• isak125a

    Swinger

    Vi är par som börjat swinga jag tänder så fruktansvärt på att se min kvinna bli nersprutad av många killar varför tänder jag på det? Jag vet att hon gör det här mest för min skull 

  • Svar på tråden Swinger
  • MrLovely
    Anonym (Blivit vanligt) skrev 2024-04-20 08:23:16 följande:

    Varför ville män för 20 år sedan ha sex med två kvinnor samtidigt och varför vill män idag att vara en av två eller fler män som har sex med en kvinna samtidigt eller på kö? Det har skett en massiv förändring där.  


    Min hypotes är samhällsutvecklingen. För 20 år sedan och tidigare hade vi ett mindre jämställt samhälle. Då drömde män om att vara supermannen som kunde tillfredställa två eller flera kvinnor. Alltså mer av det som redan "existerade".

    Idag har vi jämfört med för 40 år sedan ett samhälle där kvinnor klarar sig bättre i utbildning, gör karriär och inte är beroende av män förutom i rollen som inseminator. Då fantiserar män om att ta makten över kvinnor, gangbang eller att låna ut dem som en sexdocka till en eller flera män som utnyttjar dem.

    I samma anda skulle jag säga att alla porrsajters vanliga fantasi om sex med nya familjemedlemmar, styvmammor, styvsystrar etc är ett resultat av de tillfälliga familjekonstellationerna. Skaffa barn med en man, byt ut mot en annan osv.
  • Anonym (Blivit vanligt)
    MrLovely skrev 2024-04-20 10:02:45 följande:
    Min hypotes är samhällsutvecklingen. För 20 år sedan och tidigare hade vi ett mindre jämställt samhälle. Då drömde män om att vara supermannen som kunde tillfredställa två eller flera kvinnor. Alltså mer av det som redan "existerade".

    Idag har vi jämfört med för 40 år sedan ett samhälle där kvinnor klarar sig bättre i utbildning, gör karriär och inte är beroende av män förutom i rollen som inseminator. Då fantiserar män om att ta makten över kvinnor, gangbang eller att låna ut dem som en sexdocka till en eller flera män som utnyttjar dem.

    I samma anda skulle jag säga att alla porrsajters vanliga fantasi om sex med nya familjemedlemmar, styvmammor, styvsystrar etc är ett resultat av de tillfälliga familjekonstellationerna. Skaffa barn med en man, byt ut mot en annan osv.
    Det var en väldigt bra hypotes och bra formulerat! Tack. 
  • CTP

    Jag har levt i ett swingers- eller mer cuckoldförhållande som det kallas. Min exman älskade att se mig med andra män vilket tog mig flera år att våga testa. Han sa alltid att jag blev så liten när jag låg med andra män och gick grymt igång på det när vi blev ensamma efter jag hade haft sex med någon man. Vi hade riktigt kul tillsammans och visst lärde jag mig att njuta på riktigt med när mina moraliska fördomar släppteFlört 

  • Anonym (2016)
    CTP skrev 2024-04-20 11:56:57 följande:

    Jag har levt i ett swingers- eller mer cuckoldförhållande som det kallas. Min exman älskade att se mig med andra män vilket tog mig flera år att våga testa. Han sa alltid att jag blev så liten när jag låg med andra män och gick grymt igång på det när vi blev ensamma efter jag hade haft sex med någon man. Vi hade riktigt kul tillsammans och visst lärde jag mig att njuta på riktigt med när mina moraliska fördomar släppte // Flört 


    Låter som ni hade häftiga upplevelser tillsammans!
    Har du det likadant nuförtiden med din nuvarande?
  • Ztiff2
    Anonym (2016) skrev 2024-04-20 12:14:43 följande:
    Låter som ni hade häftiga upplevelser tillsammans!
    Har du det likadant nuförtiden med din nuvarande?
    Min tjej ligger med andra :)
  • Anonym (2016)
    Ztiff2 skrev 2024-04-20 12:37:32 följande:
    Min tjej ligger med andra :)

    Härligt för er! 


    Letar hon nytt eller varför skriver du det till mig?

  • CTP
    Anonym (2016) skrev 2024-04-20 12:14:43 följande:
    Låter som ni hade häftiga upplevelser tillsammans!
    Har du det likadant nuförtiden med din nuvarande?
    Nej det har jag inte, men med rätt man så vem vet
    Livet är kort, så njut!
  • Anonym (2016)
    CTP skrev 2024-04-20 14:13:34 följande:
    Nej det har jag inte, men med rätt man så vem vet
    Livet är kort, så njut!
    Så synd!
    Ja jag njuter av livet till full! Det är alldeles för kort för att inte göra det :)
  • Vinters115
    CTP skrev 2024-04-20 11:56:57 följande:

    Jag har levt i ett swingers- eller mer cuckoldförhållande som det kallas. Min exman älskade att se mig med andra män vilket tog mig flera år att våga testa. Han sa alltid att jag blev så liten när jag låg med andra män och gick grymt igång på det när vi blev ensamma efter jag hade haft sex med någon man. Vi hade riktigt kul tillsammans och visst lärde jag mig att njuta på riktigt med när mina moraliska fördomar släppte // Flört 


    Samma här, blir väldigt kåt att se min frun med en annan 👨
  • Anonym (Jonte)

    Skulle vilja prova det också. Frun är orolig att jag skall ångra mig efteråt. 

  • Meddelande borttaget
  • Ztiff2
    Anonym (Jonte) skrev 2024-04-23 20:51:00 följande:

    Skulle vilja prova det också. Frun är orolig att jag skall ångra mig efteråt. 


    Det är supersexigt att se sin tjej bli knullad :)
  • Traildream

    Det är min dröm också och det är inte omöjligt att det kommer uppfyllas. Min fru gillar fantasin med flera män, vi använder liksaker i alla hål och hon tycker om att jag sprutar ner henne med olja och glidmedel över hela kroppen som vi fantiserar om är sperma. Att göra verklighet av det för förstås något helt annat. Vi pr nyfikna men inte gjort något ännu. Ett första steg tror jag blir sexklubb, bestämma innan att vi bara ska titta och ev göra något tillsammans men inte med andra. 

Svar på tråden Swinger