• Svar på tråden vi med bf i december/januari del 2
  • lördagsgodis

    Hoppas alla hittar hit så vi får fortsätta följas åt

    Vi har varit på ul idag och allt såg bra ut med pyret fast vi fick inga riktigt bra bilder med oss hem för den for runt när det var dags för fotografering, ingen linslus där inte Hon sa när vi frågade om könet att hon i alla fall inte kunde se något som putade ut och att det var 70% en tjej men garanterade inget. Så nu måste vi ställa om oss lite och fundera på flicknamn... Vi hade ju bestämt att om det var en pojke skulle den heta Max och den har gått under lillebror hela tiden i magen och man ska väll inte släppa det helt men i alla fall fundera kring om det är en tjej. Vi fick ett nytt bf datum oxå den 28 dec så nu hoppas jag på att gå över till januari Men det är ju verkligen så otroligt att se bebisen i magen

  • Bumba

    Lördagsgodis: Vad roligt med UL. Själv längtar jag dit! Märkligt att jag måste vänta ytterligare tre veckor innan jag får något UL. Jag har bf den 6januari enligt bm...

  • Kakgumman

    Hej
    Jag har BF 5 januari (enligt 3D UL v12) med ett syskon till sonen, snart 4 år.
    Hörde hjärtljud igår! Hihi! Mysigt!
    Hoppas vi alla kan hålla oss till efter nyår!

  • bambiii

    hej hej

    hoppar in här :)
    var också på rul igår :) det var jätteroligt att få se sin bebis igen.. fick även veta kön det blir en liten pojke :) ska ha bf den 21 december :)

  • Metallica0406

    Vad roligt Lördagsgodis att det gick bra på UL, men det var ju som tusan att lillbebisen inte ville vara med på kort!!

    Kul att få veta på ett ungefär att det då kan bli en tjej så ni då inte står där tomhänta på förlossningen och inte vet alls vad tjejen ska heta om det nu blir en tjej

    Själv ska jag på UL på onsdag den 22 Juli så nu längtar jag dit som tusan, och hoppas på att få veta könet denna gång. Ställer dock in mig på att vi inte får veta.

  • lördagsgodis

    Funderar faktiskt på ett köns ul för jag vet inte om jag kan vänta tills v. 36 då jag ska göra tillväxt ul att få veta säkert och så skulle det vara roligt att ha lite fina bilder och inte bara sörjiga konturer att titta på...

  • Metallica0406
    lördagsgodis skrev 2009-07-17 09:33:37 följande:
    Funderar faktiskt på ett köns ul för jag vet inte om jag kan vänta tills v. 36 då jag ska göra tillväxt ul att få veta säkert och så skulle det vara roligt att ha lite fina bilder och inte bara sörjiga konturer att titta på...
    Kan vara en idé att göra ett sånt om du nu absolut vill göra det. Har du nån aning om vad det kostar att göra ett könsultraljud??

    Får vi inte veta könet nu så vet jag inte om vi ska "kasta" ut pengar på ett köns-ul eller om vi bara ska vänta och se som dem andra gångerna. Men jag känner så starkt att få veta denna gång. Kunna tala om för syskonen att dem ska få en syster/bror istället för det man nu säger om "den".
  • lördagsgodis

    Kostar oftast mellan 600-1000 kr beroende på vart man gör det, har hört att sibyllakliniken gör det för 300:- men då är det "bara" ett 2D och jag skulle vilja göra ett 3D kanske i v. 22 eller något då det syns mer.

  • Metallica0406

    Okej. Jaa det blir till och resa för mig om jag ska till sibyllakliniken Får höra om dem gör speciella köns-ul här uppe i skellefteå och vad dem i så fall kostar.

  • aeo83

    åh, jag är också sååå nyfiken på om det är en kille eller tjej i magen Men det kommer nog inte att bli av att åka på nåt köns ul så det är väl bara att vänta och se vad som tittar ut

    Nån mer som har känner av luktsinnet massa extra? Har så fruktansvärt svårt för lukter nu och soeciellt matlukter!

Svar på tråden vi med bf i december/januari del 2