• kalasknas

    själv med två barn...

    Har kollat runt på nätet efter forum och träffar för oss som är gay och lever själva med våra barn. Vilka möjligheter som finns för oss att skapa nätverk med andra gayfamiljer/ensamstående, kunna träffas och prata och stötta varandra i det livet som blir med barn, det berömda livspusslet. Jag hittar forum för er som vill ha barn, insemination osv, men när men redan gjort det, fått sina barn, levt i relationen som tagit slut så hittar jag inget riktigt bra. Finns det fler som är själva med sina barn här och som kanske också är separerade? Jag söker inte älta i det som varit utan hitta positiva vänner som vill se framåt med de fanstastiska gåvor som barn är:)

  • Svar på tråden själv med två barn...
  • Jennifer69

    Jag lever själv med mina två barn och har ett tredje på väg... om allt går som det ska...

    Saknar också ett forum för oss som lever själva...

    Men jag har hittat ett som vänder sig till alla homosinglar, med eller utan barn... Det heter vi singel tjejer/kvinnor som är homo/bi här kan vi snacka :)
    Men det gäller ju även de utan barn...

    Vi får se om flera hittar denna tråd...

    För mig vore det kul att lära känna fler singel gaytjejer med barn... Alla par oavsett sexuell läggning tycker jag kan bli lite väl parfixerade... de ska álltid umgås i par och då kan iallafall jag känna att jag hamnar lite utanför som ensamstående. Så jag vill gärna bygga upp mitt nätverk med fler singlar...

Svar på tråden själv med två barn...