• Anonym (Lova)

    Är olika fittor olika sköna?

    Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

    Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

    Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

  • Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-27 22:05:37 följande:
    Hur menar du då? Jag citerade ju dig där du skrivit ?småpittade?. Jag har inte skapat tråden. Verkar snarare vara en kvinna som gjort det. Med tanke på namnet på trådstarten.
    Kvinnor använder inte grova runda ord som "f*tta", "k*k" eller "kn*lla". Inte vuxna kvinnor som besöker ett familjeforum iaf. Lite mer socialt vett än så har de allt.

    Denna tråd och liknande trådar är definitivt startade av omogna och socialt inkompetenta män med autism. Män med noll erfarenhet av kvinnor och som inte förstår hur man beter sig anständigt mot folk, vare sig online eller i riktiga livet.

    Jo, men det var du som skrev hånfullt att kvinnor som är "otrånga" (korkat uttryck) skulle kompensera för detta genom att utföra muntliga handlingar på männens kön och detta är bara så lågt och respektlöst att säga. För att inte tala om vulgärt och vidrigt. 
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Mina) skrev 2024-03-27 21:56:20 följande:

    Ger dig rätt i sak. Men det finns emellertid i regel en reservation med i det hela. En väninna och jag har upplevt våra slidor elastiska nog att vara flexibla oavsett size på penisen. Vi är kompatibla som det heter. Undantaget är om vi haft sex en längre period med en riktigt välutrustad kille. Väninnan (mer erfarenhet) erfar då att det kan ta ett tag innan slidan ställer om och är all in förmögen att njuta i fulla drag av alla mäns storlekar. Vaginan flexar mellan vara tajt eller expanderad som efter barnafödsel eller sex med en bärare av en gigantisk snopp. 

    Precis som med kvinnors klittor spelar det sexuella samspelet  störst roll av allt och absolut efter en tid, ungefär som efter en vaginal förlossning, är slidan tajt på nytt. Om bebisen varit stor eller om någon muskel skadats eller dylikt skett är knipövningar bäst. Eller till och med kan en korrigerande op vara nödvändig om området mellan slida och anus skadats för då hjälper knipövningar med geishakulor föga. Ja, inte alls. Plus att det är i första hand jobbigt men dessutom genant för kvinnan om läckage av avföring kontinuerligt sker i slidan vid sex. Ja, kvinnosjukdomar är mångfacetterade och varierande. 


    Ja, det stämmer säkert att kvinnors underliv är elastiska och anpassningsbara till storleken på mannens kön. Kanske i synnerhet med hjälp av knipövningar och en spänstig muskulatur därnere.

    Fast just när det gäller män med mycket små penisar så har man ju hört en del genom åren om kvinnor som inte känner något vid penetration. Jag skulle tro att det är just denna minimala utrustning som gör att även männen inte känner något. 

    Själv skulle jag nog aldrig dejta en kort man då logiken och mina egna ögon säger mig att korta män oftast har korta lemmar (ben och armar) och även penisen är ju en lem. 

    Med tanke på att man själv inte är varken kort eller särskilt lång så är ens egen kropp helt enkelt inte kompatibel med en sådan manskropp. Jag tänker väl främst på folkgrupper som indier, sydöstasiater och män från vissa länder i mellanöstern.

    Finns dock etniskt svenska män som också är korta och klent utrustade därnere.

    Börjar nästan tro att kvinnor förstår detta på ett undermedvetet plan också. Att ett delskäl till att korta män är oattraktiva är deras blygsamma storlek i byxan.
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Maria) skrev 2024-03-27 21:38:51 följande:
    Nej det är inte relevant att dra upp varför du vill vara ovänlig mot någon i tråden. Det är inte ämnet, och det är heller inte ämnet att spekulera i varför olika personer skriver i trådar eller varför de är på forumet. Och jo det finns olika trånga underliv, man är ju olika.
    Jo, det är relevant eftersom personen var otrevlig själv och talade mycket grovt och vulgärt om kvinnors underliv och sexualitet och medvetet dessutom. För att provocera och få kvinnor i tråden att må dåligt över sina kroppar. 

    Om man deltar i trådar av denna låga sort enbart för att trolla och provocera folk så kommer jag att påpeka detta också. Som en varning åt folk som tror att männen härinne är ute efter en seriös diskussion vilket många inte är tyvärr.

    Jag tror inte på det du säger i det sista stycket heller. Kvinnans underliv är elastiskt och anpassningsbart som en klok kvinna nyss påpekade.
    Med undantag vid barnafödande då skötet tar en del stryk. Dock något som kan åtgärdas med träning och ev. kirurgiska ingrepp om det blir nödvändigt.

    Jag står fast vid min tro att småpittade män är de som främst klagar på kvinnors vaginor av olika skäl. Antingen för att de projicerar sin egen osäkerhet eller så är deras prinskorvar för små för att vara kompatibla med ett vanligt underliv. 
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-28 01:02:57 följande:
    Kvinnor använder inte grova runda ord som "f*tta", "k*k" eller "kn*lla". Inte vuxna kvinnor som besöker ett familjeforum iaf. Lite mer socialt vett än så har de allt.

    Denna tråd och liknande trådar är definitivt startade av omogna och socialt inkompetenta män med autism. Män med noll erfarenhet av kvinnor och som inte förstår hur man beter sig anständigt mot folk, vare sig online eller i riktiga livet.

    Jo, men det var du som skrev hånfullt att kvinnor som är "otrånga" (korkat uttryck) skulle kompensera för detta genom att utföra muntliga handlingar på männens kön och detta är bara så lågt och respektlöst att säga. För att inte tala om vulgärt och vidrigt. 

    Självklart finns det kvinnor som använder sådana ord.

    Det är en väldigt långdragen och specifik fördom du har. Varför skulle det till exempel krävas autism för det? Omöjligt utan vetenskaplig undersökning att hävda det. 

    Jag svarade rakt och ärligt på trådens huvudfråga. Det har varit stor skillnad på hur mycket det känns för mig beroende på de olika kvinnornas kön. I samband med det och andra svar på huvudfrågan kom det sura kommentarer från kvinnor. Det är bara svar och fakta. Det är ju inte vi som svarat som tagit upp frågan. Inget att bli sur för. Blir också lite komiskt, med tanke på att det på kontaktsidor för sex, mestadels är kvinnorna som sätter krav på storleken på mannens organ. Tvärtom har iallafall jag aldrig sett. Vad jag sa om oralt är också fakta i sammanhanget. Alla har inte samma fokus på vaginalt sex. För min del tycker jag oftast det är skönare att bli avsugen. Speciellt om jag får komma i munnen. Det är inte respektlöst, utan bara fakta. 

  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-28 01:46:06 följande:

    Självklart finns det kvinnor som använder sådana ord.

    Det är en väldigt långdragen och specifik fördom du har. Varför skulle det till exempel krävas autism för det? Omöjligt utan vetenskaplig undersökning att hävda det. 

    Jag svarade rakt och ärligt på trådens huvudfråga. Det har varit stor skillnad på hur mycket det känns för mig beroende på de olika kvinnornas kön. I samband med det och andra svar på huvudfrågan kom det sura kommentarer från kvinnor. Det är bara svar och fakta. Det är ju inte vi som svarat som tagit upp frågan. Inget att bli sur för. Blir också lite komiskt, med tanke på att det på kontaktsidor för sex, mestadels är kvinnorna som sätter krav på storleken på mannens organ. Tvärtom har iallafall jag aldrig sett. Vad jag sa om oralt är också fakta i sammanhanget. Alla har inte samma fokus på vaginalt sex. För min del tycker jag oftast det är skönare att bli avsugen. Speciellt om jag får komma i munnen. Det är inte respektlöst, utan bara fakta. 


    Nej, inte mogna kvinnor som är medlemmar på ett familjeorienterat diskussionsforum. 
    Knappast i verkliga livet heller, utom i vissa undergrupper av kedjerökande socialfall till white trash-kvinnor som vuxit upp i slummen och inte lärt sig mer vett än så. En minoritet som knappast söker sig till seriösa platser online likt denna. 

    Nej, det är ingen fördom då jag vet hur autistiska incels fungerar efter mer än tio års tradig erfarenhet av dem online och även i verkliga livet. Har lärt mig att förstå vid det här laget vilka män som är seriösa mot de troll som saknar social smidighet och bara ska bråka.

    Jo, det är respektlöst som fan att säga så vulgära saker till kvinnor härinne. Du visar verkligen att du saknar samma sociala folkvett precis som de autistiska incelsnubbar jag haft oturen att möta genom åren.

    Bara en sån sak som att du inte begriper att det är skillnad på en renodlad kontaktsida där folk söker specifikt efter sex gentemot härinne där fokuset är barn och familjeliv. Det vittnar verkligen om din egen bristande EQ och sociala förmåga. 

    Men ska du klaga på kvinnors underliv så får du också vara beredd på mothugg som sagt. 
    Och jag är numera helt seriös i min egen tro att männens små könsorgan utgör problemet i att inte känna något vid sex. Både för män och för kvinnor.

    Budskapet från mig till andra kvinnor härinne blir således - undvik korta män med små armar och små ben. De är sannolikt också små i kalsongerna.
  • Anonym (elise)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-28 01:18:56 följande:
    Ja, det stämmer säkert att kvinnors underliv är elastiska och anpassningsbara till storleken på mannens kön. Kanske i synnerhet med hjälp av knipövningar och en spänstig muskulatur därnere.

    Fast just när det gäller män med mycket små penisar så har man ju hört en del genom åren om kvinnor som inte känner något vid penetration. Jag skulle tro att det är just denna minimala utrustning som gör att även männen inte känner något. 

    Själv skulle jag nog aldrig dejta en kort man då logiken och mina egna ögon säger mig att korta män oftast har korta lemmar (ben och armar) och även penisen är ju en lem. 

    Med tanke på att man själv inte är varken kort eller särskilt lång så är ens egen kropp helt enkelt inte kompatibel med en sådan manskropp. Jag tänker väl främst på folkgrupper som indier, sydöstasiater och män från vissa länder i mellanöstern.

    Finns dock etniskt svenska män som också är korta och klent utrustade därnere.

    Börjar nästan tro att kvinnor förstår detta på ett undermedvetet plan också. Att ett delskäl till att korta män är oattraktiva är deras blygsamma storlek i byxan.
    Det är allmänt känt att ju äldre en kvinna är, desto torrare och mindre elastisk är hennes underliv. Börjar nästan tro att män förstår detta på ett undermedvetet plan också. Att ett delskäl till att äldre kvinnor är oattraktiva är deras torra och oelastiska underliv.
  • Anonym (man 50)
    Anonym (Lova) skrev 2024-02-03 11:50:55 följande:
    Är olika fittor olika sköna?

    Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

    Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

    Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 


    Ja absolut. Jag har varit med kvinnor med mycket slappa slidor och andra med ganska trånga. Sexet med de slappare var inte lika bra men det berodde mer på omständigheterna (ONS) och att vi använde kondom, jag är rätt säker på att det hade blivit bättre med tiden om vi haft en relation. Det är väl som med kvinnors preferens för kukstorlek, den bästa storleken är den som passar ens egen kropp men slidan är anpassningsbar som tur är, och det är så mycket mer som är viktigare.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 21:27:45 följande:

    Jo, det är högst relevant just när du anklagar mig för att vara osaklig. Då får du räkna med att jag går till försvar.

    Och nej, är inte det minsta osaklig när jag påpekar sanningen - att denna tråd handlar mycket om män som projicerar sin egen osäkerhet kring kön och storlek på kvinnor.
    Finns inga ?otrånga? underliv utom möjligen hos kvinnor som nyss fött barn. Det är männen som har små organ som inte matchar kvinnans storlek.


     


    Det finns inga små små pillesnoppar utan det är musslorna som är för slappa och hoppas jag inte uttrycker mig vulgärt nu😃 klart det finns kvinnor som använder ordet kuk fitta och knulla.
  • Anonym (man 50)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-28 01:18:56 följande:
    Ja, det stämmer säkert att kvinnors underliv är elastiska och anpassningsbara till storleken på mannens kön. Kanske i synnerhet med hjälp av knipövningar och en spänstig muskulatur därnere.

    Fast just när det gäller män med mycket små penisar så har man ju hört en del genom åren om kvinnor som inte känner något vid penetration. Jag skulle tro att det är just denna minimala utrustning som gör att även männen inte känner något. 

    Själv skulle jag nog aldrig dejta en kort man då logiken och mina egna ögon säger mig att korta män oftast har korta lemmar (ben och armar) och även penisen är ju en lem. 

    Med tanke på att man själv inte är varken kort eller särskilt lång så är ens egen kropp helt enkelt inte kompatibel med en sådan manskropp. Jag tänker väl främst på folkgrupper som indier, sydöstasiater och män från vissa länder i mellanöstern.

    Finns dock etniskt svenska män som också är korta och klent utrustade därnere.

    Börjar nästan tro att kvinnor förstår detta på ett undermedvetet plan också. Att ett delskäl till att korta män är oattraktiva är deras blygsamma storlek i byxan.
    Studie efter studie har undersökt om det finns någon koppling mellan penisstorlek och andra kroppsmått (längd, skostorlek mm mm). Ingen sådan koppling finns, så tyvärr är enda tillförlitliga sättet att ta reda på hur stor penis en man har att ha sex med honom.
  • Anonym (gg)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-28 01:46:06 följande:

    Självklart finns det kvinnor som använder sådana ord.

    Det är en väldigt långdragen och specifik fördom du har. Varför skulle det till exempel krävas autism för det? Omöjligt utan vetenskaplig undersökning att hävda det. 

    Jag svarade rakt och ärligt på trådens huvudfråga. Det har varit stor skillnad på hur mycket det känns för mig beroende på de olika kvinnornas kön. I samband med det och andra svar på huvudfrågan kom det sura kommentarer från kvinnor. Det är bara svar och fakta. Det är ju inte vi som svarat som tagit upp frågan. Inget att bli sur för. Blir också lite komiskt, med tanke på att det på kontaktsidor för sex, mestadels är kvinnorna som sätter krav på storleken på mannens organ. Tvärtom har iallafall jag aldrig sett. Vad jag sa om oralt är också fakta i sammanhanget. Alla har inte samma fokus på vaginalt sex. För min del tycker jag oftast det är skönare att bli avsugen. Speciellt om jag får komma i munnen. Det är inte respektlöst, utan bara fakta. 


    Jag har aldrig sett kvinnor efterfråga en viss storlek hos en man. Vet inte var du söker kvinnor. Det kanske förekommer i få fall, men tror inte på att det är vanligt. När det gäller sex för egen del så skiter jag fullständigt i storlek faktiskt, så länge  det inte handlar om micropenis och sex inte går att genomföra.

    Min nuvarande fling har redan sagt till mig att han inte har stor, det har inte förändrat hur mycket jag vill ha honom överhuvudtaget. Han gillar inte oralsex heller, så alla är inte som du.

    Det är sättet du uttrycker dig på som är lite respektlöst, åsikter får du såklart ha som alla andra.
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?