• Anonym (Maria77)

    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

    Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...


    En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

  • Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Johnny)

    Sjungit Hootchie Cootchie Man inför publik, med mitt bluesband.

    "This boy was made for lovin


    And that you´ll see"

    "I´m gonna make you pretty women
    screem and shout!"
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-17 14:45:00 följande:
    Ja, är du man eller kvinna?
    Och var den skyldige man eller kvinna?
    Ålder på den skyldige?
    Hände för vääääldigt många år sen. Jag man var då drygt 20 år, hon nåt år yngre. Vi var kollegor, inte nära men jobbade tillsammans.

    Vi hade flörtat ett tag på jobbet. Hon var uppenbart kåt, jag också.
    I början av julfesten innan fördrink i en soffhörna "råkade" hon se till att hamna i mitt knä, sa att hon frös om fötterna på de kalla golvet så hon ville värna fötterna och sparkade av dig sina knallröda högklackade pumps som hon berättat innan att hon skulle ha den kvällen och stack in sina nylonklädda fötter under mina lår när hon satt i knät på mig i kort tight grå klänning.

    Efter vi ätit julbord klev de flesta gästerna upp och rörde sig runt i lokalen. Jag satt kvar och åt efterrätt. Hon satte sig vid samma bord till vänster i vinkel till mig, nära men nog inte uppenbart nära ändå. Vi pratade, kåt stämning som båda var väl medveten om men ändå höll vi masken. Etter en stund kände jag en fot sträckas fram under bordet och landa i mitt knä. Jag fingrar på hennes vrist. Klacken på pumpsen tryckte hon bestämt in i min pung väl medveten om min reaktion som självklart blev rätt uppenbar, jag blev stenhård så klart.

    Jag går igång riktigt mycket på sexiga outfits och det hade hon förstått och utnyttjade. Val av hennes outfit den kvällen var mycket medvetet vald. Hon hade snackat om val av kläder den här kvällen på jobbet innan festen. 

    Hon masserade mig med sin fot i pumpsen ett tag, blev riktigt hett och laddat. Efter ett tag tar hon ner foten, glider ur pumpsen och sträcker fram foten iklädd svart nylon i mitt knä. Hon masserar med foten och markerar tydligt att hon vill innanför byxorna. Jag är passiva mottagare och det enda jag gör är att öppna byxorna så hon kommer in. Hon masserar flitigt samtidigt som jag sätter mig så nära bordskanten jag kan för att det inte ska synas. 
    Det sitter inga andra vid vårt bord men det rör sig människor runt om oss hela tiden, ibland även ganska nära.

    Efter en liten stund har jag öppnat byxorna och hon har lirkat in din nylonklädda fot innanför kallingarna och masserar mig noggrant. Jag är kåt så jag är skakis och hon njuter i fulla drag av att se min reaktion och att ha makten över mig... 
    Jag tror ingen annan i lokalen märkte nåt, fast vet inte, jag var ju rätt omtumlad...

    Sen stack vi hem till henne...

    Har fler händelser med mig och den tjejen som jag aldrig glömmer...
  • Pussan
    Anonym skrev 2022-09-13 22:49:10 följande:

    Hade någon beordrat min blivande fru att springa naken på stan så hade jag fantamig sagt Pilutta dig till denne.

    Jävla ungar.


    Skriva under signaturen ¨Anonym¨.... !
    Jävla unge
  • Pussan

    Jag kan göra en liten topplista; 

    1 knullat i baksätet på en öppen bil som körde runt i stan. Grym upplevelse och en fantasi jag hade haft i många år när jag fick göra det! Kan nog aldrig överträffas

    2 Blivit knullad liggande på rygg på ett balkongbord på en fest när vi var ute för en rökare, en okänd kille och jag. I all hemlighet, trodde jag. Tills vi såg alla ansikten i fönstret... Har aldrig fått veta om han var där själv eller om han hade en fru/sambo/flickvän med sig. Han försvann ganska fort från festen och jag tyckte inte att det var läge att göra förfrågningar om honom där och då. 

    3 Sugit av min Lover i ett flygplan. Inte på toaletten alltså. Nattflygning, dämpad belysning, och vi var bara vi två på tre säten. Låtsades halvligga med huvudet i hans knä (han satt vid fönstret, jag vid gången), delvis gömd under en jacka, och runkade honom tills han sprutade i munnen. Då var det till att svälja fort! men det har jag inga problem med.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Pussan skrev 2022-09-21 00:09:30 följande:

    Jag kan göra en liten topplista; 

    1 knullat i baksätet på en öppen bil som körde runt i stan. Grym upplevelse och en fantasi jag hade haft i många år när jag fick göra det! Kan nog aldrig överträffas

    2 Blivit knullad liggande på rygg på ett balkongbord på en fest när vi var ute för en rökare, en okänd kille och jag. I all hemlighet, trodde jag. Tills vi såg alla ansikten i fönstret... Har aldrig fått veta om han var där själv eller om han hade en fru/sambo/flickvän med sig. Han försvann ganska fort från festen och jag tyckte inte att det var läge att göra förfrågningar om honom där och då. 

    3 Sugit av min Lover i ett flygplan. Inte på toaletten alltså. Nattflygning, dämpad belysning, och vi var bara vi två på tre säten. Låtsades halvligga med huvudet i hans knä (han satt vid fönstret, jag vid gången), delvis gömd under en jacka, och runkade honom tills han sprutade i munnen. Då var det till att svälja fort! men det har jag inga problem med.


    2. Den festen minns nog många av dom som var där. Var det många ansikten i fönstret? Kanske allihop. Stannade ansiktena kvar, tyckte dom hade rätt till en show, eller pep dom iväg? Gjorde du förfrågningar senare om den okända kilen som du låg med ute på balkongen?
  • Anonym (Maria77)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-21 06:32:40 följande:
    2. Den festen minns nog många av dom som var där. Var det många ansikten i fönstret? Kanske allihop. Stannade ansiktena kvar, tyckte dom hade rätt till en show, eller pep dom iväg? Gjorde du förfrågningar senare om den okända kilen som du låg med ute på balkongen?
    Hon låg inte med killen på balkongen. Ligga kan man bara göra i sängen eller på golvet.
  • Pussan
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-21 06:32:40 följande:
    2. Den festen minns nog många av dom som var där. Var det många ansikten i fönstret? Kanske allihop. Stannade ansiktena kvar, tyckte dom hade rätt till en show, eller pep dom iväg? Gjorde du förfrågningar senare om den okända kilen som du låg med ute på balkongen?
    Anonym (Maria77) skrev 2022-09-21 13:35:49 följande:
    Hon låg inte med killen på balkongen. Ligga kan man bara göra i sängen eller på golvet.

    Nja, vi såg inte ¨publiken¨ i fönstren förrän vi var klara. Var helt upptagna av varandra fram tills dess... tyvärr kan jag nog säga, för publik hade gjort mig ännu kåtare... men jag vet alltså inte hur länge de kollade in oss
    Ja, några minns utan tvekan, jag har fått några påminnelser om denna händelse. Men jag har inga problem med det, och det vet också mina vänner. 
    Nej, jag gjorde aldrig några efterforskningar där och då, och ingen av mina vanliga vänner vet vem han var.
    En gatecrasher?
  • Pussan
    Anonym (Maria77) skrev 2022-09-21 13:35:49 följande:
    Hon låg inte med killen på balkongen. Ligga kan man bara göra i sängen eller på golvet.
    Man kan ligga på ett bord också om det är stort nog. Eller i en soffa eller i baksätet på en bil osv. Men du har rätt i detta fallet, jag låg på bordet och han knullade mig stående. Min favvoställning!
  • Pussan
    Jag skulle ju också kunna berätta om alla foton jag har poserat för, mer eller mindre avklädd, på offentliga platser. Ibland helt naken men oftast inte. Oftast i för kort kjol/shorts, genomskinlig top eller ingen top under jackan/kavajen osv
    Jag har alltid gillat, älskat, att visa upp mig, blotta mig offentligt, blir grymt kåt av det helt enkelt. 
    Bland det jag minns som mest upphetsande var för många år sedan, en av de första gångerna, när jag gick ut från en t-station bland väldigt många människor och min dåvarande bf sprang framför mig och tog gång på gång bilder när min långa kappa öppnades och visade att jag var helt naken under. Många spärrade upp ögonen, många förfasades.... 
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?