• SweeneyTodd

    The big bang theory

    Hej! Vad tycker ni om denna serie? Jag tycker den är jättebra!
    OBS! Lite spoilers nu om du inte har set hela serien!

    Jag tycker inte om att Sheldon blir tillsammans med Amy. 

  • Svar på tråden The big bang theory
  • FredrikLiksom

    Bra absolut. Själv tror jag att förhållandena som inleds är bra för seriens utveckling. Om Sheldon blivit den enda utan flickvän hade nog hans rollkaraktär glidit ifrån de andra och man hade antagligen fått spela mer på han cynism och bitterhet. Nu blir det mer som Sheldon lärt sig leva.

  • Ensam hemma

    Blir glad att man kan streama den. Synd att det inte blev någon fortsättning efter sista avsnittet. Jag gillar Young Sheldon också. 

  • flygrl

    Va? Har Sheldon blivit ihop med Amy? Wtf liksom... 😮
    Jag gillar Big Bang Theory men inser jag har en hel del catchin up to do för det va evigheter sen jag kollade nu. Men en skön serie är det, mysig, kul och färgstark (bokstavligen med mycket färg på kläder osv). 😊

    Var kan man streama serien?

  • SweeneyTodd
    flygrl skrev 2024-01-16 21:52:30 följande:

    Va? Har Sheldon blivit ihop med Amy? Wtf liksom... 😮
    Jag gillar Big Bang Theory men inser jag har en hel del catchin up to do för det va evigheter sen jag kollade nu. Men en skön serie är det, mysig, kul och färgstark (bokstavligen med mycket färg på kläder osv). 😊

    Var kan man streama serien?


    Ja, så reagerade jag också när de blev tillsammans. 

    Tror man kan streama på HBO max. Glad

    Annars går serien också på femman och nian. 
  • flygrl
    SweeneyTodd skrev 2024-01-16 22:05:40 följande:
    Ja, så reagerade jag också när de blev tillsammans. 

    Tror man kan streama på HBO max.  // Glad

    Annars går serien också på femman och nian. 
    Nu när jag börjar fundera slår det mig att jag ju minns att Sheldon och Amy faktiskt hade nån sorts relation som mer verkade va platonsk så jag kanske bara glömt det. Fast jag hade nog föredragit att Sheldon fortsatt va singel för det kan va bra med en sån karaktär med.

    Det är på 5:an och 9:an jag följt serien men känner jag måste se till att se allt nu. Synd den inte fortsatte i all evighet. 😉
  • SweeneyTodd
    flygrl skrev 2024-01-16 22:34:42 följande:
    Nu när jag börjar fundera slår det mig att jag ju minns att Sheldon och Amy faktiskt hade nån sorts relation som mer verkade va platonsk så jag kanske bara glömt det. Fast jag hade nog föredragit att Sheldon fortsatt va singel för det kan va bra med en sån karaktär med.

    Det är på 5:an och 9:an jag följt serien men känner jag måste se till att se allt nu. Synd den inte fortsatte i all evighet. 😉
    Glad
  • Auditanne
    flygrl skrev 2024-01-16 22:34:42 följande:
    Nu när jag börjar fundera slår det mig att jag ju minns att Sheldon och Amy faktiskt hade nån sorts relation som mer verkade va platonsk så jag kanske bara glömt det. Fast jag hade nog föredragit att Sheldon fortsatt va singel för det kan va bra med en sån karaktär med.

    Det är på 5:an och 9:an jag följt serien men känner jag måste se till att se allt nu. Synd den inte fortsatte i all evighet. 😉
    Raj förblev ju singel annars. Fast du kanske menade frivilligt singel vilket ju inte var fallet med honom. 
  • flygrl
    Auditanne skrev 2024-01-16 22:52:58 följande:
    Raj förblev ju singel annars. Fast du kanske menade frivilligt singel vilket ju inte var fallet med honom. 
    Så Raj fick aldrig till det då innan serien va slut förstår jag. Jag tyckte det va en bra grej med serien att det va karaktärer där inte allt kretsade kring typ tvåsamhet utan kring det att dom va forskare, gillade Star trek och annan sci-fi och deras vänskap. Och det finns ju såna människor irl som inte är så bra på det sociala men bidrar med nåt positivt ändå och då kan det va bra att såna också syns i ex. TV-serier. Typ så. 😊
  • Freddie K

    Jag älskar The Big Bang Theory!. Visst den har väl några hål och så, men vilken serie har inte det?


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Spucks

    Jag älskar den, har sett de första säsongerna tre gånger, de andra en gång. Fast jag gillar de tidigare säsonger mer än de senare. Speciellt Leonard tycker jag bli mycket mindre bra med tiden.
    Blir snart dags för en ny omg
    ång.

Svar på tråden The big bang theory