• Anonym (Pollo)

    Varför tänder kvinnor på raggare?

  • Svar på tråden Varför tänder kvinnor på raggare?
  • Anonym (Pollo)

    Jag känner raggare, som hade sin storhetstid fram till 80-talet. De hade precis den sunk-stilen som på bilden. De ser också tjejer som ett hål och åker fortfarande som pensionärer runt på stan och kollar unga tjejer.

  • Mandel

    Har jag ALDRIG gjort och kommer förmodligen heller aldrig att göra. Jag vet att man aldrig ska säga att man aldrig ska göra/tycka osv. men här är jag tämligen säker på att jag inte kommer att tända på en sådan person.
    Tänder inte på håriga magar, flötigt hår, skinnväst, öldrickande, rostiga bilar osv.

    Däremot så kan ju rockabilly misstas för raggare, men där är det en mycket högre klass på både bilar, folket och stilen.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (C)

    Kvinnor överlag gör det ju inte, men det finns ju ett fåtal som gör det, de brukar ju vara lika heta själva...

  • Anonym (Pollo)
    Anonym (C) skrev 2019-04-21 10:06:03 följande:

    Kvinnor överlag gör det ju inte, men det finns ju ett fåtal som gör det, de brukar ju vara lika heta själva...


    De jag känner hade många tjejer, många riktiga snygga.
  • Anonym (Respekt)

    Jag tror att det beror på att ?raggare? och ?bikers? visar mer respekt för kvinnor än genomsnittet av svenska män gör idag.

  • John22

    Det gör de inte. Det finns en hope sunkiga trashbrudar som gillar dessa sunkiga trashgubbar, och sedan är de trashiga tillsammans.

    Man kan likna det vid att det finns ett litet antal människor som gillar att äta bajs. Det är svårt för oss normala att fatta, men de finns.

  • Anonym (Pollo)
    Anonym (Respekt) skrev 2019-04-21 10:20:43 följande:

    Jag tror att det beror på att ?raggare? och ?bikers? visar mer respekt för kvinnor än genomsnittet av svenska män gör idag.


    Du kanske skämtar? De jag känner pratade om kvinnor som hål. Det gör de än, fast de är över 70.
  • Anonym (Bettan i korvmojjen)

    För de ståtliga polissarna förstås. Finns inget manligare.

    (Han på bilden i ts är en kastrerad raggare, då pollisarna rakats bort.)

  • Anonym (...)

    Det är oftast korta, tjocka, bleka och allmänt fula kvinnor som faller för såna män. De har ofta leopardmönstrat på sig och för små jeans. Gärna urringat och pushup så deras feta bröst trycks upp till hakan. De har gärna blekt håret så det är pissgult, eller så har de färgat det illrött. De tror de ser ut som pinup-modeller, men de ser ju förstås inte vad vi andra ser..

    Skit dras till skit, helt enkelt! Låt dem hålla på.

    Jag vill inte ha dem iaf.

Svar på tråden Varför tänder kvinnor på raggare?