• Anonym (Cccccc)

    Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?

    Ja som rubriken lyder; gillar ni att få sexiga nakenbilder från era tjejer/sambos/fruar?

  • Svar på tråden Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?
  • Anonym (Jens)
    Anonym (Cccccc) skrev 2023-07-02 15:50:12 följande:
    Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?

    Ja som rubriken lyder; gillar ni att få sexiga nakenbilder från era tjejer/sambos/fruar?


    Ja 100 %
  • Tom Araya

    Ja, men ännu hellre något snuskigt i text. Något hon tänkt ut och skrivit själv och är sugen på.

  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Cccccc) skrev 2023-07-02 15:50:12 följande:
    Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?

    Ja som rubriken lyder; gillar ni att få sexiga nakenbilder från era tjejer/sambos/fruar?


    Har varit gift i oändligheten typ och har en underbar fru på många sätt men hon är totalt ointresserad av att skicka nån bild.

    Har alltså aldrig fått nån sån bild. 

    Skulle bli MYCKET glad och skulle uppskatta det väldigt mycket om hn gjorde det!!

    Gissar jag generellt, om jag tar mig friheten att våga vara talesperson för oss män: Vi skulle gilla det skarpt. Och känner du dig lite rädd för att det inte ska bli sådär alldeles perfekt så oroa dig inte för det. Vi gillar er för att ni gör det för oss!!!
  • KM36

    Inte bara från flickvän... Det går bra med andra kvinnor också Flört


    .......
  • Samsam111

    Kan vara bland det bästa som finns när de plingar till i telefonen så är det en bild från frugan!

  • redstripe

    Har aldrig tagit emot sexiga bilder från nån jag är i förhållande med. Hoppas innerligt att jag om jag gjort det hade jag blivit kåt glad och tacksam.

Svar på tråden Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?