• citte

    gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

    hej någon som är gravid i dessa områden som vill följas åt? vore kul :) att få veta hur det går för er?

  • Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla
  • citte
    Svar på #1
    jaha vad kul :) hur går det för dig? vilken vecka är du i?
  • mysfiabus

    Går fin-fint här. Jag är i vecka 10+1 nu och ska ha bäbis 17 feb. Hur långt gången är du?

  • Sanda

    hej!! jag är inte gravid men har två småttingar och bor i Färgelanda, jag kommer vara väldigt OT nu och bara fråga er vart man ska åka och bada i vänersborg? Ska åka idag men vet inte vad som är bäst. Rätt stor strand och barnvänligt. Helst så man kan köpa glass oxå. 


    Sorry jag knycker tråden lite, men vet inte vem jag ska fråga Är rätt nyinflyttad
    Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • starchick

    Ursand är bra i vbg


    Sanda skrev 2008-07-24 13:08:56 följande:
    hej!! jag är inte gravid men har två småttingar och bor i Färgelanda, jag kommer vara väldigt OT nu och bara fråga er vart man ska åka och bada i vänersborg? Ska åka idag men vet inte vad som är bäst. Rätt stor strand och barnvänligt. Helst så man kan köpa glass oxå. 

    Sorry jag knycker tråden lite, men vet inte vem jag ska fråga Är rätt nyinflyttad
  • Sanda

    ok!! ska jag kolla in!! ligger det på vargön?


    Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • Sanda
    starchick skrev 2008-07-24 13:10:14 följande:
    Ursand är bra i vbg
    ah nä nu såg jag på kartan att det ligger innan vänersborg, blir kanonbra!! Tack, nu lämnar jag er gravida i fred Lycka till!!
    Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • mysfiabus

    Jag undrar oxå vart trådstartaren är ifrån!

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla