• kaffetunnan

    OT tråden

    För ni som inte kan hålla sig till vad trådstarten handlar om. Där diskussionen vandrar vidare och faktiskt får det.

    Skriv vilken tråd ni kommer ifrån och fortsätt er diskussion här.

    Här är det högt i tak men tänk ändå på hur ni skriver.

  • Svar på tråden OT tråden
  • Anonym (K)

    Jag har alltid undrat vad OT innebär? Har alltid trott att det inneburit "otroligt", så jag har alltid läst det så någon skriver det uttrycket här på FL.

  • Anonym (trist)
    Anonym (K) skrev 2014-03-09 21:12:03 följande:
    Jag har alltid undrat vad OT innebär? Har alltid trott att det inneburit "otroligt", så jag har alltid läst det så någon skriver det uttrycket här på FL.
    Off topic
  • Queenie70

    Undrar om det gått nån trend i att man SKA vara förtvivlad över en abort och hävda att man sörjer för att man "måste" döda "sitt barn". Visst kan en abort vara asjobbiga för många, men nu känns det som att ingen vågar tillstå att man faktisk bara vill få det gjort, och att man inte alls känner nåt dåligt samvete inför "att döda sitt barn"

  • Anonym (trist)
    Anonym (K) skrev 2014-03-09 21:12:03 följande:
    Jag har alltid undrat vad OT innebär? Har alltid trott att det inneburit "otroligt", så jag har alltid läst det så någon skriver det uttrycket här på FL.
    OnT = on topic
  • Anonym (trist)
    Queenie70 skrev 2014-03-09 21:12:55 följande:
    Undrar om det gått nån trend i att man SKA vara förtvivlad över en abort och hävda att man sörjer för att man "måste" döda "sitt barn". Visst kan en abort vara asjobbiga för många, men nu känns det som att ingen vågar tillstå att man faktisk bara vill få det gjort, och att man inte alls känner nåt dåligt samvete inför "att döda sitt barn"
    Vilken tråd kommer du ifrån?
  • Queenie70
    Anonym (trist) skrev 2014-03-09 21:13:57 följande:
    Vilken tråd kommer du ifrån?



    Samlat intryck av senaste åren. Men just nu en aborttråd.
  • Anonym (??)

    Jag kommer som de flesta hittills från "anm granne" tråden så följer med spänning här med. Kaffetunnan bra iniativ

  • Baby Firefly
    Queenie70 skrev 2014-03-09 21:12:55 följande:
    Undrar om det gått nån trend i att man SKA vara förtvivlad över en abort och hävda att man sörjer för att man "måste" döda "sitt barn". Visst kan en abort vara asjobbiga för många, men nu känns det som att ingen vågar tillstå att man faktisk bara vill få det gjort, och att man inte alls känner nåt dåligt samvete inför "att döda sitt barn"
    Ja det känns lite så faktiskt, känner man inte så är man känslostörd. haha. Jag har inte det minsta dåligt samvete över mina aborter. Det var inte särskilt jobbiga att genomföra heller. 
Svar på tråden OT tråden