• Anonym (twoface)

    Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?

    Hej 

    Satt och fundera på detta med otrohet att det är så vanligt att 4/10 
    är eller har vart otrogna. 

    Nu till min fråga ni som har eller har haft en pågående kk/älskare relation 
    vilken persontyp väljer man? väljer man en person som är lik ens partner i sitt förhållande eller väljer man det motsatta? 

    Kan se till mig själv min tjej är rätt pryd av sig pratar inte så slampigt under sexet är lite tillbaka och är ganska blyg för att prova nya saker och utvecklas lite tillbaka dragen skulle man kunna säga men sexet endå bra.

    När jag etablerar en kk/otrohets affär då är det med nästa lite trahsigt håller av kvinnotyp, stora silikonbröst, stor läppar och som gärna är lite dirty utöver det det vanlig.. Så känner jag! det man inte får hemma får man nån annanstans. men ser inte på min tjej sämre eller nåt för det. hon är inte där jag är.. 

    Hur  resonerar ni av kunskap eller erfarenhet :) 

  • Svar på tråden Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?
  • Anonym (Ugglan)

    Jag resonerar att min partner är min livsstil, någon annan som tillval finns inte på kartan för jag vet om när jag säger "Jag vill vara din flickvän och sambo" att jag också uppoffrar singellivet att ha partners som tillfälliga alternativ. Mitt tillgodosedda behov av ACCEPTANS över allt jag uppoffrar, gör att jag är tillfreds och istället UPPSKATTAR mitt förhållande.

    (Ett annat perspektiv)

  • Anonym (Hanna)

    Min partner och min kk är helt skilda som personer. Både till sätt och utseende. Med min sambo är allt väldigt stabilt och lagom - vilket jag är nöjd med. Min kk och jag har en lite mer stormig relation - aggressivt sex, kan tafsa men också mysa extremt. Sexet går dock alltid ut på att han är väldigt dominant och hård mot mig.

  • Anonym (twoface)

    Hur länge har du haft den relationen? 
    har dom två träffats av olika anledningar? 
    hur träffa du han? 

  • Anonym (twoface)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-12-26 08:44:36 följande:

    Min partner och min kk är helt skilda som personer. Både till sätt och utseende. Med min sambo är allt väldigt stabilt och lagom - vilket jag är nöjd med. Min kk och jag har en lite mer stormig relation - aggressivt sex, kan tafsa men också mysa extremt. Sexet går dock alltid ut på att han är väldigt dominant och hård mot mig.


    Hur länge har du haft den relationen? 
    har dom två träffats av olika anledningar? 
    hur träffa du han?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (twoface) skrev 2017-12-27 01:01:17 följande:

    Hur länge har du haft den relationen? 

    har dom två träffats av olika anledningar? 

    hur träffa du han?


    3 månader, träffades på jobbet och dom har inte träffats
  • Anonym (twoface)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-12-27 06:19:17 följande:
    3 månader, träffades på jobbet och dom har inte träffats
    Ok. och hur långt in din relation fick du upp ögonen eller suget efter en KK och göra saker eller få det du inte fick av din sambo? vad berodde det på ? 
    sökte du bara bekräftelse eller tillfredställelse? 

    Har han sambo eller fru i sitt liv? 

    Hur gammal e du ? respektive Kk? 

    har du lika mycket sex med din partner trots din KK realtion eller har det avtagit efter din etablering med din KK? 

    tack Hanna sorry för många frågor 
  • Anonym (Mrs Prefect)

    Manliga män, gärna med inflytande och självsäkra. Nästan krav att de har stor kuk, har bara gjort ett undantag då han är en känd profil med inflytande (han är också otroligt gullig, vilket var lite oväntat).
    Min man är inte 'stor och manlig' och har normal+ kuk.

    Men behöver vara och är ej otrogen.

  • Anonym (Hanna)
    Anonym (twoface) skrev 2017-12-27 22:18:41 följande:

    Ok. och hur långt in din relation fick du upp ögonen eller suget efter en KK och göra saker eller få det du inte fick av din sambo? vad berodde det på ? 

    sökte du bara bekräftelse eller tillfredställelse? 

    Har han sambo eller fru i sitt liv? 

    Hur gammal e du ? respektive Kk? 

    har du lika mycket sex med din partner trots din KK realtion eller har det avtagit efter din etablering med din KK? 

    tack Hanna sorry för många frågor 


    Jag och sambon har varit ett par i snart tre år och träffade kkn när vi varit tillsammans i 2,5. Hade inget sug alls efter någon annan men så träffade jag NN och det slog gnistor direkt. Sen visade det sig att han är otroligt dominant vilket jag behöver så det är tillfredställelse jag får av honom.

    Han är singel och 35 år, jag är 26.

    Sexet hemma är oförändrat :)
  • UngManGbg

    Jag föredrar kvinnor äldre än mig. Jag är 23 år och föredrar kvinnor som är 30+, något jag tänder otroligt mycket på. Men kan inte tänka mig ha ett förhållande med någon så mycket äldre än mig.

Svar på tråden Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?