• Tulltan

    Trött på Rix fm!

    På musiken, på reklamen och framförallt deras programledare! Samma skämt, samma skratt (åt sina skämt), samma,samma,samma,samma....om och om igen.
    Ja, jag vet...det går att stänga av radion, men jag måste bara få gnälla liiite....

    Tacka vet jag "Christer" i P3! Variation, variation och variation. I like

  • Svar på tråden Trött på Rix fm!
  • waersta

    Haha, jag gillar också p3, men det är lite för mycket prat, här på jobbet kan jag inte lyssna hela tiden och då blir det inte sammanhängande..

  • miss Y

    ja, det är verkligen samma hela tiden. börjar oxå lessna fast jag har mest det som bakgrundljud, lyssnar knappt... men den där NATALIE-OLA stryper jag snart!! han hörs hur lågt det än är!! *morr*

  • Eisa

    å jag som tycker rix fm e skitbra och aldrig blir tråkigt!

  • Mamman med två pojkar

    Jag gillar inte heller Rix FM, håller mig till Mix Megapol.Glad


    Jag älskar mina söner Leo och Ted
  • Tulltan

    miss Y skrev 2007-10-10 09:20:37 följande:


    ja, det är verkligen samma hela tiden. börjar oxå lessna fast jag har mest det som bakgrundljud, lyssnar knappt... men den där NATALIE-OLA stryper jag snart!! han hörs hur lågt det än är!! *morr*
    Ja, eller den Pingpong-låten....."Do you know what it feels like...."..GAHHH!
  • Lilla Puh78

    Älskar Rix MorgonZoo, men kunde slippa musiken. Kanske inget fel på den, men samma j-la låtar hela dagarna!! Man ledsnar efter ett tag. Reklamen går oxå bort.

  • Tulltan

    Jag gillar också rix morgonzoo, det går la an. Titti är roligast!

  • ALY538
    Bonn Jäntan skrev 2007-10-10 21:27:00 följande:

    det ska vara gry och adam!!!!


    - RIP Adam!
Svar på tråden Trött på Rix fm!