• Anonym (Rädd)

    Kommer jag bli dumpad nu? Hjälp!

    Hag är 31 och han är 39 ich vi har båda angett på dejtingsajten att vi söker seriöst. Dejtat i ca 3 månader och setts i snitt 2 ggr/vecka.

    Han har vid två tillfällen refererat till oss som "ihop" även fast vi inte haft "snacket" om att defkniera relationen. Senaste månaden har han varit mer "på" än i början, sms:at mer, börjat skriva hjärtan och "puss" i sms så tänkte att det gick bra.

    Idag fick jag ett mess där han skrev om sin dag, frågade om min samt lade in ett "vad tycker du om att prata om oss snart? Vi har setts ett tag och haft det kul och trevligt men inte pratat om oss eller hur det känns." Meddelandet avslutade han med två puss-emojis.

    Jag är så orolig. Tycker ni det här bådar illa? Verkligen fattat tycke för den här manndn

  • Svar på tråden Kommer jag bli dumpad nu? Hjälp!
  • Skyline86
    Anonym (Rädd) skrev 2024-05-07 19:43:44 följande:
    Kommer jag bli dumpad nu? Hjälp!

    Hag är 31 och han är 39 ich vi har båda angett på dejtingsajten att vi söker seriöst. Dejtat i ca 3 månader och setts i snitt 2 ggr/vecka.

    Han har vid två tillfällen refererat till oss som "ihop" även fast vi inte haft "snacket" om att defkniera relationen. Senaste månaden har han varit mer "på" än i början, sms:at mer, börjat skriva hjärtan och "puss" i sms så tänkte att det gick bra.

    Idag fick jag ett mess där han skrev om sin dag, frågade om min samt lade in ett "vad tycker du om att prata om oss snart? Vi har setts ett tag och haft det kul och trevligt men inte pratat om oss eller hur det känns." Meddelandet avslutade han med två puss-emojis.

    Jag är så orolig. Tycker ni det här bådar illa? Verkligen fattat tycke för den här manndn


    Han låter weird.. 

    Nej, han vill nog bara tjata om att ni är ihop och ska köra seriöst..
  • MsM84

    För oss utomstående känns det hela positivt, han vill att ni ska konstatera att ni är exklusiva eller tillsammans.

  • Anonym (Rädd)
    Anonym (M) skrev 2024-05-07 19:46:16 följande:

    Varför skulle du bli dumpad?


    Låter så läskigt att han vill prata. Känns som han borde tagit upp det nästa gång vi ses bara utan att sms:a. Å andra sidan, vem sjutton skriver "puss" i ett sms om man planerar att dumpa personsn
  • Anonym (Rädd)
    Skyline86 skrev 2024-05-07 20:06:19 följande:
    Han låter weird.. 

    Nej, han vill nog bara tjata om att ni är ihop och ska köra seriöst..
    Varför weird?
  • Skyline86
    Anonym (Rädd) skrev 2024-05-07 20:47:21 följande:
    Varför weird?
    Därför att det brukar vara tjejer som snackar om att bli ihop innan killar.

    Jag tror denna killen är en liten risk.. 
  • Anonym (Rädd)

    Hurdå, risk?
    I min förra relation var det killen som frågade först...men då irl och inte med ett sådant we need to talk-sms


    Skyline86 skrev 2024-05-07 21:12:59 följande:
    Därför att det brukar vara tjejer som snackar om att bli ihop innan killar.

    Jag tror denna killen är en liten risk.. 
  • Skyline86
    Anonym (Rädd) skrev 2024-05-07 21:31:08 följande:

    Hurdå, risk?
    I min förra relation var det killen som frågade först...men då irl och inte med ett sådant we need to talk-sms


    Orka förklara en självklarhet? Du får se sen att jag hade rätt när han går över till att bli kontrollerande. 
Svar på tråden Kommer jag bli dumpad nu? Hjälp!