• Anonym (Me)

    Möte eller otrogen?

    Min sambo sa att han skulle ha möte nån på eftermiddagen trots att han är ledig denna vecka. Visst är det kanske inte så konstigt, då han ibland har kurs, möte på sin ledigvecka. Men tyckte de va konstigt att chefen satte mötet på en fredag eftermiddag när han egentligen skulle vara ledig. Killen har fixat sitt hår också, men behöver absolut inte vara otrohet.. han försökte vara otrogen för några år sen, därför jag undrar vad ni tror 

  • Svar på tråden Möte eller otrogen?
  • Anonym (Vd vi löser)

    Jag har att många möten på min ledighet 
    oftast är man fler och går inte att anpassa, man får en inbjudan eller skicka 

    ibland kan de va obligatorisk då de nåt alla måste 
    vissa loggar in på tel och är med genom där 
    själv haft möte från solstol 

  • Anonym (Kåt men trogen)

    Ojojoj, du behöver nog ha fler orosmoln än möte på en ledig dag. Skulle jag vara otrogen varje gång det dyker upp ett oplanerat, eller planerat möte på en ledig dag så skulle jag få fullt upp. Att ens tänka tanken utan att det är något annat är nog konstigt. Har din sambo inte visat några andra tecken så tycker jag att du ska vara helt lugn

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Me) skrev 2024-04-26 13:03:32 följande:
    Möte eller otrogen?

    Min sambo sa att han skulle ha möte nån på eftermiddagen trots att han är ledig denna vecka. Visst är det kanske inte så konstigt, då han ibland har kurs, möte på sin ledigvecka. Men tyckte de va konstigt att chefen satte mötet på en fredag eftermiddag när han egentligen skulle vara ledig. Killen har fixat sitt hår också, men behöver absolut inte vara otrohet.. han försökte vara otrogen för några år sen, därför jag undrar vad ni tror 


    Det finns inget enkelt svar på det här..Han kan ha haft ett möte, men han kan likaväl ha varit otrogen!

    Å ena sidan--Skulle jag ha tänkt som dig så skulle min man ha varit otrogen hundra ggr om vid det här laget..Vilket han inte har varit..😂.

    Å andra sidan så har jag själv varit otrogen massor med gånger istället efter att ha sagt till min man att jag bara skulle på ett möte..

    Sen kan din osäkerhet bero på att han har varit otrogen (eller försökte vara otrogen) en gång tidigare? Det är vad jag tror iaf..
  • Anonym (tankeläsning)

    Varken vi eller du kan ju läsa din killes tankar så ingen här kan ju med säkerhet veta vad för slags möte han ska gå på.

    Dock kan man ju hävda att iom att du medvetet valde att fortsätta ha en relation med en snubbe som försökte vara otrogen tidigare så har du valt din situation själv, du valde ju medvetet att fortsätta vara ihop med en opålitlig snubbe och då får du ju även valt att acceptera hans opålitlighet.

    Varför väljer man medvetet att leva så?


  • Anonym (...)

    Möten på ledig tid är inte ovanligt, och jag brukar iaf fixa till mig för dessa, man går ju inte i mjukisar och rufsigt hår, men vad din karl sysslar med kan vi omöjligt veta, dock är jag fundersam på vad "försökte vara otrogen" egentligen betyder, jag har sett det i fler trådar inte bara i din, men jag undrar på riktigt vad det innebär, var han på väg att kyssa någon och du hoppade emellan, sms eller vad? 

Svar på tråden Möte eller otrogen?