• Anonym (Aprikossylt)

    Hur känner du efter din onani?

    Jag har aldrig haft en positiv känsla efter att ha onanerat. Tvärtom.
    Hur upplever ni andra det efter att ni har onanerat?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur känner du efter din onani?
  • Anonym (-)

    Saknar ett val för både och.
    När jag var yngre kände jag mig mest skamsen, men nuförtiden är jag mest nöjd och glad. En liten gnutta skam finns dock kvar. (Man).

  • Anonym (Meh)

    Tröttsam tråd då den tycks utgå från att precis alla vuxna människor onanerar. 

  • Anonym (Patetisk, självisk, misslyckad)

    När jag var singel kände jag mig patetisk, självisk och misslyckad när jag onanerade samtidigt som jag hade en ganska stark drift att onanera. Jag kunde inte heller bara tänka sexuella, sexuella fantasier utan det blev blandat romantiska och så blev jag ledsen och grät under och efter onanin. Avbröt ofta för ångesten blev för stark, försökte igen när ångesten släppt lite, kunde hålla på så och det var jobbigt.

    Det funkade att spela in soloporr eller onanera live som camgirl för då visste jag att det här kommer uppskattas av nån annan än bara mig själv och jag fick ju pengar, komplimanger och uppmärksamhet för det. Så om jag filmade mig själv kunde jag uppskatta det och grät inte.

    Hade väldigt svårt att duscha utan att filma det för just dusch och onani ihop är svårt att inte göra. Så antingen filma det eller duscha på gymmet (kan ju inte onanera där) för att inte gråta när jag duschade. 

  • Anonym (-)
    Anonym (Patetisk, självisk, misslyckad) skrev 2024-04-26 06:54:15 följande:

    När jag var singel kände jag mig patetisk, självisk och misslyckad när jag onanerade samtidigt som jag hade en ganska stark drift att onanera. Jag kunde inte heller bara tänka sexuella, sexuella fantasier utan det blev blandat romantiska och så blev jag ledsen och grät under och efter onanin. Avbröt ofta för ångesten blev för stark, försökte igen när ångesten släppt lite, kunde hålla på så och det var jobbigt.

    Det funkade att spela in soloporr eller onanera live som camgirl för då visste jag att det här kommer uppskattas av nån annan än bara mig själv och jag fick ju pengar, komplimanger och uppmärksamhet för det. Så om jag filmade mig själv kunde jag uppskatta det och grät inte.

    Hade väldigt svårt att duscha utan att filma det för just dusch och onani ihop är svårt att inte göra. Så antingen filma det eller duscha på gymmet (kan ju inte onanera där) för att inte gråta när jag duschade. 


    Oj vilken story! Har du nån aning om varför du kanske allt detta?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Meh) skrev 2024-04-26 00:47:31 följande:

    Tröttsam tråd då den tycks utgå från att precis alla vuxna människor onanerar. 


    Tror TS tillhör den yngre gruppen som har lusten kvar.
  • Anonym (-)
    Anonym (Meh) skrev 2024-04-26 00:47:31 följande:

    Tröttsam tråd då den tycks utgå från att precis alla vuxna människor onanerar. 


  • Anonym (Patetisk, självisk, misslyckad)
    Anonym (-) skrev 2024-04-26 11:25:45 följande:
    Oj vilken story! Har du nån aning om varför du kanske allt detta?
    Mycket en känsla av att jag sabbat mitt liv, tagit dumma beslut och att jag saknade en man som älskar mig mer än typ 3 veckor i sträck för att sedan kalla mig sinnessjuk och lämna mig. Även känslan att jag sabbat mig själv för en bra man om jag skulle träffa honom.

    Så kände mig patetisk, äcklig och misslyckad. Så jag tänkte på män 2 bra som jag slarvat bort för att gå igång men det gjorde mig ledsen samtidigt.

    Men funkade att filma mig själv så kände jag att det här glädjer ju någon annan också.

    Jag onanerar bara typ för att få igång min man (fästman men snart) eller om jag ger honom.oralt. Gillar att tajma in när han kommer med att komma själv.    
  • Anonym (Britta)
    Anonym (Suck) skrev 2024-04-26 11:45:12 följande:
    Tror TS tillhör den yngre gruppen som har lusten kvar.
    Tjoho! Jag räknas då som ung. 
    50+ kvinna och galet kåt mest hela tiden!

    Lusten kom tillbaka som ett brev på posten i samma veva jag skrev på skilsmässan - den var på mitt initiativ.
  • Anonym (Meh)
    Anonym (Suck) skrev 2024-04-26 11:45:12 följande:
    Tror TS tillhör den yngre gruppen som har lusten kvar.
    Grattis till dagens mest oupplysta, pubertalt korkade svar Drömmer

    Till alla incels och fjuniga fjortispojkar får jag väl påpeka att det är fullt möjligt att ha en normalt fungerande sexualitet helt utan det cuckiga behovet av att tafsa på sig själv.

    Har man en syn på sex som passerat apstadiet så inser man också att det handlar om så mycket mer än att det ska pirra till lite i prinskorven. 
  • Anonym (Bengt)

    Känner mig mer avspänd än innan, lugnare, har lättare att jobba och tänka på annat när sexet är avklarat. Samtidigt en lite sjaskig och tom känsla. Som att vara väldigt hungrig och bara äta en bakelse. Det är gott, men man blir liksom inte mätt.

    Onani är lust utan kärlek.

  • Anonym (-)
    Anonym (Meh) skrev 2024-04-26 14:03:13 följande:
    Har man en syn på sex som passerat apstadiet så inser man också att det handlar om så mycket mer än att det ska pirra till lite i prinskorven. 
    Klart det handlar om mer, men i min värld är onani en del av en hälsosam sexualitet. Och nu handlade ju tråden om just denna del. Onödigt att kommentera om du inte sysslar med sånt.
  • Anonym (Meh)
    Anonym (-) skrev 2024-04-26 15:17:23 följande:
    Klart det handlar om mer, men i min värld är onani en del av en hälsosam sexualitet. Och nu handlade ju tråden om just denna del. Onödigt att kommentera om du inte sysslar med sånt.
    I min värld är det narcissistiskt att ligga med sig själv. Då förlorar sex sitt värde och blir till nån billig toalettakt.

    Och vi som förknippar sex med ett intimt möte med en annan person har också rätt att uttrycka oss i frågan.
  • Anonym (Bengt)
    Anonym (Meh) skrev 2024-04-26 15:58:15 följande:
    I min värld är det narcissistiskt att ligga med sig själv. Då förlorar sex sitt värde och blir till nån billig toalettakt.

    Och vi som förknippar sex med ett intimt möte med en annan person har också rätt att uttrycka oss i frågan.
    Har svårt att tro att så många som onanerar kåtar upp sig på sig själva, vilket väl är betydelsen av narcissist. Vanligast är nog att man fantiserar om andra, om sin partner, om okända, om kända. 

    Man kan både onanera och ha intima möten med en annan person. Det ena utesluter inte det andra. Tvärt om så är onani ett sätt att lära sig mer om sin egen kropp och njutning, vilket är nyttigt när man ska ligga med någon annan.
  • Gävleman51

    Onani är skönt och jag känner ingen skuld för det. Jag är man och kan onanera på morgonen innan jobbet för att inte ha så kåta tankar på dagen.
    Men blur ofta kåt ändå och fantiserar om tjejer/kvinnor jag träffar dagtid.
    Men just onani är bara skönt och utan skuldkänslor 🙂

  • Ulla B
    Det är mysig. Ibland kan jag skämmas lite om jag blir för het och lever ut det. Men oftast bara njutning.
  • Jim84

    Känner mig bara avslappnad och tillfreds efteråt. För det mesta onanerar jag utan annat visuellt stimuli än min egen kuk. Fantiserar oftast om olika kvinnor jag varit med eller hade velat vara med.

    1/10 gånger ser jag på porr och det brukar inte påverka känslan efteråt nämnvärt, annat än om alltför grova saker som går över gränserna för sånt som gör mig upphetsad dyker upp. Därför brukar jag söka mig till sådant som jag vet att jag går igång på.

  • Anonym (Njut)

    Det är väldigt sällan jag tillfredsställer mig själv, kanske någon gång per år eller så. Gillar sex med en riktig man istället 🤩 
    Förra veckan pratade jag med älskaren i telefon och då han inte kunde komma som det var tänkt och jag var tokkåt så blev det en omgång med dildon. Går inte att jämföra med älskarens underbara k*k men blev ändå nöjd efteråt. Dessutom fick jag älskaren att lova full kompensation och mer därtill nästa gång vi ses 😋

  • prospicientia

    Ja, skam och tomhet kunde jag ofta känna efteråt när jag var ung (46-årig man), men det händer aldrig idag. Sen saknar jag ju andra bitar som kramar och beröring t.ex., men det är en helt annan sak.

    Jag brukar som någon skrivit här känna att det är lättare att ta nya tag och fylls av mer energi efter att jag kommit. Däremot kan jag ofta ha problem ångestfyllda tankar under onanin som gör att jag har väldigt svårt att fokusera ibland och det kan röra sig om oro för alla möjliga saker som inte nödvändigtvis har med sex alt göra och ibland tankar på vad jag borde göra eller borde ha gjort.

    Jag kan ibland känna mig besviken när jag längtat efter en underbar stund, men märker att det inte alls var så intressant. Morgonen brukar fungera bäst. När jag var yngre kunde jag alltid somna efter en orgasm, det kan jag aldrig idag.

  • prospicientia
    Anonym (Patetisk, självisk, misslyckad) skrev 2024-04-26 06:54:15 följande:

    När jag var singel kände jag mig patetisk, självisk och misslyckad när jag onanerade samtidigt som jag hade en ganska stark drift att onanera. Jag kunde inte heller bara tänka sexuella, sexuella fantasier utan det blev blandat romantiska och så blev jag ledsen och grät under och efter onanin. Avbröt ofta för ångesten blev för stark, försökte igen när ångesten släppt lite, kunde hålla på så och det var jobbigt.

    Det funkade att spela in soloporr eller onanera live som camgirl för då visste jag att det här kommer uppskattas av nån annan än bara mig själv och jag fick ju pengar, komplimanger och uppmärksamhet för det. Så om jag filmade mig själv kunde jag uppskatta det och grät inte.

    Hade väldigt svårt att duscha utan att filma det för just dusch och onani ihop är svårt att inte göra. Så antingen filma det eller duscha på gymmet (kan ju inte onanera där) för att inte gråta när jag duschade. 


    Oj, det låter tragiskt! Rynkar på näsan När man träffar någon vill man ju utgå ifrån hur den andra personen fungerar. Svårt att hylla någonting som en person skäms över.
  • Anonym (Meh)
    Anonym (Bengt) skrev 2024-04-26 16:28:32 följande:
    Har svårt att tro att så många som onanerar kåtar upp sig på sig själva, vilket väl är betydelsen av narcissist. Vanligast är nog att man fantiserar om andra, om sin partner, om okända, om kända. 

    Man kan både onanera och ha intima möten med en annan person. Det ena utesluter inte det andra. Tvärt om så är onani ett sätt att lära sig mer om sin egen kropp och njutning, vilket är nyttigt när man ska ligga med någon annan.
    Du har fortfarande sex med din egen hand vilket för mig låter fullkomligt meningslöst. Finns ingen kärlek med i bilden utan bara en fysisk toalettakt där ingen annan är med och enda målet är att lätta på trycket, lite som när man går och pinkar fast inte alls livsviktigt på samma sätt utan mest fånigt.

    Vad man själv gillar upptäcker jag mycket hellre med en partner än ensam. Onani är bara billigt och ytligt. Cuckbeteende om det dessutom sker till porrfilm. 
Svar på tråden Hur känner du efter din onani?