• BeccaGrodan

    Trevligaste tråden på FL snackar vidare

    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_coffee}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_coffee}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_coffee}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_coffee}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}

    Här tjattrar vi vidare, vi trevliga tjejjer som


    verkligen utgör grunden för den absolut


    Trevligaste tråden på FL utan tvekan!


    Tråden startades 2005 och än hänger vi ihop!

    Listan

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/

    Våra småttingar

    2005:
    Dulia - 13/8 Bianca (40+5)

    2006:
    Lilla Bunny - 31/10 Arvid (40+0)

    2007:
    BeccaGrodan - 3/1 Alvin (40+5)
    Othelia - 9/1 Valter (40+0)
    Apple Pie - 12/1 Maja (40+3)
    Jen nifer - 26/1 Molly (40+0)
    Octobers - 7/2 Julia (38+1)
    Camilllla - 22/2 Noel (41+1)
    4 feb - 11/5 Hilda (40+0)
    Dulia - 31/5 Alma (39+0)
    Hanna - 15/8 Måns (40+3)
    Thezzizen - 6/10 Lovisa (41+0)
    Liten du - 4/12 Alex (40+1)

    2008:
    Honeyflowers - 12/1 Max (38+4)
    HenriksWife - 13/2 Wilona (40+1)
    BeccaGrodan - 17/5 Gabriel (39+6)
    Apple Pie - 10/6 Karla (41+0)

    2009:
    Hanna - 30/4 Ylva (41+0)
    Thezzizen - 1/5 Noel (41+4)
    lilla bunny - 14/5 Elsa (40+4)
    Othelia - 27/5 Ylva (41+2)
    Camilla - 5/6 Julian (40+5)
    Honeyflowers -12/7 Måns (40+3)
    4 feb - 24/8 Vera (39+6)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 20:06
    länken till listan vart fel, här är rätt
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m51106988.html
  • Svar på tråden Trevligaste tråden på FL snackar vidare
  • Apple Pie

    Sparar också!


    HW: hur gick det idag på simningen var där några trevliga mammor?
    Jag vet att ni inte vill veta men här är det vår!!! ;) Krokusarna blommar!!!!
    Nu är det äntligen mars! och min man kom precis hem från sin miniskidresa, skönt. Jag är trött och förkyld!
  • Jen nifer

    jag längtar med efter våren nu, men idag är de jätte vackert ute med strålande sol och då har jag inget imot snön. Om en månad har vi också vår, det är jag övertygad om. Tills dess får vi längta och drömma om dom där krokusarna ;)

    Martin och jag firar 6 år i Maj, funderar på att skaffa barnvakt över natten och boka en dygnskryssning med buffe och en bra hytt. Bara för att komma iväg och göra något, inte vara hemma och alltså inte ha massa måsten :) I helgen ska vi på bio och se snabba chash. Någon som sett den?


    Mollys & Minnas mamma
  • Honeyflowers

    Hej!

    Har varit o satt in en spiral idag. Gruvade mig men det gick ju bra. Skönt- om allt funkar nu har jag ett bra skydd i 5 år .

    Jen: vi firar 10 år i maj Skulle också vilja åka iväg o göra nåt sånt...

  • Apple Pie

    Jen och HF, bara så ni vet så blev Karla till för att vi åkte på middagskryssning och sen tog in på hotell när vi firade vår 5 åriga bröllopsdag! Så med det i tankarna var försiktiga ;) 


  • Jen nifer
    Apple Pie skrev 2010-03-02 14:27:01 följande:
    Jen och HF, bara så ni vet så blev Karla till för att vi åkte på middagskryssning och sen tog in på hotell när vi firade vår 5 åriga bröllopsdag! Så med det i tankarna var försiktiga ;) 
    haha, ja o ja har hört mycket historier om graviditet och mina minipiller, så ja kanske borde avstå sex på kryssningen då. Iof hoppas ja på att få en tid för insättning av p-staven i slutet av nästa månad, och blir jag gravid trots den, ja då kan ja alltid stämma någon ;)
    Mollys & Minnas mamma
  • Apple Pie

    Bebisen har vänt sig! Så nu e det fritt fram att komma!!! Eller ja typ hela mars ska gå också, men iallfall! Ska börja hoppa på studsimatta, och hoppas att den liksom bara faller ut ;)

  • Hannnas
    Apple Pie skrev 2010-03-02 17:23:42 följande:
    Bebisen har vänt sig! Så nu e det fritt fram att komma!!! Eller ja typ hela mars ska gå också, men iallfall! Ska börja hoppa på studsimatta, och hoppas att den liksom bara faller ut ;)
    Lovelyyyyyyy gott att höra

    Herregud, en ny tråd igen, hur många är det nu eg galet o skoj
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    BeccaGrodan skrev 2010-03-02 18:03:43 följande:
    hanna: ja du tiden går fort... det är väl typ drygt 4 år sedan första tråden startades, hösten 2005 :) så det är ett gäng trådar, det går väl typ 4 på ett år
    Galet

    Åhh jag blir galen på min dotter just nu, hon är på trappan hela tiden, klättrar upp hela vägen om jag inte är med... men kan inte ta sig nedåt så det är ju livsfarligt

    Grind kan jag ju heller inte sätta upp, så det är "la problema" just nu... störigt!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Trevligaste tråden på FL snackar vidare