• toughshit

    Antagning VT2024

    Här kan vi som sökt till universitet inför vårterminen 2024 samlas och följas åt vid antagningen :)

    Imorgon den 11 dec kommer första antagningsbeskedet. 


    Hur många (mer än jag själv) väntar ivrigt? 😬


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Svar på tråden Antagning VT2024
  • toughshit
    erikaABC skrev 2023-12-10 20:01:21 följande:

    Vet man vilken tid?


    Jag läste mellan 00:00-23:59 så känns som det kan hända lite när som..

    Men jag läste på något ställe att en person fått besked under natten, en såg vid 9 på morgonen och någon som fått besked på eftermiddagen. Jag undrar om det stämmer 😅
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • toughshit
    Sol5889 skrev 2023-12-10 20:24:17 följande:

    Tror beskedet kommer 12:00.


    Har du läst det någonstans? 


    Det bästa är väl egentligen bara att vänta och se, men man vill ju veta typ helst nu, hehe


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Self

    Jag har sökt statsvetarprogram.. någon som vet nån som gått det och är nöjd? 

  • toughshit

    Jag har inte fått nåt ännu iallafall. Är väl bara att skalla kudden och se om det kommer något under morgonen istället


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • toughshit

    Vid 11:30 loggade jag in idag och hade då fått svar. Ligger som reserv på alla jag sökt. Men okej reservplatser antar jag. Jag får se hur det går vid andra antagningen den 21 dec :)


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Snelhäst

    Hej hej, 

    Jag tänkte fråga vad menas med anmärkning/meddelande på antagnings mejlet? Ser att det står en siffra noterat men oklart vad det betyder :) 

  • Sol5889
    toughshit skrev 2023-12-10 23:31:59 följande:

    Har du läst det någonstans? 


    Det bästa är väl egentligen bara att vänta och se, men man vill ju veta typ helst nu, hehe


    Sorry. Jag är virrig. Får skylla på att jag är sjuk just nu. 
  • toughshit
    Snelhäst skrev 2023-12-11 18:09:11 följande:

    Hej hej, 

    Jag tänkte fråga vad menas med anmärkning/meddelande på antagnings mejlet? Ser att det står en siffra noterat men oklart vad det betyder :) 


    Det undrade jag också först, men när jag scrollade ner så var alla meddelanden som jag har fått där som var märkta med 1, 2 och 3 😊
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
Svar på tråden Antagning VT2024