• Sunflower888

    Behöver era tankar o klokhet..

    Jag har träffat en man i 5månader, har samtidigt varit i en relation som jag varit påväg att lämna länge.

    på sidan om har vi träffats så mycket vi kan, blivit kära och haft det så fint o kärleksfullt.
    Jag är hans livs kärlek har han sagt, vi träffades som unga men då blev det inget utan det bara rann ut i sanden å han har sagt att jag är den han alltid tänkt på som den bästa han var dum att släppa taget om.

    jag har från å till varit lite rörig i mina känslor å sagt att jag vill att vi skita i oss när mitt huvud varit kaos av allt.

    Efter senaste gången jag skrev det så stängde han av helt, han sa att han inte orkar detta nu å vill ha en pause från allt.
    försökt locka tillbaka honom flera gånger men han svarar inte ens.

    hur länge ska man acceptera en sånhär pause?

    har separerat nu å är singel å han vet det men har ändå fortsatt sin pause.

    är det en pause eller ska jag ta det som ett avslut? Släpper han mig igen fast han ångrade sig att han släppte mig när vi var unga?
  • Svar på tråden Behöver era tankar o klokhet..
  • Anonym (Rakt på sak)

    Du ska acceptera för all framtid, punkt! Du har betett dig så otroligt illa mot både den här mannen och mot den du är tillsammans med!

    Gör slut och var ENSAM ett tag innan du kastar dig in i något nytt, annars är det jättestor risk att det spricker.

    Lämna den här karln helt ifred nu så han kan få gå vidare med sitt liv!

  • Anonym (Donna)

    Han har insett att du inte går att lita på då du hade honom vid sidan av.
    Att han är nästa att bli bedragen om han involverar sig med dig.

    Det är vad jag tror.

  • Anonym (fdPåJakt)

    Jag tror att han har fått det väldigt jobbigt med sina känslor och att hantera detta när du har gjort som du har gjort mot honom. Han försöker antagligen gå vidare på egen hand.

    Hade han velat ha dig och fortsätta eran relation, hade han hört av sig.

    Det bäst du kan göra är, enligt min mening, att gå vidare med livet. Skulle han, mot förmodan, höra av sig igen... släpp då inte taget  om honom.

    Jag har varit i liknande situation som honom så jag vet hur jobbigt det kan vara med en tjej som inte är på det klara med sina känslor och strular samtidigt som hon är hans livs kärlek.

  • Anonym (Hmm)

    Pause?

    Du strulade. Han fick nog och gick vidare. Det är nog bara att acceptera.

  • Anonym (Linda)

    Det är ingen paus. Han bröt och gjorde slut. Han litar inte på dig då du har strulat fram och tillbaka. Nu har han valt och du får ta dom konsekvenserna. 

  • Anonym (Mannen)

    Det första misstaget du gjorde vara att du var otrogen i 5 månader. Det visar att du inte är en pålitlig och öppen person. Så mannen du träffade kan ha fått kalla fötter pga det.


    Det andra misstaget var att du velade. Varje gång du valde att inte avsluta relationen så skadade du hans känslor. Och det behövs inte många gånger innan kärleken blivit ett sår.

Svar på tråden Behöver era tankar o klokhet..