• Förälskad

    En tidig 2010 planeras, fortsättning del.3.

    Här fortsätter vi prata tjejer (vi som planerade/planerar en tidig 2010)!

    Välkomna in...

    Kram/TS

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-27 19:52
    BF/BIM-lista: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m45137012.html
  • Svar på tråden En tidig 2010 planeras, fortsättning del.3.
  • Förälskad
    Licens To Kiss skrev 2009-09-17 21:33:19 följande:
    NU känns sparkarna utanför magen!!
    Roligt.. Jag får så kraftiga sparkar i sidan på kvällana så jag inte kan sova *suck*.

    Fyyyyy, vad jag är negativ nu, jag måste nog sussa snart...
  • Licens To Kiss
    Förälskad skrev 2009-09-17 21:38:01 följande:
    Roligt.. Jag får så kraftiga sparkar i sidan på kvällana så jag inte kan sova *suck*. Fyyyyy, vad jag är negativ nu, jag måste nog sussa snart...
    Hehe man får vara de på slutet. De är ju tungt för dig. Har du börja vanka?
    Vecka 21, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • browniieee
    Nyfiken S skrev 2009-09-17 21:24:37 följande:
    Hej tjejer! 3-5 dagar kvar till Bim och jag tror inte på den här månaden heller tyvärr Har haft ont i ryggslut och mage sedan äl och har flytningar. Men varje månad beteer min kropp sig olika inför mens, suck.
    äsch d e inte över förrän det är över håller stenhårt i tummarna nu!
  • Nyfiken S
    browniieee skrev 2009-09-17 21:41:34 följande:
    äsch d e inte över förrän det är över håller stenhårt i tummarna nu!
    Gulliga dig, fortsätt att hålla tummarna.
  • Förälskad
    Licens To Kiss skrev 2009-09-17 21:39:15 följande:
    Hehe man får vara de på slutet. De är ju tungt för dig. Har du börja vanka?
    Nä, jag vankar inte, tror inte jag gjorde det med Filippa heller.
    Det är jätte tungt nu. Jag kan inte fatta att jag ska gå hela 6 veckor till. Det känns som en evighet.
    Hur mår du nu då?
  • Licens To Kiss
    Förälskad skrev 2009-09-17 21:43:58 följande:
    Nä, jag vankar inte, tror inte jag gjorde det med Filippa heller. Det är jätte tungt nu. Jag kan inte fatta att jag ska gå hela 6 veckor till. Det känns som en evighet. Hur mår du nu då?
    Hihi ok! Jag vankade och hade super ont i fötterna sista veckorna med dottern men jag samlade mycke vätska och de gör jag denna gång med.
    Jag mår fin fint!
    Ta det lugnt och vila mycke nu är mitt tips.
    Vecka 21, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • MelvinMeja

    Jaha då ligger man här med sådana fruktansvärda foglossningar och ischiasnerven i kläm. Inte skönt alls. Försökte jobba igår kväll men det gick inte. Har sjukskrivit mig över helgen och har fått en läkartid på måndag. Bm trodde att jag kommer att bli sjukskriven ett tag. Jag går ju på stabiliseringsgympa och vattengympa och jag har ett bäckenbälte. Finns inte mer att göra. Ska se om jag kan få akupunktur. Det kanske kan få ischiasnerven att släppa i alla fall.

    Hur mår alla andra? Det är så lugnt i tråden


    Gravid med nr.3 i v19 BF 100216
  • Jos
    MelvinMeja skrev 2009-09-18 10:05:39 följande:
    Jaha då ligger man här med sådana fruktansvärda foglossningar och ischiasnerven i kläm. Inte skönt alls. Försökte jobba igår kväll men det gick inte. Har sjukskrivit mig över helgen och har fått en läkartid på måndag. Bm trodde att jag kommer att bli sjukskriven ett tag. Jag går ju på stabiliseringsgympa och vattengympa och jag har ett bäckenbälte. Finns inte mer att göra. Ska se om jag kan få akupunktur. Det kanske kan få ischiasnerven att släppa i alla fall.Hur mår alla andra? Det är så lugnt i tråden
    Usch, lät inte alls kul!
    Jag går med min huvudvärk, blir tokig..äter som en häst! Denna månad har matkontot sinat snabbt vill jag lova!
    Känns som magen bara blir större och större varje morgon jag vaknar.
    Annars..är det bra, sjukskriven en vecka till..sen får vi se hur det blir.
  • MelvinMeja
    Jos skrev 2009-09-18 10:42:22 följande:
    Usch, lät inte alls kul! Jag går med min huvudvärk, blir tokig..äter som en häst! Denna månad har matkontot sinat snabbt vill jag lova! Känns som magen bara blir större och större varje morgon jag vaknar. Annars..är det bra, sjukskriven en vecka till..sen får vi se hur det blir.
    Jobbigt med huvudvärken. Hoppas att det går över. Har också haft en väldigt jobbig huvudvärk ett tag men bm säger att det beror på inre stress och att det inte finns så mycket att göra. Min mamma har fått cancer så de tror att jag går och spänner mig och oroar mig hela tiden.
  • Jos
    MelvinMeja skrev 2009-09-18 11:02:42 följande:
    Jobbigt med huvudvärken. Hoppas att det går över. Har också haft en väldigt jobbig huvudvärk ett tag men bm säger att det beror på inre stress och att det inte finns så mycket att göra. Min mamma har fått cancer så de tror att jag går och spänner mig och oroar mig hela tiden.
    Min läkare sa att det kunde bero på omedveten stress, för jag känner mig inte stressad..även om det finns olika sorters stress också.

    Hemskt med din mamma, förstår att du inte kan slappna av
  • Förälskad

    Hej hej.. v.34 idag så nu kan jag utan problem föda och barnet skulle må bra, det känns skönt.
    Idag har jag målat några fönster, nästan så jag skulle kunna spy på de, men fint blir det.

    Ikväll är det Idol igen som jag inte får missa och även lite godistime..

    Hoppas ni mår bra girls!

Svar på tråden En tidig 2010 planeras, fortsättning del.3.