• Svar på tråden Personer får betalt för att skriva hatinlägg här
  • Anonym (.)
    Anonym (Typ) skrev 2024-05-04 19:28:44 följande:
    Tror jag inte på. Jag tror att dagdrivande bittra kvinnor gör detta gratis. Precis som männen.
    Frågan är vem som ligger bakom den här sidan då?
  • Anonym (.)
    Anonym (FörYngring) skrev 2024-05-04 19:33:18 följande:
    Så du förstår inte att han hittar på? Du tror på riktigt att FL betalar folk för att skriva?
    Jag skulle inte blir förvånad eftersom manshatet är så onaturligt stort här och många användare känns fejk.
  • Anonym (FörYngring)
    Anonym (.) skrev 2024-05-04 19:38:28 följande:
    Jag skulle inte blir förvånad eftersom manshatet är så onaturligt stort här och många användare känns fejk.
    Det är inte tillåtet att göra reklam för sin blogg här, bara så att du vet. Vore ju synd om du blev avstängd. Igen.
  • Anonym (.)
    Anonym (FörYngring) skrev 2024-05-04 19:45:37 följande:
    Det är inte tillåtet att göra reklam för sin blogg här, bara så att du vet. Vore ju synd om du blev avstängd. Igen.
    Det är inte min blogg.
  • Anonym (.)

    Kan inte ni som vet vem det är berätta det istället?

  • Anonym (FörYngring)
    Anonym (.) skrev 2024-05-04 19:56:30 följande:

    Kan inte ni som vet vem det är berätta det istället?


    Läs på reglerna. Du får inte outa personer.
  • ClumsySmurf
    Postman skrev 2024-05-04 19:13:02 följande:
    ClumsySmurf skrev 2024-05-04 19:09:16 följande:
    det är mytomanen carolatom07.
    han är en av de som mobbar de ensamma männen på forumet för att få FL att framstå som onda feministmaffian.
    Fultolkaren?
    Det är carolatom07 som är Terrycrewsftw och det är Terrycrewsftw som är fultolkaren och det är fultolkaren som är Buhuu..
    Poletten trillade ner igår, efter jag råkat förolämpa fultolkarens intelligens.
    Den klagar mest på att ensamma män blir mobbade är den ensamme mannen som mobbar dem mest
    Mandel skrev 2024-05-03 08:08:36 följande:
    Anonym (Buhuu..) skrev 2024-05-03 06:51:50 följande:
    Jag som kvinna har ibland varit bitter och beklagat mig över min ofrivilliga ensamhet och att inte hitta vettiga män vid dating. Men jag anser att det är en annan sak, eftersom kvinnor varit förtryckta av män genom historien och vi fortfarande är i underläge gentemot männen.
    Hur sjutton kan din ofrivilliga ensamhet berättiga en bitterhet grundad på gammalt förtryck av kvinnor från män? Hur kan det rättfärdiga att du skulle "få vara" bitter?

    Detta inlägg är troligen skrivit av en man...
    Hatbloggaren har ju börjat blogga som feminist med blått hår så det kan ju stämma men det går inte att säga säkert om det är sur kvinna som surar eller om det är en sur man som trollar.
    Tagit en Treo och ett stort glas mjölk.

    Nu visade det sig att denne patetiske f.d. alkis reggat ett nytt konto på FL, men vår eminente och skarpsynte medlem Clumsysmurf såg till att avslöja honom. Om du, smurfen, läser detta så vill vi att du ska veta att du verkligen är en av våra favoritmedlemmar. Du är oumbärlig för oss och vi hoppas att du stannar på forumet under lång tid framöver. Vi kommer att betala dig en större summa pengar om du fortsätter med ditt fantastiska jobb! :)

    theentangler.blogspot.com/2024/05/tagit-en-treo-och-ett-stort-glas-mjolk.html
    nihka skrev 2024-03-13 23:19:42 följande:
    Postman skrev 2024-03-13 22:59:26 följande:
    Oj hoppla, någon försöker krampaktigt hålla liv tråden.
    Vi kan snarare vända på det och säga att det är du och några till som faktiskt håller denne personen under armarna långt, långt mer än mig. Ni är duktiga på att göda denne personen. Godnatt Nihka.  
    Japp, jag skriver och fortsätter skriva precis vad jag vill serru. 

    Bra att veta hur du resonerar - att det är de stalkade som göder stalkaren. Gäller det även männen han har gett sig på? Var det något mer du ville rättfärdiga när det gäller kriminella aktiviteter? Där från din helikopter. 
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 18:07:30 följande:
    Postman skrev 2024-03-14 07:16:29 följande:
    Har inte en susning. Så engagerad i sajten är inte jag men du verkar långt mer insatt och involverad här. 
    carolatom07, men jag tror inte att det är han som är TS i den här tråden

    www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/183

    www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/184
     
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-14 21:55:54 följande:
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 18:07:30 följande:
    carolatom07, men jag tror inte att det är han som är TS i den här tråden

    www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/183

    www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/184
    Du vet väl att forumvärd dyker upp när man klickar på länkarna. Tycker det är ganska dåligt att forumvärdar som du sänker familjeliv.
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-14 23:32:38 följande:
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 23:00:43 följande:
    Han har skrivit på fler bloggar, idioten outade sej själv.
    www.familjeliv.se/forum/thread/82594852-mobbning-pa-fl/20

    Han verkar bli svårt känkt av att bli ifrågasatt men så overkligt konflikträdd att han biter ihop, och gör ljugbloggar.

    Så du pratar om någon som inte ens existerar i tråden, bara för att du själv känner ett behov av att kalla andra för öknamn eller hänga ut folk. Du kallar mig för ett antal öknamn och försöker på diverse sätt invalidera mina inlägg. Inte för att du egentligen har något vettigt att säga om mina inlägg, mer för att kränka. 


    Vad säger det om dig då? Förutom att du är en forumvärd så är du otroligt aggressiv, men tillräckligt feg för att inte våga vara direkt. Ingen bra kombination.


  • ClumsySmurf
    Anonym (FörYngring) skrev 2024-05-04 19:59:42 följande:
    Läs på reglerna. Du får inte outa personer.
    Anonym (Föryngring) skrev 2023-06-02 15:34:47 följande:
    Ja, ni, det kvinnliga mobbargänget på FL.Även om jag skulle beskriva för dig vad jag menar skulle du säkerligen komma med ett svar avsett att trycka ner mig ytterligare.Jag kan hur ni funkar vid det här laget. Därför lägger jag den på is.
  • Moderator

    Vi har inga bloggar utan det handlar om en spärrad fd medlem vilken avreagerar sig med att blogga lite så där käckt.
    Jag kommer att stänga tråden och  avregistrera "bloggarn" igen tillsammans med några dubbelkonton som häckar i tråden.
    Mvh
    Admin

Svar på tråden Personer får betalt för att skriva hatinlägg här