• Peand

    Blivande USKor kämpar vidare - part V

      Välkomna alla blivande uskor, och även ni som redan har kommit över till den "andra sidan" och är klara med etik, psykologi, medicinsk grundkurs och alla andra kurser vi kämpar med.

    Det här är vår 5:e tråd och mottot för tråden är
    att här hjälps vi åt, i vått och torrt

    Nu kör vi med full fart mot målet Skrattande


  • Svar på tråden Blivande USKor kämpar vidare - part V
  • Peand

    Puh - vilken tur Flört Känns lite ensamt annars...


    Jesper och Jonas heter mina charmtroll
  • Ida 84

    God morgon!
    Nu är jag också här!
    Skall försöka hinna skriva om tre smittsamma sjukdomar, dess smittvägar och vad man gör för att försöka förhindra dem att spridas innan jag skall iväg och väga mig...*nervös*


  • Stumpan82

    God morgon tjejer!

    Allt bra med pluggandet?

    Själv sitter jag med översättning till hemtentan vi ska ha om en månad.


    Innan man gnäller på andra ska man kolla sig själv
  • kramgrisen

    har varit färdig uska sen 04.. gick på gymnasiet.. men förstår int varför alla säger att det är svårt att läsa..

  • Stumpan82
    kramgrisen skrev 2007-10-03 09:52:16 följande:
    har varit färdig uska sen 04.. gick på gymnasiet.. men förstår int varför alla säger att det är svårt att läsa..
    Min utbildning är tuff eftersom att jag läser på högskolan
    Innan man gnäller på andra ska man kolla sig själv
  • kramgrisen

    det är väl mer att det är mycket på en gång.. ni har juh de vi läste påt re år på 1,5 år.. själva ämnena är inte så jobbiga..

  • Ida 84
    kramgrisen skrev 2007-10-03 09:55:10 följande:
    det är väl mer att det är mycket på en gång.. ni har juh de vi läste påt re år på 1,5 år.. själva ämnena är inte så jobbiga..
    Jag förstår hur du tänker och kan delvis hålla med dig. Ämnen i sig är inte svåra och vi läser ju bara 1350 poäng för att bli färdiga USKor. Men skillnaden som är mellan att gå på gymnasiet och på komvux/högskola är att man har högre krav på sig. Man läser allt i högre takt och många läser på distans där man måste leta reda på all fakta själv. Sedan har många familjer och jobb på sidan om och det är svårt att få tiden som krävs att studera.
Svar på tråden Blivande USKor kämpar vidare - part V