• Anonym (Tvålpump)

    Pumptvål i duschen???

    Alltså jag blir knäpp i huvet på detta - hur gör man får att det inta ska läcka in vatten från duschen i tvålen, om man har en pumptvål i duschen???? Nån som har några bra tips? Är så in i helvete trött på att behöva slänga tvålen när man bara använt kanske hälften, bara för att den är full med vatten! Svinäckligt dessutom ju.

    Hoppas nån har nån smart lösning!

  • Svar på tråden Pumptvål i duschen???
  • Anonym (f)

    Köper du en duschpumptvål eller en vanlig? Stänger du mellan gångerna om den står under rinnande vatten?

  • Anonym (f)

    Är så förvirrad för det har nog aldrig hänt mig :P

  • Anonym (Eh)

    Ja jag undrar också verkligen hur man lyckas med detta.... Pipen hänger ju neråt liksom.

  • Anonym (Oj)

    Vilken konstig pumptvål. Hur kommer vattnet ens in? 

  • Anonym (Oj)
    Anonym (Tvålpump) skrev 2024-05-03 22:11:12 följande:
    Pumptvål i duschen???

    Alltså jag blir knäpp i huvet på detta - hur gör man får att det inta ska läcka in vatten från duschen i tvålen, om man har en pumptvål i duschen???? Nån som har några bra tips? Är så in i helvete trött på att behöva slänga tvålen när man bara använt kanske hälften, bara för att den är full med vatten! Svinäckligt dessutom ju.

    Hoppas nån har nån smart lösning!


    Äckligt med tvål och vatten blandat? 
  • Anonym (LL)

    Placera den så att den inte är precis i "skottlinjen" för duschen.

  • Aniiee

    För det första: What?

    För det andra: bara skaka flaskan så det blandas. . Flytande tvål är redan mest vatten. 


    It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Tom Araya

    Jag kör pumptvål i duschen och får aldrig det problemet. Pipen är ju vänd nedåt och vattnet kommer uppifrån...

  • Anonym (U)

    Jag tvättar mig med tallsåpa eller citronsåpa i duschen. Så skönt mot huden och god frisk mild doft. Billigt och miljövänligt är det också. Men har faktiskt funderat på att skaffa en fin pumpflaska att ha i duschen. Måste vara dålig kvalitet på den flaskan du har?

  • Anonym (Ja!)

    Åh - jag fattar precis vad du menar! Hur kan ingen annan ha varit med om detta??? 


    Anonym (Eh) skrev 2024-05-03 22:25:16 följande:

    Ja jag undrar också verkligen hur man lyckas med detta.... Pipen hänger ju neråt liksom.


    Tom Araya skrev 2024-05-04 00:10:19 följande:

    Jag kör pumptvål i duschen och får aldrig det problemet. Pipen är ju vänd nedåt och vattnet kommer uppifrån...


    Ja, det är klart, men det är ju inte genom pipen vattnet kommer in! 

Svar på tråden Pumptvål i duschen???