• QueenV

    Blöder man vid missfall med progynon

    Hjälp! 
    Är det något som vet om man börjar blöda vid missfall när man tar progynon? 
    Gjorde stimulerad återföring och Är nu gravid i V5+3. Ska fortsätta med progynon fram tills ultraljudet. 


    Jag tycker det känns som stark mensvärk men att det typ inte ?kan blöda ut? på grund av att jag tar progynon. 


    är de någon som vet? 

  • Svar på tråden Blöder man vid missfall med progynon
  • QueenV
    Anonym (XX) skrev 2022-02-12 14:22:58 följande:

    Samma här, blödde också med Progynon...


    jaha och tyvärr fick jag en blödning idag :(
  • QueenV
    Jag är bara jag skrev 2022-02-12 13:18:28 följande:

    Haft m.f där jag blödde trots Progynon så det är fullt möjligt. 


    Tack försvar. Jag har fått en blödning idag så det suger :(
  • Jag är bara jag

    Blödning måste inte innebära missfall. Jag blödde en vecka v.7 med första barnet. Så det krävdes binda 2 dagar. Var ju 100% övertygad om ett 5.e m.f, men det var ofarligt. Så ge inte upp än!

  • QueenV
    Jag är bara jag skrev 2022-02-12 17:10:55 följande:

    Blödning måste inte innebära missfall. Jag blödde en vecka v.7 med första barnet. Så det krävdes binda 2 dagar. Var ju 100% övertygad om ett 5.e m.f, men det var ofarligt. Så ge inte upp än!


    Åh tack för du skrev. Vi är inne på femte året och andra ivfen så de känns så himla pissigt om de skulle köra sig nu när vi äntligen kommit såhär långt. 
    Får ju upp hoppet lite nu i alla fall, kanske är det inte kört än! <3
  • Jag är bara jag
    QueenV skrev 2022-02-12 18:28:52 följande:
    Åh tack för du skrev. Vi är inne på femte året och andra ivfen så de känns så himla pissigt om de skulle köra sig nu när vi äntligen kommit såhär långt. 
    Får ju upp hoppet lite nu i alla fall, kanske är det inte kört än! <3
    Det tog 10 år för oss att få barn så känslan förstår jag absolut! Men många blöder som gravida och det ofarligt. Jag blödde en gång till lite grann med första och lite med andra barnet också.  Man ger inte upp förrän man verkligen vet att det är kört. Jag håller alla tummar!  {#emotions_dlg.flower}
  • QueenV
    {#emotions_dlg.flower}
    Jag är bara jag skrev 2022-02-12 18:32:06 följande:
    Det tog 10 år för oss att få barn så känslan förstår jag absolut! Men många blöder som gravida och det ofarligt. Jag blödde en gång till lite grann med första och lite med andra barnet också.  Man ger inte upp förrän man verkligen vet att det är kört. Jag håller alla tummar!   // {#emotions_dlg.flower}
    oj! Vad härligt att ni lyckades tillslut :)
  • Ch88

    Hoppas på svar i gammal tråd 🙏


    Jag har precis haft missfall i v5+0 vid stimulerat FET med progynon och cyklogest. Blödde i ca 10d samt dag 11 hade jag VUL som visade att allt var borta.

    Jag slutade med progynon och progesteronet efter bekräftat missfall vid VUL. Nu 1d efter så har jag börjat blöda igen, som mindre mens. Någon som har varit med om liknande, när isåfall kom er nästa vanliga mens?

Svar på tråden Blöder man vid missfall med progynon