• Jim84

    Att lära sig tycka om att suga

    Anonym (T) skrev 2024-04-27 17:40:38 följande:

    Gillar det och alltid gjort, men tyvärr inte att svälja. 


    Klarar du att ta satsen i munnen då? Själva sväljandet är inte så viktigt tycker jag som man, dock tycker jag att orgasmen förhöjs av att komma i munnen.

    Dock föredrar jag en partner som sväljer då spottandet kan inge en känsla av att känna sig äcklig.
  • Jim84
    Anonym (Isa) skrev 2024-04-27 18:04:32 följande:
    Det har alltid funnits där för mig så länge jag kan minnas..Från när jag var ett  barn och började experimentera med pojkar.. 
    Jag började tidigt och framförallt så älskar jag det för att jag själv tänder/blir upphetsad av att suga kuk..Och inte att förglömma själva "makten" man känner över mannen just då..
    MEN jag gillar dock inte att suga alla kukar...haha 

    Män som jag gillat/gillar att suga har alltid haft en större kuk..
    Har den varit för liten så har jag inte tagit den i munnen ens..En sån man går fetbort!! Både att ligga med och ha som en partner för min del..
    Sen så måste han ju vara renlig, men det säger sig självt att man inte vill suga på  någon som inte är ren..

    Man kan säkert lära sig att tycka om det, precis som allt annat man kan lära sig tycka om.. Tex så gillade jag inte att äta grönsaker som barn, men som vuxen så har jag lärt mig att älska grönsaker 😂 
    Stor som lång eller tjock eller helst både och?
  • Jim84
    Anonym (Isa) skrev 2024-04-27 19:45:10 följande:
    Helst både ock.
    Kanske lite dumt av mig att skriva att jag bara gillar större kukar. för det beror nog lite på hur man räknar..Vad man tycker är stort eller inte..kanske?
    För tjock funkar inte ens för mig..

    Jag borde ha skrivit att jag tänder mest på att suga dom som har en större kuk, men när det väl kommer till kritan så är inte för stor heller alltid bra..

    Jag tänder nog mer på större än vad jag egentligen klarat av ibland. 

    Visst det kan bli trevligt ,fram tills man ska ligga..och inte kuken går in...
    Japp det har jag varit med om..Väldigt frustrerande att suga en stor kuk och sen så går den inte in!!!??? 😂 

    Jo allt är ju relativt. Ett mått på om en kille har ovanligt stor kuk är väl om det leder till sådana problem som du nämner. Då är det väl ändå bättre med en något mindre, hur kåt du än blir av att fyllas i munnen.

    En vän till mig gick hem med en kille med jättegrov. Han var en sån det gick rykten om. Det slutade med att hon fick använda båda händerna och runka av honom, då samlag inte gick att genomföra och då hon fick käkspärr av att försöka ta honom i munnen. Kul att se och känna på men omöjligt att ha en sexuell relation med som hon beskrev det.

  • Jim84
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-04-27 19:15:55 följande:

    Har alltid tyckt om att suga. Älskar att känna hur männen njuter och när dom inte kan hålla sig längre😋


    Det fina är att du inte är unik. De flesta heterosexuella kvinnor tycker om att suga kuk (under rätt förutsättningar så klart), det är min erfarenhet. Tror det handlar om hur det bekräftar kvinnan som aktiv part (annars är ju kvinnor ofta den som tar emot så att säga), samt som attraktiv (särskilt hennes ansikte som är i mannens blickfång).
  • Jim84
    Anonym (Mina) skrev 2024-04-29 10:19:37 följande:
    Haha, ni män kanske borde smaka er egen sperma, och se hur äckligt det är. Inte direkt smak av rosor 😈
    Smaken är som baken. En del har inga större problem att svälja eller ta satsen i munnen. Andra tycker det är äckligt och undviker det, inte konstigare än så.
  • Meddelande borttaget
  • Jim84
    Anonym (Isa) skrev 2024-05-01 00:11:45 följande:
    Du verkar vara en klok man! Nästan larvigt klok.😂 OBS jag gillar dig och det du skriver! Så ingenting negativt...från mitt håll i varje fall. haha

    För det är ju så som du säger..iaf enligt mig..man kan ha stor mun, men vad hjälper det om det man ska ta in i munnen är större än själva munnen, typ..
    Då kan det bli lite svårt...kanske..kanske!?  
    Haha, larvigt klok vet jag inte? har nog mest erfarenhet av oralsex med flera olika kvinnor (och några män). Vet därav att skillnaderna är stora. Dock handlar det ju om mer än stort gap/stor mun, en del kan ju ha problem att ta emot längre in i munnen.
  • Jim84
    Anonym (V) skrev 2024-05-02 14:50:08 följande:

    Jag har alltid gillat att suga. Är 47 år nu så det har ju blivit endel. Men med min nuvarande sambo älskar jag det. Älskar känslan av att styra hans njutning tills jag låter honom komma i min mun. Inte ovanligt att jag suger honom i 1-2 timmar, då rinner det längs insidan av mina lår. Går igång nåt otroligt på dessa långa avsugningar.


    1-2 timmar, vilken dröm! Länge sedan jag var med om en sån maraton-avsugning. Min nuvarande både njuter av och är fantastisk på att tillfredsställa mig med munnen men hon pallar sällan längre än 15-20 minuter.
Svar på tråden Att lära sig tycka om att suga