• Kegge

    ***Juni -07*** Del 14!! Saknar er!

    Hallå alla Junimammor 2007 finns ni kvar? {#lang_emotions_baby}

    Saknar er!

    Nu börjar våra stora barn närma sig 3år och då kan det vara intressant å höra hur ni har det?
    Är det mycket "Kan själv"?
    Sover dåligt?
    Vikt, längd?
    Vilka Bilstolar är bäst?
    Ge välling fortf?
    Blöjfri eller inte?
    Småsyskon hur går det för er som har eller nu börjar planera eller kanske är gravid redan?
    Osv...

    Alla Juni -07 mammor är välkommna såklart!

    Snacka på hej åhå!  {#lang_emotions_smile}{#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_frown}{#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_smile}


    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Dotter 090710! ♥~♥
  • Svar på tråden ***Juni -07*** Del 14!! Saknar er!
  • Kegge

    Kan ju säga att dennna vinter har ju inte varit kul med en 2åring som vägrar ta på sig när man ska gå ut!
    Vem tar man på först?
    Har provat alla varianter men kommit på att sonen får helt enkelt stå å svettas medans vi andra tar på oss!


    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Dotter 090710! ♥~♥
  • Kegge

    Kanske ni inte finns kvar...
    Nåväl då har jag en hel tråd att skriva i helt själv å det fixar jag lätt!


    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Dotter 090710! ♥~♥
  • Skogshallon

    Haha, jodu Kegge,  jag finns allt kvar här! Får erkänna att jag också tycker det har vart lite tomt här på FL utan vår tråd!

    Här är det fullt upp! Alex har precis blivit klar med sin inskolning på dagis, hade tur att få samma dagis som Viktoria.

  • Kegge
    Skogshallon skrev 2010-02-27 18:24:26 följande:
    Haha, jodu Kegge,  jag finns allt kvar här! Får erkänna att jag också tycker det har vart lite tomt här på FL utan vår tråd! Här är det fullt upp! Alex har precis blivit klar med sin inskolning på dagis, hade tur att få samma dagis som Viktoria.
    Har det gått bra med inskolning?

    Hoppas verkligen de får plats på samma dagis här oxå sen!
    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Dotter 090710! ♥~♥
  • nysignatur

    Äntligen hittade jag hit också!Vi kanske ska länka från Facebooktråden?
    Jag har två riktigt sjuka här så jag skriver senare kram på er!

  • Kegge

    Här håller gumman (snart 8 mån) på å får sin första tand å hjälp vad lessen hon var igår kväll hjälpte med kall napp men sen blev det faktiskt en alvedon innan läggning.

    Sonen han håller på å får 4 tänder samtidigt nu å säger inte ett knyst en tand var nästan helt ute när jag upptäckte detta!
    Han sitter i knät å man borstar så den sidan ser jag inte riktigt!
    Han sa aldrig nått när han var liten heller för den delen!


    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Dotter 090710! ♥~♥
  • Tjolanta74

    Jomen visst finns jag med kvar!
    Inte jätteaktiv men det har jag aldrig varit ju!

    Har en blivande 3-åring med trots så det står härliga till, eller så är det för att modern inte har något tålamod just nu i graviditetstider!!
    Japp det är äntligen dags för nästa...efter mycket besvär. Har just gått in i vecka 26 så det är en bit på väg.

    Ska nu ta hand om den febriga killen...men skriver mer sen...tycker att det var ett bra initiativ Kegge!!!

  • nysignatur

    Hej igen! Nu sover barnen så jag hinner skriva lite mer ostört.
    Mina tjejer har blivit riktigt risiga, de som har fått vara friska så länge nu. Allis har varit feberfri idag, första gången sedan i tisdags förra veckan, men nu har hon smittat lillasyster istället. De har åkt på något virus, jag gissar RS, och det har mest satt sig på andningen plus hög feber.

    Men nu trotsar Allis för fullt igen, så då måste hon ju vara frisk

    Vad roligt att höra att ni väntar en till Tjolanta. Visst han ni försöka en del? När är det beräknat?


  • Tjolanta74
    nysignatur skrev 2010-03-02 20:25:08 följande:
    Vad roligt att höra att ni väntar en till Tjolanta. Visst han ni försöka en del? När är det beräknat?
    Tack...det är jättekul...för det mesta förutom att jag mår som en påse nötter!
    Jo vi hann försöka en hel del, ungefär ett år innan jag blev gravid i somras, det slutade tyvärr i ett MF. Men sen gick det bara någon månad till så var jag gravid igen!
    "Lillkräket" är beräknat till 12 juni, så jag är i vecka 26 nu.
Svar på tråden ***Juni -07*** Del 14!! Saknar er!