• mejola

    Vi bosatta i Jönköping med omnejd! ... TRÄFFTRÅD!

    Vi bosatta i Jönköping med omnejd! Träfftråd!


    huvudtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m51956340.html


     



    Här skriver vi upp våra träffar 
    när vi kan och även lite hur det var på den träffen!
    ♥ ☆*★ / ★*☆ ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 13:17

    ALLA är välkomna på dessa träffar!!

    Om någon känner att de enbart vill prata med mammor så finns det en annan jkpg tråd för enbart dom!!

    Detta vill jag understryka då några uttrykt att de enbart vill umgås med mammor och jag vill INTE ha en tråd som generaliserar till enbart en rollinehavare utan tråden är som sagt tänkt till kvinnor som män som individer dom är, inte vad dom har för roll, status eller inkomst!
  • Svar på tråden Vi bosatta i Jönköping med omnejd! ... TRÄFFTRÅD!
  • BebisiFebruari
    annis83 skrev 2010-09-28 19:30:42 följande:
    Först och främst tycker jag att det är riktigt kul att vi är så många här som vill fika!!!!
    Tummen upp till er alla!
    Och att det verka bli två tillfällen är ju bara så himla roligt.

    Men kul Bebisfebruari & Jakobsson att ni vill fika med mig och Oskar på fredag!!
    13:00 vid Waynes då eller??
    Ni som står uppskrivna och ni andra får gärna joina då också!
    Vi kan säga 13.00 på fredag, Rebecca ville efter 13.30 men det är väl bara att hon dyker upp när hon kan, funkar det Rebecca så hojta till om du hellre vill att vi bestämmer 13.30 och Waynes funkar utmärkt Glad
  • BebisiFebruari
    Emy81 skrev 2010-09-28 19:36:03 följande:
    Hur brukar ni göra? vars träffas ni och villken tid??
    Vi som setts dom senaste gångerna så har dom flesta iaf kunnat kanske 2 dagar och då har vi frågat alla vilken dag man helst vill och anpassat oss därefter vi har alltså inte spikat nån dag förrän man kollat om alla tycker att en viss dag är bättre än den andra av dom man skrivit upp sig på.

    Ibland har vi setts vid kl 10 (väldigt sällan) oftast blir det runt 13 tiden och plats har berott lite på, Waynes, Kaffe Paus, Ikea etc sist va vi hemma hos en av oss.
  • Becca 80
    BebisiFebruari skrev 2010-09-28 19:57:37 följande:
    Vi kan säga 13.00 på fredag, Rebecca ville efter 13.30 men det är väl bara att hon dyker upp när hon kan, funkar det Rebecca så hojta till om du hellre vill att vi bestämmer 13.30 och Waynes funkar utmärkt Glad
    ja ni kan ses på waynes vid 13 så kommer jag o Ella sen runt 13.30 tiden!Glad blir kanon!
    ♥ Stolt mamma till underbara Ella ♥
  • BebisiFebruari
    Becca 80 skrev 2010-09-28 20:58:18 följande:
    ja ni kan ses på waynes vid 13 så kommer jag o Ella sen runt 13.30 tiden!Glad blir kanon!
    Så bra, vad kul att ni oxå kommer Glad My och Alice kommer oxå en sväng
  • BebisiFebruari

    Torsdag 30/9 
    Moasmama - Emmelie & Moa
    Love Forever- Nina och Felix
    Syka - Karolina & Tilda
    Emelie och Elliot
    Linda och Lea och Loke
    Popovi- Magdalena och Sandra
    zephyr- Anna och Alva
    Lilla Bus- Anna och Tintin

    Fredag 1/10  kl 13 på Waynes
    Moasmama - Emmelie & Moa (efter 12.30)
    Love Forever- Nina och Felix
    Bebisifebruari - Jenny & Maximilian
    Jakobsson- Rebecka & Ella efter 13.30
    Syka - Karolina & Tilda
    AnnaO1983 - Anna & Oskar
    lyn84 - My & Alice


  • Emy81
    BebisiFebruari skrev 2010-09-28 20:00:52 följande:
    Vi som setts dom senaste gångerna så har dom flesta iaf kunnat kanske 2 dagar och då har vi frågat alla vilken dag man helst vill och anpassat oss därefter vi har alltså inte spikat nån dag förrän man kollat om alla tycker att en viss dag är bättre än den andra av dom man skrivit upp sig på.

    Ibland har vi setts vid kl 10 (väldigt sällan) oftast blir det runt 13 tiden och plats har berott lite på, Waynes, Kaffe Paus, Ikea etc sist va vi hemma hos en av oss.
    DÅ hänger jag med :) så nu blir det allts på fredag??
  • BebisiFebruari
    Emy81 skrev 2010-09-28 22:37:51 följande:
    DÅ hänger jag med :) så nu blir det allts på fredag??
    Nja alltså vi är ett par st som hellre ses på fredag och några som bestämde tors eftersom fler skivit upp sig, så då gjorde jag det enkelt och la in 2 olika träffar så får man välja själv på vilken man vill gå :)
  • BebisiFebruari

    Så där nu ska jag försöka göra detta kortfattat Glad
    Jag har tagit mig friheten att starta en ny träfftråd då trådstartaren till denna aldrig skriver länge ännu mindre är med på några träffar.

    I trådstarten på den nya tråden förklaras det kort om hur det går till.

    Hoppas ingen tar illa upp, kände bara att det är lättare för nya som kommer in om dom får förklaring i trådstarten om hur det går till när vi ska ses  Glad

    Flyttar även över listan för tors och fred till den nya tråden om ni vill ändra nått.


  • mysifer

    Bra initiativ med ny tråd! Är ju bättre att nån som är aktiv håller i det känner jag


    Blev mamma till underbara Alice 2010-06-20
  • Simba2
    Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.   
    Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg. 
Svar på tråden Vi bosatta i Jönköping med omnejd! ... TRÄFFTRÅD!