• BeJay

    Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

    Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

    Skriv en rad eller 2 :D

    Kram kram

  • Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • Plutteli

    Jag söker också jobb, ska plugga senare när sambon är klar med sitt...pluggade till lärare tidigare!

  • bimbomika

    Jobbar som personlig assistent =)

    Klarisen: jopps både jag och min man fick sorkfeber under tiden jag var gravid..=(
    snacka om otur att båda fick det,å sammtidiigt! vi var skit dåliga jätte länge efteråt...men men...pappa och min faster fick det nån månad innan så antagligen så kom det från veden som vi fick från pappa...eller så e det från stugan,vi höll på att riva i stugan vid den tidpunkten!

  • Klarisen

    bimbomika
    ja jag fick tydligen mitt igenom att jag stod på en dagisgård i 4 veckor och nån gång var vi ner vid vattnet på björxdär finns det lite träd, det var den enda förklaringen men jag fick en dundermedicin för över 400kr och blev bra på ngr veckor

  • Plutteli
    ulimon skrev 2009-04-16 19:23:35 följande:
    plutteli: vad söker du för jobb då?
    Allt! Men bara 50% ungefär eftersom jag håller på att dra igång ett eget företag också...
  • Klarisen

    plutteli
    men pluggar inte du till lärare?

  • Plutteli
    Klarisen skrev 2009-04-18 12:13:41 följande:
    plutteli men pluggar inte du till lärare?
    jo, jag gjorde det. Men ska inte fortsätta, ska fixa med mitt företag å så tills sambon är klar, sen flyttar vi antagligen till kungsbacka där jag kan läsa en utbildning som faktiskt är det jag siktade mot när jag valde linje på gymnasiet å så
  • ulimon

    pluteli: vad är det för företag du har då, eller håller på att starta? När flyttar ni neråt? Vad pluggar din sambo för nåt? Eller jobbar han? Många frågor, men nyfiken som man är.

  • Plutteli
    ulimon skrev 2009-04-18 18:46:32 följande: