• Anonym (Eric)

    Test - Idealet av bodycounts

    Om du var tvungen att dejta en person och du bara fick reda på hur många personen haft sex med. Ungefär vilket antal skulle du välja?


    Svara gärna på om du är man eller kvinna.

    Själv är jag man och skulle nog välja en kvinna som varit med 0-5st.

    OBS. Detta är bara en intressant fråga lite oseriöst sådär. Om du behöver moralisera över detta, så strunta hellre i att svara. Svara bara om du har ett ungefärligt svar på frågan.

  • Svar på tråden Test - Idealet av bodycounts
  • Anonym (M)

    Vill helst ha en kille där body count ligger under 10 åtminstone, hellre under 5.

  • Anonym (BN)

    Det beror väl lite på ålder? Kan ärligt säga att jag inte bryr mig särskilt mycket 

  • Aniiee

    IDC


    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Anonym (Eric)
    Aniiee skrev 2024-05-18 16:55:21 följande:

    IDC


    Om han hade över 800 då?
  • Anonym (C)

    Minst en, sedan spelar det mindre roll så länge det inte närmar sig 100 eller är mer.

  • Anonym (ABC)
    Anonym (BN) skrev 2024-05-18 14:03:02 följande:

    Det beror väl lite på ålder? Kan ärligt säga att jag inte bryr mig särskilt mycket 


    Samma här, inget man ens frågar om
  • Aniiee
    Anonym (Eric) skrev 2024-05-18 17:30:08 följande:
    Om han hade över 800 då?
    Jag skriver det jag menar och menar det jag skriver. IDC. 
    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Anonym (En eller två)

    En. Då tänker jag att han träffade kärleken tidigt gifte sig ung och nu är skild. Kapabel till trohet och kärlek och ingen f-boy.

    Två före mig som min man är också helt ok. En kärlek som ung, sedan träffade han sin exfru. Sedan mig. Ingen f-boy.

  • Anonym (f)
    Anonym (En eller två) skrev 2024-05-18 20:23:23 följande:

    En. Då tänker jag att han träffade kärleken tidigt gifte sig ung och nu är skild. Kapabel till trohet och kärlek och ingen f-boy.

    Två före mig som min man är också helt ok. En kärlek som ung, sedan träffade han sin exfru. Sedan mig. Ingen f-boy.


    Har han bara haft en vill han nog prova några till.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (f) skrev 2024-05-18 22:05:56 följande:
    Har han bara haft en vill han nog prova några till.
    Mycket möjligt
Svar på tråden Test - Idealet av bodycounts