• Anonym (Jafar)

    Prulle för par

    Hej! 
    Jag och frugan försöker kicka igång sexlivet. Vi har pratat om prulle tillsammans.. men svårt att hitta någon. Så söker nu inspiration! 

    Kom med era bästa tips! 

    Dock ogillar vi såna när de är inzoomat på en k.k som åker in och ut i en evighet. Lika så kvinnor som stönskriker något otroligt.

  • Svar på tråden Prulle för par
  • Anonym (QX)

    Kolla The Bareback av Sparta Video. Många snygga killar för henne att titta på och inga tjejer som stönskriker.

  • Anonym (Jafar)

    Undanbedes g×yrullar åt båda hållen. 

  • Anonym (Man och make)

    Bellesa.com 

    Där publiceras filmer som enligt uppgift ska ha kvinnliga regissörer. Dessutom ska skådespelare samt övriga arbetsförhållanden och omständigheter vara bättre än vid traditionella produktioner inom den branschen som ju inte har så gott rykte. 

    Finns många olika inriktningar där men väljer ni de med lite mer soft touch så tror jag ni kan ha möjlighet att hitta nåt som ni kan tycka är rätt för er. Använd sökfunktion/ filter, det mer mer sensuell touch brukar också heta sånt typ...

    Lycka till!

  • Göran1989

    Det bästa som finns är att sitta ner med sin partner(inga fördomar) och fråga/prata om det finns något den andre skulle vilja uppleva eller testa. Prulle kanske hjälper till viss del men har du eller din partner någonsin suttit ner i lugn och ro och pratat om varför det blivit som det blivit?

    Är man osäker finns det olika intimacy kort/tärningar/spel osv. om man kanske inte vet än. 

  • Anonym (Serenity Cox)

    Jag och min fru tittar ibland på porr och det är bland det svåraste jag vet. När vi pratar om våra sexfantasier är vi (ganska) uppriktiga. Jag vill ha sex med fler och hon är tveksam. Hon gillar analsex och jag gillar når hon säger det. Vi har maktlekar och messar sexnoveller. Hon kan säga saker som att hon vill vara nersprutat av många mån och jag berättar hir jag skulle uppfostra olydiga flickor. Vi är med andra ord bra på att prata om våra fantasier. 


    När det kommer till porr är det däremot jättesvårt. Jag skulle aldrig visa henne de filmer jag verkligen tänder på. De avviker inte från de fantasier vi har tillsammans men i porrsammanhang kommer ju också hela produktionsaspekten. Var hon verkligen med på det som filmades? Jag ser på lite grövre pirr än det vi gör tillsammans, men om vi tittar på
    porr ihop så tittar vi på försiktigare sex än det vi gör tillsammans. Vi har tex betalat för xart.com. Du kan också kolla in filmen ?Love?. Tyvärr tror jag att ingen av oss egentligen går igång på de skildringarna. 


    Det jag däremot kan rekommendera som funkar bra för oss är att sexta till varandra. Vi beskriver ett knull eller en situation ungefär som att skriva en sexnovell ihop. Typ:  ?jag säger åt dig att öppna din mun i h gapa ordentligt. Gör du det?? ?jag jag vill vara lydig. Gapar stort och sträcker ut min tunga?
    osv. Ibland skickar vi bilder. Då blir det mer suggestiva och det är ibland med sexigt än porren faktiskt. Jag brukar bildgoogla typ erotic porm art photo och så skickar jag kanske tre blider. ?Viken gillar du bäst?. För oss blir det snuskigare än porren och gör att vi kan uttrycka våra porrigaste fantasier bättre. 

  • Anonym (Jafar)

    Tack smart inspel! Använder ni appar som spel eller vilka har ni köpt hem?

  • Göran1989
    Anonym (Jafar) skrev 2024-04-25 17:36:25 följande:

    Tack smart inspel! Använder ni appar som spel eller vilka har ni köpt hem?


    Finns en uppsjö av prylar kolla vuxen.se där finns både det ena och det andra.

    Och som ovan säger snusk sms är det bästa som finns. Finns inget bättre än att få en bild på frun med en näve i trosan och skriver längtar efter dig.
Svar på tråden Prulle för par