Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

    Är det skönare med större kuk???

    Lyssnade på en längre intervju med två porraktriser som gick loss på temat kukstorlek. Båda föredrog större, men då helt fokuserade på omkretsen. När det gällde längd var allt mellan 13-18 cm bra, längre funkade också så länge killen hade tekniken.

  • Anonym (Ja)
    LindaLove skrev 2023-04-24 10:23:16 följande:

    Jag har alltid sagt att storleken inte har nån betydelse. Men det kanske måste sättas i rätt sammanhang för att stämma....
    För första gången i mitt liv hade jag sex med 2 killar samtidigt nyligen. Den ena "normalutrustad" och absolut mer än ok kuk, tyckte jag då. Den andra chockade mig genom att ha en jättestor kuk....... Sådär så jag blev fascinerad av den!! Jag ville BARA hålla på med den.
    Sen kom det uppenbara att det kan vara svårt att alternera mellan en STOR och en vanlig. När de bytte plats och den normala kom efter den stora så kände jag absolut ingenting..........
    Men jag upplevde också en form av ömhet efter den stora. Nån slags ömhet kombinerat med "bortdomnad"....

    Inte helt svart-vitt alla gånger ändå verkar det som.
    Om jag skulle välja mellan de två utifrån det tillfället så skulle jag välja den stora alla dagar i veckan året om.


    Var det att den var väldigt grov som gjorde att du upplevde domningar? Eller hade det med längden att göra?
  • Anonym (Ja)
    Bunny84 skrev 2023-04-28 11:53:15 följande:

    Jag kan ju inte svara på ideal för alla men för min del inte under 18 cm i längd,  22-23 cm är bäst för mig personligen och inte över 26 cm, får inte bli för mycket av det goda😉😆


    I all välmening får jag intrycket att du bara drar till med några mått. Över 26 cm? det är det i princip ingen som har. Få som har 22-23 cm och då är väl grovleken ändå en mer avgörande faktor.
  • Anonym (Ja)
    Bunny84 skrev 2023-04-28 19:42:26 följande:

    Jag verkar inte kunna svara just dig som skrev sist på mitt inlägg men nej jag drar inte bara till med mått.  Jag har haft sex med ca 25 killar och dejtar många utöver detta. Av dessa har 2 st haft en kuk över 26 cm.  Min reaktion när de tog fram dem var
    " Glöm det där för den där sticker du inte in i mig" 
    3 st av de jag haft sex med har haft under 18 cm och 3 st ( inklusive min man sedan 15 år tillbaka) har haft 22-23 cm. Jag vet inte om jag bara haft tur men personligen fattar jag inte var de fått medelstorleken ifrån på svenska män för jag har ENBART varit med dem och då är medel 17/18 om vi ska snitta.

    Och ja jag har faktiskt mätt alla( utom de 2 under 18 cm men är den inte större än min hand på längden är den INTE stor)tydligen alla killar med stor kuk gärna tar ett måttband för att skylta med hur stora dem har 


    Frågan är vad som är mest osannolikt:

    1) Du har legat med 25 killar och alla utom två har haft en kuk som är 18 cm lång eller längre.
    2) Du har legat med två killar med en kuk som varit längre än 26 cm.
    3) Kukmätning med måttband har varit ett ständigt inslag (förutom - som av en händelse - när det gäller de med kortare kuk).
    4) Du tror att någon ska tro på dig.
  • Anonym (Ja)
    Bunny84 skrev 2023-04-29 07:00:52 följande:

    Om du tror mig eller ej skiter jag fullkomligt i faktiskt. Och fortfarande har jag INTE haft sex med 2 st som har 26 cm eller över om du inte kan läsa ordentligt.  Inte mitt fel att killar är dumma nog att gå på den
    " såå stor har du väll inte?" Och då frågar om jag/ de vill mäta. Män är ganska bra på att vela bevisa hur stora de har. Fattar verkligen inte hur runt 18 i genomsnitt ( för där har som sagt alla utan 5 st legat) är så jävla omöjligt men får väll utgå från att din inte är det då och det är avundsjukan som talar. Get over it lixom.


    Sorry, fick de 26 cm om bakfoten. Det är ju väldigt långt.

    Varje gång du legat med nån kille (förutom två) så har alltså måttbandet åkt fram på killens initiativ? Intressant att måttband alltid funnits till hands. Är det något som (storkukade) killar generellt springer runt med tror du?

    Min egen längd är genomsnittlig, enligt ditt synsätt. Men grövre (vågar jag påstå), Har du inte mätt omkretsen på killens när du ändå varit där med måttbandet?
  • Anonym (Ja)
    Bunny84 skrev 2023-04-29 07:41:17 följande:

    Nu har jag haft sex med majoriteten av alla i min dåvarande lägenhet så ja det fanns måttband i närheten och det är definitivt inte för att jag gillar eller ens kan sy i alla fall😂😂😂 

    De få killar jag haft sex med på annat ställe är inte jätte svårt att snitta en stl på heller efter man sett och känt olika stl i sig så märker man faktiskt som kvinna större och mindre. 

    Och du har rätt förresten... Jag har haft sex med 24 st även om jag personligen inte räknar 1 av dessa då han hade så liten att det var sympati sex. Alltså jag snackar stl av en tändare 😱😱😱 så jag kände inte den över huvud taget så där kommer detta med att stl faktiskt spelar roll in.

    Väldigt konstigt med att ifrågasätta en kvinna som haft sex med 2 siffrigt, hade du ifrågasatt en man med kan man ju undra.  Men i mitt fall har jag varit med fler än min man har och han har inget problem med det för alla har ett förflutet och kvinnor precis som män har med one night stand.


    Ifrågasätter inte att du haft sex med tvåsiffrigt antal män. Det är väl inget konstigt med det. Mer förvånande att alla (förutom ett par) skulle ha så pass långa.

    Men tydligen hade du inte använt ditt måttband på alla. Du verkar dock rätt fixerad vid längden. De flesta verkar ju annars tycka att omkretsen är en viktigare faktor om något.
  • Anonym (Ja)
    Bunny84 skrev 2023-04-29 07:53:34 följande:

    Och nej omkretsen är faktiskt aldrig mätt men tycker de flesta verkar ligga på ganska samma där faktiskt.  Det är ju inte så svårt att avgöra med fingrarna och handen. Jag föredrar större på längden än tjockleken faktiskt.  

    Och ja över 26 är väldigt stort, väldigt extremt och faktiskt riktigt fult och inte estetiskt tilltalande över huvud taget enligt min åsikt men det finns ju kvinnor som gillar så stora med men jag är inte en av dessa. En av dessa plockade fram en falukorv, riktigt avtändande med så stor faktiskt.


    På samma sätt som längden kan skilja sig kraftigt så kan ju omkretsen också det.

    Jag hade sex med en kille en gång. Han hade en lång kuk (närmare din mans längd), men det var ändå inget snack om att jag var den mer välutrustade. Jag minns hur jag lade min kuk mot hans när han låg på rygg och att min såg dubbelt så grov ut vid jämförelse. Nu låter det som att jag har värsta Tom of Finland-ballen men hans var nog också väldigt smal.
  • Anonym (Ja)
    Bunny84 skrev 2023-04-29 09:11:51 följande:

    Självklart gör den det men jag kan ju bara utgå från de jag sett eller varit med och i så fall är min åsikt att genomsnitt för svenska män inte gör de rättvist så att säga för att jag bara skulle ha turen med de som jag varit med känns lite mer osannolikt än att medellängden är satt väldigt lågt i förhållande till verkligheten. 


    Tja, fast det finns ju massor av sådana undersökningar som landar på ungefär samma genomsnitt, dvs kortare än vad du anger. Och det känns mer sannolikt att du haft ?tur? med ditt måttband och ditt ögonmått än att all dessa medicinska undersökningar, där hundratals och ibland tusentals, män ingår.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (OMG) skrev 2023-05-01 02:41:58 följande:

    Fy fan, som en blyertspenna. 


    Men tack för att du delade med dig! Det var nog vad trådskaparen ville veta. Fast skrev antagligen fel? 


    Men jag ska vara hjälpsam och tala om varför du känner dig som ett freak. För att du är ett. Kuktourettes kan inte vara lätt att dras med. 


    Inte så konstigt, kan jag tycka, att trådämnet får män att ventilera sina egna mått.

    Sedan håller jag med om att en del verkar överdriva, alternativt vara dåliga på att mäta korrekt. Tycks gälla både män och kvinnor.
  • Anonym (Ja)
    kire skrev 2023-05-02 09:51:01 följande:

    Gå in på t.ex. BC, kolla in annonser "söker man" så får man svaret på vad den vanligast preferensen är - stor kuk. De flesta män som beskriver BC säger att det är hopplöst att få napp.


    Men är man välutrustad med profil på BC, skriver vettig text och har schyssta bilder i profilen är intresset hela tiden stort. 


    Så utifrån mina erfarenheter, nog är det rätt många kvinnor som har det på sin önskelista när det gäller rent sexuella preferenser och fantasier.


    Du ska nog inte ta BC på allt för stort allvar. Dels finns ingen anledning att se vad folk önskar där som representativt för samhället i stort. Dels verkar det ofta finnas en kille med i bilden som vill att tjejen ska bli påsatt av en välutrustad man. Ibland är det uttalat, ibland får man läsa lite mellan raderna.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (OMG) skrev 2023-05-02 09:23:09 följande:

    Varför är det inte konstigt tänker du?


    Vad mer, som bara bevisar att man inte kan läsa rubriken, tycker du att man bör ventilera här? Semesterfoton? Skofetisch? Runkeeper på senaste löprundan?


    Jag förstår till viss del vad du menar, men tycker inte det är så konstigt att sakfrågan får en del att ventilera sina mått och eventuella preferenser. Det är inte så frånkopplat som dina övriga exempel. Förstår faktiskt inte upprördheten från din sida, det är väl bara att sluta läsa.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ö) skrev 2023-05-03 08:52:59 följande:

    Nej, verkligen inte! En stor kan inte knulla mig hårt bakifrån för det gör ont, den stöter i, och en mindre passar min g-punkt perfekt. Därför väljer jag den mindre. 


    Det handlar väl, som man brukar säga, om hantverkarens förmåga med sitt verktyg. En man med lång penis behöver ju inte (kan kanske inte) skicka in hela paketet.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ö) skrev 2023-05-17 22:38:46 följande:
    Men jag vill verkligen känna när hans kropp studsar mot min röv, det är halva grejen för mig. 
    Ja, då fattar jag att en allt för lång går bort.
  • Anonym (Ja)

    Handlar det inte mycket om ställningar när det gäller storlek (längd)? Jag har ganska lång, inom normalen skulle jag säga, men i det övre spannet. Har märkt att kvinnor kan få ont när de rider mig och jag stöter i för djupt, men när jag tar dem bakifrån är det aldrig några problem. Då kan jag gå hela vägen.

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-05-19 06:50:19 följande:
    Så olika det kan vara. Rida klarar jag mycket bättre med en längre kuk men bakifrån funkar sämre.
    Ja, det beror väl på hur mannen (och kvinnan) är konstruerad. Blir väl t ex olika om kuken är böjd åt något håll. Min är nog ganska rak men kan alltså slå i tappen ridande, lite beroende på vinkel.
  • Anonym (Ja)

    Varför detta fokus på längden? Det är ju grovleken som är grejen, åtminstone när det gäller kvinnans njutning.

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ilse) skrev 2024-05-10 07:39:58 följande:

    För mig har längden betydelse. Jag kan komma vaginalt av en kortare kuk men då behöver jag knipa mig till orgasmen. Om kuken är lite längre kommer den åt skönare punkter men den behöver inte vara jättelång. Skulle tro att 16-17 cm är optimalt för mig. Sen kan den gärna vara lite tjockare men helst inte jättetjock för då tycker jag det ör svårare att ha kontakt med underlivsmusklerna och jobba med dem. 


    Härligt, det låter som att du har bra kontakt med din egen njutning!

    Uttryckte mig slarvigt. Tänkte mer som så att så länge kuken är normallång (omkring 15 cm) eller längre så spelar det ingen större roll. Omkring 20 cm och längre så handlar det mer om att killen ska kunna hantera den så hon inte får ont. Allt är förstås relativt.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ilse) skrev 2024-05-10 11:34:14 följande:
    Jag har inte sagt något om krav. Jag skrev att jag kan komma vaginalt av en mindre kuk. Man kan som någon skrev använda en analplugg för mer stimulans. Min man har en mindre kuk och jag är väldigt nöjd med både honom och vårt sexliv och han vet att jag gillar hela honom inklusive hans kuk. Men jag föredrar fortfarande en något större kuk, framför allt skulle jag föredra om han inte kom så lätt men man kan inte få allt och får hitta andra sätt. Ingen är perfekt och det är inte heller eftersträvansvärt
    Helt klart värt att understryka i såna här diskussioner.
  • Anonym (Ja)

    Hört flera kvinnor klaga på kukar som varit för långa. Vem vill ha en kuk som dundrar in i livmodertappen? Har även en väninna som träffade en kille vara kuk var för grov för henne.

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Annika) skrev 2024-05-14 17:13:38 följande:

    Det är bara folk som gillar analsex som föredrar långa, typ män och kvinnor som är anatomiskt avvikande i vaginan. Analen har inget stopp vet du men det har vaginan, och där det tar stopp sitter en livmodertapp som gör skitont att stöta emot.

    Så ja att bögar gillar långa fattar jag, för analen tar inte slut. 

    Har du verkligen haft sex nån gång med en kvinna på riktigt? 


    En 20+ kuk går inte att komma in hela vägen in, men många kill försöker ändå trycka in den den så långt det går. Stor smärta för de flesta. Kroppskontaken blir sämre när han inte kommer hela vägen in dessutom utan 7 cm är utanför.


    Klokaste som skrivits i ämnet på länge.
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???