Inlägg från: Anonym (Sanningen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanningen)

    Varför kvinnor "gillar badboys"

    Jag skriver "gillar badboys" eftersom det inte är helt sant, vilket nog de flesta fattar.

    Hur som helst är jag en väldigt attraktiv kvinna som har otroligt många beundrare och jag hör hela tiden män säga att vi kvinnor "gillar badboys". Men i verkligheten handlar det endast om de mest attraktiva kvinnorna, och anledningen till varför jag nästan alltid blivit uppraggad av dessa badboys är av en enkel anledning: De är de enda som vågar!

    Så, nu slipper ni män köpa en massa onödiga böcker eller spendera timmar på Youtube! Och ni haters har nu fritt fram att trycka på ogilla-knappen och skriva en förståsigpåare-kommentar, men detta är sant vare sej ni gillar det eller inte!

  • Svar på tråden Varför kvinnor "gillar badboys"
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (ex model) skrev 2024-05-03 09:41:40 följande:
    Det stämmer på ett sätt. När jag var ung och jättesnygg (jag var på flera listor i tidningar mm) var det endast idioter eller självgoda som vågade komma fram till mig. 

    Jag kan trösta dig med att när man blir lite äldre och mindre attraktiv kommer alla möjliga fram, trevliga män med något innanför pannbenet. Det är så mycket roligare. 

    Men jag har aldrig gillat bad boys. Jag gillar bara helt vanliga manliga män. 
    Jag gillar inte badboys alls utan jag vet av erfarenhet att dessa stora tuffa män i verkligheten som är svartsjuka och kontrollerande och när man får nog och dumpar dom blir dom helt förkrossade och kan bara inte acceptera att det är slut! Och dom är alltid nån annan bakom sin stora och tuffa fasad!

    Så alla som tror att badboys är så jävla häftiga ska veta att dom bara är badboys till ytan! Bakom deras fasad döljer sig alltid osäkra skolpojkar fast med skägg och tatueringar!
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-03 09:55:57 följande:

    Så anledningen att du bara dejtar badboys är för att de är de enda som raggar ?  Du har aldrig själv funderat på att kontakta män som verkar intressanta ?


    Vänta... Jag kanske blivit senil men jag kan inte dra mig till minnes att jag nånsin sagt det. Så upplys mig om när exakt jag sa att jag bara dejtar badboys?
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-03 10:06:21 följande:
    Men vad är då egentligen poängen med tråden ?  Vilken fördel har badboys menar du ?   Om du ändå inte dejtar badboys....
    För att jag hela tiden hör män snacka om att kvinnor gillar badboys. Det står också i mitt inlägg i början!
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (Lia) skrev 2024-05-03 10:19:36 följande:

    Tyvärr är det även så att det ofta är riktiga bad boys - farliga, våldsamma, kontrollerande - som stöter på riktigt attraktiva kvinnor.

    Lite mer "vanliga" män, som är mer ödmjuka, snälla och har en normal självuppfattning, tycker ofta att de särskilt snygga kvinnorna spelar i en annan liga än dem och vågar inte uppvakta dem.

    Medan män som har psykopatiska drag ofta har precis den grandiosa självbild som behövs för att våga lägga in en stöt på vem som helst. De känner också tydligt på sig vilka kvinnor som är sårbara.

    En vacker kvinna som inte är medveten om sin skönhet, mår lite dåligt, känner överdrivet stort ansvar för andra och/eller är väldigt empatisk och omhändertagande till sin natur lever med andra ord farligt.


    Exakt så är det! Du satte helt och hållet huvudet på spiken! Det är därför kvinnor som har ett väldigt attraktivt yttre måste skaffa sig skinn på näsan och vara mer på sin vakt för dessa!
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-03 10:32:15 följande:

    Du har fel... riktiga bad Boys raggar inte.  Det är under deras värdighet.  En bad boy tar det han vill ha. Han slösar inte sin tid på meningslöst raggande. 

    Och det är detta som drar kvinnorna. Dom vill bli den utvalda. Det är kvinnan som raggar honom. 

    Players och douchbags däremot är dom som flockas kring vackra kvinnor och raggar . Men dom är inga bad Boys på det sättet. Hjärtekrossare och skitstövlar ja. Men inte bad boys.  


    Du pratar om män med pondus och det är inte det som folk menar med badboys. Badboys är väl snarare såna där män med psykopatiska drag som döljer sin osäkerhet med stora muskler och tatueringar och gör till rösten så den ska vara så mörk som möjligt! Tro mig! Jag har mött för många såna män för att jag ska se dessa som män med pondus! Dom är tvärtom fega och osäkra och det krävs bara ett litet nej från en tjej för att deras liv ska rasa samman!

    Den senaste av dessa badboys träffade jag förra äret! Han flashade runt med sina tatueringar och sin bil och ville hela tiden spela tuff inför sina polare! När jag däremot tröttnade på honom och hans omognad och att han inte kunde bete sig så blev han helt knäckt och grät floder! Helt ärligt om han skulle varit en mjuk kille från början hade jag aldrig sagt det här men fy fan vilken jävla tönt han var! Jag förlorade all respekt för honom efter detta! Inte för att grät floder utan för att han å ena sidan uppvisade en sånt jävla machobeteende men sen visade dig vara en riktig fjant som inte kan lägga band på sig själv!

    Män med pondus och självrespekt raggar inte runt det har rätt i! Och just såna män är jag attraherad av! 
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (Ja_tänk_om) skrev 2024-05-03 12:38:57 följande:

    Ja tänk om övriga män skulle vara lika vågade,, hrrm tror du inte att det finns "vanliga" män som är lika vågade som badboys? Sådana här påståenden florerar mest på nätet men hur bra stämmer det med verkligheten?


    Om du läser vad jag skriver är jag rätt tydlig med att påståendet att kvinnor bara gillar badboys inte är helt sant. Det står faktiskt så ordagrant. I det första stycker tillochmed!

    Men ja generellt vågar dessa badboys mer än övriga! Så min poäng är att män ska våga mer istället för att sitta på internet och gnälla över såna saker som Andrew Tate och andra påstår som inte ens stämmer!
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (L) skrev 2024-05-03 17:36:46 följande:

    Jag har svårt att se bad boys som alfahanar. 

    En alfahanne för mig är en man som är självsäker, självbehärskad, intelligent och har kontroll, går sin egen väg och inte påverkas av andras åsikter. 

    Om man med bad boy menar kriminell så är de raka motsatsen - impulsiva, upptagna av sin egen ?status ?, har ett överdrivet självhävdelsebehov, söker konflikt och beter sig allmänt vulgärt och omoget, som stagnerade fjortisar.


    Om de har suttit inne så är de till och med inkompetenta i sin egen ?bransch? . De skickligaste kriminella känner vi inte till eftersom de aldrig åker dit.


    Jag känner bokstavligen avsmak inför kriminella män. De är inte intressanta eller heta på något sätt. Jag blir inte heller imponerad av män som kommer fram och raggar på krogen. Män som inte gör det är mer intressanta. 

    De kvinnor jag känner som har varit tillsammans med bad boys har antingen haft psykiska problem eller gjorde det under en period innan de gifte sig med normala, vettiga män. 


    Jag kan bara skriva under! Attraktiva män är män som inte behöver visa att dom är macho och tuffa för att duga utan dom vågar gå sin egen väg! Dom vågar dessutom ge med sig och har inga problem att anpassa sig till andra och dom slås inte ner av att inte alltid ha rätt och kan hantera motgångar! Såna män är Attraktiva! Män som alltid ska vara tuffast och ha dom snyggaste brudarna är alltid bara ute efter bekräftelse från andra och det är allt annat än attraktivt!
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (Sofia) skrev 2024-05-03 23:12:22 följande:

    Jag blev mobbad och utfryst i låg och mellanstadiet.  Fick aldrig vara med och fick alltid höra hur värdelös jag var.  Killarna ("välartade") var lika elaka som tjejerna.   Tex var det en sång som vi sjöng en gång på musiklektionen, den sången påminde mig så mycket om min mormor som precis gått bort,  så jag började gråta och gick ut ur klassrummet.   Våran fröken förklarade för resten av klassen varför jag blivit ledsen.
    Nästa morgon när vi som vanligt  skulle ställa upp oss på led utanför klassrummet,  blev alla helt tysta när de fick syn på mig, sen började de sjunga den sången som gjort mig ledsen,  bara för att se min reaktion.
    Jag blev aldrig vald till lag eller grupparbeten, det var alltid någon eller något lag som blev påtvingad mig.
    I högstadiet träffade jag ett par tjejer som var lite som jag, och vi träffade på killar som faktiskt uppskattade oss och lät oss vara med.   
    De killarna var inga bra killar egentligen, de begick småbrott och rökte på.    Men de var snälla mot mig och accepterade mig som jag var.   Äntligen hörde jag hemma någonstans. 
    Sen fortsatte det,  min uppfattning om "bra" killar var att de var nedlåtande och mobbare. 
    När jag var 22 år träffade jag äntligen en vanlig, bra kille helt utan brottsregister och med ett normalt liv.


    Usch! Tråkigt att höra om din skoltid! Måste varit hemskt!
Svar på tråden Varför kvinnor "gillar badboys"