• Anonym (Svea)

    Snapchat

    jag misstänker att mitt ex loggar in på min snapchat. När jag försöker göra en ny användare så får jag mitt pin från ett mobilnummer. Finns ingen användare o blir upptaget då jag försöker ringa de. 


    Får man inte sitt pin från Snapchat?

  • Svar på tråden Snapchat
  • Anonym (Svea)

    Vilket fall som helst så kan jag inte göra en ny snap Användare. Den blir permanent blockerad direkt. 


    antar att nån håller på försöka logga in på min 

  • gemig

    Vet inte hur det där med snap fungerar. Men antar att du inte vågar ringa exet och fråga vad fan han håller på med? 

  • Anonym (Svea)
    gemig skrev 2022-07-28 19:14:12 följande:

    Vet inte hur det där med snap fungerar. Men antar att du inte vågar ringa exet och fråga vad fan han håller på med? 


    Nej aldrig. Han är galen o har stalkat mig i flera år. Även hotat mig till livet o hotat med allt möjligt för att förstöra mitt liv
  • gemig
    Anonym (Svea) skrev 2022-07-28 19:35:05 följande:
    Nej aldrig. Han är galen o har stalkat mig i flera år. Även hotat mig till livet o hotat med allt möjligt för att förstöra mitt liv
    Nej men då så.. Då är det ingen tvekan om att det är han iaf..

    Går det inte o få tillbaka kontot eller kontakta snapchat. Så får du försöka se på det som "läro pengar" vilket många får göra efter att dom sprungit in i en idiot. 

    Hade ju kunnat vara värre, hade kunnat varit en bil eller någonting som han krascha.
  • gemig

    Ett tips kan ju vara att låta alla dina vänner blockera det där kontot.. Så att det inte dyker upp något på tidslinjen där man kan se vart du är.. 

  • Anonym (Svea)

    Jag har tagit bort hela snap. kan väl inte ha det längre

Svar på tråden Snapchat