• Noslrac

    GISSA KÖN

    Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

  • Svar på tråden GISSA KÖN
  • Anonym (Eje)


    Någon som vågar sig på gissning på kön på min krabat? vecka 13+4 
  • Symetrical
    Anonym (Eje) skrev 2023-12-25 15:14:03 följande:
    Någon som vågar sig på gissning på kön på min krabat? vecka 13+4 
    100% pojke där 🥰
  • Anonym (Eje)
    Symetrical skrev 2023-12-26 07:23:52 följande:
    100% pojke där 🥰
    För ett otränat öga, vad kikar du efter? 🥰
  • Symetrical
    Anonym (Eje) skrev 2023-12-26 08:44:21 följande:
    För ett otränat öga, vad kikar du efter? 🥰
    Jag kollar på vinkeln på nubben i förhållande till ryggraden, om det finns någon påbyggnad på den, samt urinblåsans position 😊
  • Anonym (Eje)
    Symetrical skrev 2023-12-26 09:59:55 följande:
    Jag kollar på vinkeln på nubben i förhållande till ryggraden, om det finns någon påbyggnad på den, samt urinblåsans position 😊
    Tack för svar ☺️ vi önskade oss en tjej men kommer såklart bli bra oavsett. Men tycker nedan bild ser helt annorlunda ut än den första jag postade
  • Symetrical
    Anonym (Eje) skrev 2023-12-26 10:58:26 följande:
    Tack för svar ☺️ vi önskade oss en tjej men kommer såklart bli bra oavsett. Men tycker nedan bild ser helt annorlunda ut än den första jag postade
    Det gör den absolut, men på den syns inte nubben. Har du fler kan du posta dem, så kan vi hoppas att den första var missvisande och att det ändå är en flicka ☺️
  • Sam2023
    Symetrical skrev 2023-12-26 11:48:08 följande:
    Det gör den absolut, men på den syns inte nubben. Har du fler kan du posta dem, så kan vi hoppas att den första var missvisande och att det ändå är en flicka ☺️
    Tycker också absolut en pojke
  • Symetrical
    J023 skrev 2023-12-26 23:40:56 följande:
    Någon som vågar gissa kön på denna krabat? 😇 bild från vecka 12+4
    Dessvärre alldeles för otydliga bilder ????
  • HemligaM
    Symetrical skrev 2023-12-07 07:29:30 följande:

    Den här bilden är enda man ser någorlunda bra på. Jag kollar på flera saker, såsom vinkeln på nubben i förhållande till ryggraden, urinblåsans position, samt själva formen på nubben 😊


     


    vill bara meddela att du hade alldeles rätt i att det vat en pojke!

Svar på tråden GISSA KÖN