• Anonym (Kaffedraken)

    Är män desperata?

    Och sätter på vad som helst?

    Jag träffade en 25 år yngre tjej. Jag är man och hade inte legat på 12 år då. 14 år, då hon 2 år senare berättade att hon velat, och att hon ändå ville ses. Hon skickade bild på sina bröst. Första gången vi sågs så hade hon urringat. Hon var söt. Jag borde ju ha kastat mig över henne. Inte ens när hon senare erbjöd sig så tackade jag ja. Covid härjade då, och jag var inte så desperat som många säger att män är, speciellt när han får chansen med unga tjejer.

  • Svar på tråden Är män desperata?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nu är det 5 år sen vi träffades, 3 år sen vi pratade senast. Jag har inte varit på dejt sen dess. På 5 år alltså.
    Jag skulle gärna vilja träffa en kvinna och ligga. Men inte vem som helst.

  • Anonym (Den riktiga Draken)

    Någon som låtsas vara jag igen. 
    Jag är inte desperat. Jag vet att kvinnor inte vill ha såna som har ölmage. Därför har jag slutat bry mig om kvinnor. Män får inte bry sig om kvinnor.

  • Anonym (Ormen)

    Desperata vill jag inte säga men män är sexuella och är öppna för väldigt mycket inom det sexuella. De kan tänka sig att ligga med eller sätta på de flesta kvinnor.

  • Anonym (är det så?)

    Min gubbe har som vi kvinnor med killar en rätt lång lista på hur kvinnan ska se ut och vara om han ska tända till. Gubben har sagt nej till tjejer som vart än det ena och än det andra. Ja som vi tjejer tycker. Är skillnaden stor tror ni mellan gummor och gubbar? Näe tror jag inte på. 

  • Anonym (är det så?)
    Anonym (Den riktiga Draken) skrev 2024-04-24 16:06:58 följande:

    Någon som låtsas vara jag igen. 
    Jag är inte desperat. Jag vet att kvinnor inte vill ha såna som har ölmage. Därför har jag slutat bry mig om kvinnor. Män får inte bry sig om kvinnor.


    Om du e riktiga Kaffedraken bryr du dej om killar och gubbar för de har du sagt i andra poster. Ok med lilla ölmagen med de då? 
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (är det så?) skrev 2024-04-24 16:55:45 följande:

    Min gubbe har som vi kvinnor med killar en rätt lång lista på hur kvinnan ska se ut och vara om han ska tända till. Gubben har sagt nej till tjejer som vart än det ena och än det andra. Ja som vi tjejer tycker. Är skillnaden stor tror ni mellan gummor och gubbar? Näe tror jag inte på. 


    Nej så är det ju
  • Anonym (Tyvärr)

    Ja, vissa män är desperata och sätter på precis vad som helst faktiskt.

  • Anonym (Du sitter på svaret.)

    Är män desperata?
    Du är man och kan väl svara på om du är det eller om du tycker att män är det?
    Du träffade en kvinna som ville ha sex med dig men tydligen ville inte du det eftersom det inte blev något.
    Menar du att män skulle ha sex med vem som helst bara för att man inte har legat på länge, även om man inte känner attraktion?
    Bara du kan ju svara på varför du inte hade sex med henne trots att hon ville det.
    Antar att du inte kände att kändes rätt men bara du vet ju svaret.
    Varför blev det inget om hon ville? du har svaret.

  • Anonym (M)

    När man säger män så menar man nog inte precis varenda man.

  • Anonym (är det så?)
    Anonym (Du sitter på svaret.) skrev 2024-04-24 17:33:51 följande:

    Är män desperata?
    Du är man och kan väl svara på om du är det eller om du tycker att män är det?
    Du träffade en kvinna som ville ha sex med dig men tydligen ville inte du det eftersom det inte blev något.
    Menar du att män skulle ha sex med vem som helst bara för att man inte har legat på länge, även om man inte känner attraktion?
    Bara du kan ju svara på varför du inte hade sex med henne trots att hon ville det.
    Antar att du inte kände att kändes rätt men bara du vet ju svaret.
    Varför blev det inget om hon ville? du har svaret.


    Vad jag läst var Kaffedraken hänsynstagande pga tjejens ålder. Tjejen mycket yngre än honom och på släkting nivå. KD ville därför hon skulle ta första steget. När den trettio år eller mer än så yngre bruttan aldrig gjorde så blev det inget åka av. Killen grämer sig jättemycket för det och jag vet inte vad han egentligen i sitt inre målar upp i sina fantasier. Nya tåg brukar ju gå. Min tolkning, mina ord i den här frågan.
Svar på tråden Är män desperata?