har vuxit så pass länge och kommit till den punkten att jag inte kan vända. Vet inte hur jag ska utrycka mig, men har man varit i samma sits så kan man nog förstå 
    Alltså träffat nån man har klickat med och byggt upp nåt under en längre tid . Typ arbetskamrat fast man har sambo/ fru

    För mig var det redan underbart med lilla kick med smek handen osv 
    nu tog hon steget vist jag kunde backa men går inte då hon är underbar i alla sett från personlighet och kropp 

    Om detta skulle komma upp så, ja kommer inte bli bra nån stans de vet vi båda och där håller jag med dig till fullo . kan inte förneka 
    Men tror att vi håller det väldigt inom oss ingen har regerat innan.
    Hon skulle/ har aldrig skickat nåt när hon vet att jag är med henne syster.
    När hon skickade första naket så vist låg i sängen med sambo men hon hade gått till sängs tidigare 
    Vi andra satt kvar och spelade lite kort i närmare 2tim

    Sen är det ingen hämd eller liknande från hennes sida
    vi klickade redan från början, men visst  jag vet att hon är kär i mig. Men hon säger att hon aldrig skulle försöka ta mig från hennes syster 
    Kan säga att jag har känslor för henne med, men inte lika starka som min sambo 
    Ok men då är du ju beredd att offra din sambo för ett äventyr med hennes syster och är beredd på att din sambo kommer att bli förkrossad inte bara över att du varit med någon annan utan att det är hennes syster. 
    Du vet att det är det största sveket man kan göra så tänk till om du verkligen älskar din sambo om det är beredd att göra det. 
    Nej hämnd behöver det inte vara ifrån systern men självklart är det ju något
    hon känner att hon får när hon är med syrrans man, någon makt att känna att 
    hon kan få sin syrrans man bakom ryggen, klart som fasiken att hon vet att hon sviker sin syster. Det största sveket man kan göra, sin syster och man.
    Tro inte att det inte kommer fram förr eller senare, om man inte känner partnern till den man är otrogen med så behöver det inte komma fram men när det gäller syskon. Jo då syrran kommer inte kunna hålla tyst om det i all evighet, någon gång kommer hon att berätta för din sambo om det inte kommer fram på annat sätt innan dess men det kan vara snart eller om flera år men någon gång kommer hon inte längre hålla tyst. 
    Men bra att du är beredd på konsekvenserna och inte blir förvånad om allt kommer fram.
    Men också bra att du förstår känslan som du känner, spänningen och attraktionen då kommer du kunna förstå även eventuella framtida partners som är otrogen mot dig och det kan vara bra så slipper du fundera på det då och känna förståelse för din partner som gör så. Det underlättar för er då.
  • Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (värt eller ej?) skrev 2024-04-07 23:24:37 följande:
    Ok men då är du ju beredd att offra din sambo för ett äventyr med hennes syster och är beredd på att din sambo kommer att bli förkrossad inte bara över att du varit med någon annan utan att det är hennes syster. 
    Du vet att det är det största sveket man kan göra så tänk till om du verkligen älskar din sambo om det är beredd att göra det. 
    Nej hämnd behöver det inte vara ifrån systern men självklart är det ju något
    hon känner att hon får när hon är med syrrans man, någon makt att känna att 
    hon kan få sin syrrans man bakom ryggen, klart som fasiken att hon vet att hon sviker sin syster. Det största sveket man kan göra, sin syster och man.
    Tro inte att det inte kommer fram förr eller senare, om man inte känner partnern till den man är otrogen med så behöver det inte komma fram men när det gäller syskon. Jo då syrran kommer inte kunna hålla tyst om det i all evighet, någon gång kommer hon att berätta för din sambo om det inte kommer fram på annat sätt innan dess men det kan vara snart eller om flera år men någon gång kommer hon inte längre hålla tyst. 
    Men bra att du är beredd på konsekvenserna och inte blir förvånad om allt kommer fram.
    Men också bra att du förstår känslan som du känner, spänningen och attraktionen då kommer du kunna förstå även eventuella framtida partners som är otrogen mot dig och det kan vara bra så slipper du fundera på det då och känna förståelse för din partner som gör så. Det underlättar för er då.
    God morgon

    Vi har lek lite med tanken senaste dagarna att, jag ska göra slut.
    Sen efter ett tag så.. ska vi börja dejta 

    Men är inte korkad, denna lösning kommer inte vara godtagbar för sambon
  • Anonym (Kåt som fan)

    Alltså jag lever sånt underbart liv nu, vet det inte är normalt men jag älskar verkligen detta Skrattande Måste va knäpp men ...
    Vårt sexliv hemma har exploderat senaste dagarna, 

    Har träffat syster några gånger, helt magiskt sex och hon är inte krävande hon är nöjd med det vi har. Jag svävar på moln låt det aldrig ta slut

    Fan vad jag älskar dessa två, helt sjukt detta trodde jag aldrig skulle handa mig 
    Kan förstå att det inte är vanligt men förekommande enstaka gånger för vissa andra men det är få %  i detta land.

    Men förstår att detta inte kan fortsatta i evigheter, måste tänka framåt 
    men det får komma som det kommer, 
     

  • Anonym (Hojåkare)

    Är du beredd på konsekvenserna när du blir avslöjad. Vilket du blir. 
    Undrar hur du ser / tänker på dig själv.

  • Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (Hojåkare) skrev 2024-04-17 20:27:19 följande:

    Är du beredd på konsekvenserna när du blir avslöjad. Vilket du blir. 
    Undrar hur du ser / tänker på dig själv.


     


    Avslöjad beror på hur man beter sig 
    Vi träffade sambon familj i söndags, vi var helt normala 
    som vi alltid är mot varandra spydiga kommentarer å fräcka skämt. Har varit så sen första gången vi sågs
    vi har samma humor så ingen som tänker på det.
    Hennes mor hänger gärna på när vi håller på, blir jävla mycket garv.
    Sambon är mer lik sin pappa och mer lugn men kan komma med mothugg ibland. 
    Men kan sitta och ta de lugnt med hennes far också så de ska jag fortsätta med och inte bara va sarkastisk 

    Men självklart så har man i bak huvudet vad som händer om nån skulle komma på oss, kommer inte bli roligt är garanterat. Å blir det inte lugnare så kommer avslöjandet fort, men kan tyvärr inte för denna tjej är så underbar. 
    Jag kanske framstås som en idiot men de är jag inte, visst det vi håller på med är sjukt å håller me fullständigt 

    Men vi klickar så jävla bra ihop, är typ min kvinnliga motsvarigheten. Som jag har sagt tidigare är att detta börjades för länge sedan att vi började småflörta med lite hand smekningar. sen har de bara byggs upp och kicken blandat med att inte bli på kommen har triggat oss.

    Vill inte gå in på detaljer, men ikväll kommer hon 😉
    Sambon är borta 
    Sen har det gått ett tag så självklart har vi prata om framtiden mm 


     

  • Anonym (hmm datumet)

    Om det är sant så hoppas jag  att TS har en bror som sambon kan roa sig med. Eller att hon knullat hans bästis bakom ryggen.

  • Anonym (St)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-06 21:12:31 följande:

    Nu blir jag nog omtyckt 😉 Har nu idag besökt henne själv å ja de blev sex .❤️ Helt fantastiskt svävar på moln 


    Galning! Det tar hus i helvete när detta uppdagas!
  • Anonym (hmm datumet)

    Du har verkligen gjort bort dig.

    När du lessnat att leka med syrran kan hon förvandlas till kaninkokerska, om hon har känslor för dig eller inte vill släppa.
    Det värsta är att du inte bara förstört mellan dig och sambon, du har även förstört syskonbanden. Jag hade aldrig förlåtit min syster om hon gjort något sådant. Om det är någon som man ska kunna lita på så är det familjen.


    Hoppas ditt samvete vaknar till liv en dag eller att karma ser till att rättvisa blir skippad. Du älskar inte din sambo, då hade du inte förstört mellan henne och syrran. Vidrigt beteende, av er båda.

Svar på tråden Sambons syster