• Mabaja

    Vi som bor i Bålsta

    Här kanske vi som bor i Bålsta kan samlas och snacka, lära känna varandra och allt annat som folk gör mest! =)

  • Svar på tråden Vi som bor i Bålsta
  • Belzon

    Hej vad kul att se någon mer från bålsta
    Förut fanns det en Bålstatråd men hittar inte den nu.
    Var i Bålsta bor du??

  • Mabaja
    Belzon skrev 2010-01-06 13:19:54 följande:
    Hej vad kul att se någon mer från bålsta Förut fanns det en Bålstatråd men hittar inte den nu.Var i Bålsta bor du??
    Jag var med i den tråden jag med men den är stängd nu.. =( Så tänkte att jag kanske kunde göra en ny! haha..

    Jag bor i Gillmarksbyn, köpt loss från hh. Hitflyttad från Dalarna! Var bor du?
  • Belzon

    Vi bor i Fånäs flyttade hit för ett år sen bodde i Huddinge innan.
    Var i Dalarna? Vi har ett litet ställe i Rättvik.

  • Mabaja
    Belzon skrev 2010-01-06 14:23:32 följande:
    Vi bor i Fånäs flyttade hit för ett år sen bodde i Huddinge innan.Var i Dalarna? Vi har ett litet ställe i Rättvik.
    Hisvåla utanför Leksand, Smedsbo utanför Falun och sen inne i Falun.. I sommar gifter vi oss i Leksands kyrka... Min pappa och tre syskon bor kvar i Dalarna..
  • nallen83

    kikar in här oxå...bor i bålsta, väppebyberget!!!
    Ser att ni båda har anknytning till dalarna, även jag....Stuga i rättvik(mitt andra hem sedan 1 års ålder)


    ~* Wilmer 070826 Bebis beräknad 100316*~
  • Mabaja
    nallen83 skrev 2010-01-22 14:53:09 följande:
    kikar in här oxå...bor i bålsta, väppebyberget!!!Ser att ni båda har anknytning till dalarna, även jag....Stuga i rättvik(mitt andra hem sedan 1 års ålder)
    visst var det du som varit granne med min sambo? =) i såna fall, hur går graviditeten?
  • nallen83

    hej!!!
    Jo det e jag som bodde granne med Daniel....

    Graviditeten e fortfarande tuff....jag går med kryckor(om jag går), skulle inte klara mig utan dem, har svåra smärtor i hela kroppen, intensiva sammandragningar, svårt att andas....Man bryts ner psykiskt när det blir så här...har ju en 2 åring att ta hand om oxå när han inte är på dagis....
    Folk säger att livet e kort men jag tycker det går alldeles för långsamt i stället...just nu iaf....
    Har hela 8 veckor kvar till BF....
    Jag önskar ingen det jag g¨r igenom för det  är ett helvete...tyvärr men så e det....jag vill oxå njuta av att vara gravid...

    Hur gå det med bröllopsplaneringen då??
    kram


    ~* Wilmer 070826 Bebis beräknad 100316*~
  • Mabaja
    nallen83 skrev 2010-01-22 16:32:03 följande:
    hej!!!Jo det e jag som bodde granne med Daniel....Graviditeten e fortfarande tuff....jag går med kryckor(om jag går), skulle inte klara mig utan dem, har svåra smärtor i hela kroppen, intensiva sammandragningar, svårt att andas....Man bryts ner psykiskt när det blir så här...har ju en 2 åring att ta hand om oxå när han inte är på dagis....Folk säger att livet e kort men jag tycker det går alldeles för långsamt i stället...just nu iaf....Har hela 8 veckor kvar till BF....Jag önskar ingen det jag g¨r igenom för det  är ett helvete...tyvärr men så e det....jag vill oxå njuta av att vara gravid...Hur gå det med bröllopsplaneringen då??kram
    Usch.. Du kan inte få förplanerat snitt då? typ i 37+0? Så att du slipper ha det så jobbigt..

    Bröllopsplaneringen är i full gång... Vi har dock ett problem, flytta datum eller ej... Fick + förra veckan... men eftersom vi har ma i bagaget så vågar vi inte bestämma hur vi vill ha det.. enda jag vet är att OM det lever så vill inte jag gifta mig höggravid... vårt + är fortfarande inofficiellt eftersom vi inte vet om det finns något hjärta som slår...
  • nallen83

    Grattis till +....Säger ingenting eftrersom det ej är officiellt än...Hoppas det väljer att stanna, men det tror jag säkert att det gör...förstår att det kan vara jobbigt att vänta...

    Vill tyvärr inte ha snitt, vill föda vanligt....men planerad igångsättning skulle inte vara helt fel men jag tror att det kommer gå av sig själv tidigare iaf...min son kom i v.36 så vi får se denna gång....


    ~* Wilmer 070826 Bebis beräknad 100316*~
Svar på tråden Vi som bor i Bålsta