• Shredder81

    Vad menar ni kvinnor

    När ni totalt nonchalerar en man? Har pratat med den här kvinnan förut o så men nu när vi träffas så undviker hon mig känns det som. O träffas bara hon o jag ensamma så är hon hur trevlig som helst. Har väl haft starka känslor för henne förut men aldrig sagt det rakt ut av olika orsaker. O nu känns det inte bra alls om vi inte ens kan hälsa eller prata kan ju tänka mig att hålla det på en vänskaplig nivå s.a.s men vill inte bli nochad.visserligen kan jag ha svårt att hälsa ibland då jag kan ha svårt att inte visa vad jag känner. med beroende på sällskapet men ser åtminstonde människan.

  • Svar på tråden Vad menar ni kvinnor
  • Anonym (I)

    Jag tolkar det som att hon inte vill ha kontakt med dig. Du kanske har skrämt henne? 

  • Shredder81

    Trist i sådanna fall. Va väl iofs hon som började va flörtig. Hade av olika anled samvetskval så jag kan ha betett mig skumt ibland. Men försöker o va trevlig o så nu o som sagt hålla det vänskapligt. Men det bästa är väl bara att skita i det antar jag fast det gör ont?

  • Anonym (HmJ)
    Anonym (I) skrev 2024-03-22 12:45:08 följande:

    Jag tolkar det som att hon inte vill ha kontakt med dig. Du kanske har skrämt henne? 


    Precis min tanke. Kanske du övertolkar henne, hon kanske bara är artigt vänlig och vill inget mer än vara vän. Inga starka känslor från hennes sida från första början alls.

    Vad menas med NI kvinnor, kvinnor som män är olika 
  • Anonym (I)
    Shredder81 skrev 2024-03-22 12:54:55 följande:

    Trist i sådanna fall. Va väl iofs hon som började va flörtig. Hade av olika anled samvetskval så jag kan ha betett mig skumt ibland. Men försöker o va trevlig o så nu o som sagt hålla det vänskapligt. Men det bästa är väl bara att skita i det antar jag fast det gör ont?


    Hon har nog snappar upp dina starka känslor och försöker göra sitt bästa för att inte ge dig fel signaler. Skulle gissa att du skrämmer henne när du säger att du betett dig skumt ibland. 

    Ja, ge henne utrymme och var inte creepy, hälsa artigt på henne om ni träffas i olika sammanhang men lämna henne i fred. Gå vidare med livet och lär från den här erfarenheten.
  • Shredder81

    Ja antagligen bäst. Ja det enda creepy skulle väl va att jag inte hälsat själv om jag s a.s haft fel sällskap med mig. Vilket jag ångrar med. Men ska gå all in för att glömma nu.Tack för tipset

  • Anonym (M)
    Shredder81 skrev 2024-03-22 14:10:35 följande:

    Ja antagligen bäst. Ja det enda creepy skulle väl va att jag inte hälsat själv om jag s a.s haft fel sällskap med mig. Vilket jag ångrar med. Men ska gå all in för att glömma nu.Tack för tipset


    Ja om du betett dig så märkligt så är det väl inget konstigt att hon försöker undvika dig nu. Eller att hon nu respekterar att du visat du tog avstånd.
  • Anonym (-)
    Shredder81 skrev 2024-03-22 14:10:35 följande:

    Ja antagligen bäst. Ja det enda creepy skulle väl va att jag inte hälsat själv om jag s a.s haft fel sällskap med mig. Vilket jag ångrar med. Men ska gå all in för att glömma nu.Tack för tipset


    Här har du väl ditt svar. Hälsar inte du blir hon antagligen osäker på var hon har dig, eller utgår från att du helt enkelt inte är intresserad, och då vill hon inte skämma ut sig utan tar avstånd. Så reagerar iaf jag.
  • Anonym (I)
    Shredder81 skrev 2024-03-22 14:10:35 följande:

    Ja antagligen bäst. Ja det enda creepy skulle väl va att jag inte hälsat själv om jag s a.s haft fel sällskap med mig. Vilket jag ångrar med. Men ska gå all in för att glömma nu.Tack för tipset


    Bra där!
  • Shredder81

    Är ju så att jag är gift.Och skulle jag stöta på den här kvinnan nån stans så vet jag inte vart jag ska ta vägen om min fru är med. Min fru vet ju om det då jag kände mig som ett riktigt svin då jag hade fått känslor för någon annan. Och den här kvinnan fattar nog inte varför jag inte hälsar ibland men har väl aldrig sagt det rakt ut till henne vad jag har för känslor för henne.heller då jag känner att jag skulle få betala ett för högt pris. Men kanske när barnen är större kanske jag kan överväga att skilja mig. Men faktum är att jag kommit närmare min fru på sista tiden. Men jag vill ju inte såklart att den här andra kvinnan ska tycka illa om mig. Jag kan ju inte rå för mina känslor. Så därför beteer jag mig udda ibland när jag träffar henne för att jag kanske har ångest för vad jag känner för henne.😍🥺

Svar på tråden Vad menar ni kvinnor