• 3 barns mamma84

    Solstrålarna

    {#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

    Jättechoken! Men kul... makens reaktion var obeskrivligt rolig

    Hon kryper o går lämgs saker nu. Och bär på sin bästa leksak-en speciell pusselbit..

    Jag har fb.


    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Lycka2014

    Vecka 22 nu o idag köpte vi vagn :)

    Blev en bugaboo cameleon 3. Vi köpte till terränghjulen så tror den kommer bli toppen även om det blir en vit vinter här i göteborg. Bebis busar runt i magen. Så mysigt.

    Hoppas allt är bra med er alla :)

  • MissKaos

    Jag är fl ett år till. I gbg.

    just sayin..


    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

    Jo gärna!

    Magsjuk baby


    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

    Uppdatering igen från oss, :)) min pojke har nyss fyllt ett år och blir storebror i början på april :) lyckan är total :)) vecka 19 nu :)) tiden springer iväg :p hoppas allt är bra med er :))

  • MissKaos

    Grattis Sanna! Och redan halvägs. här är det full rulle med två barn.. ishockyträning för stor teäning för oss öppnis med lillan tvätt mat städ.. tar typ aöl tid


    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • ourdreamsaboutababy

    jag gör en som vi kan hitta men så fort ni gått med ändrar jag till hemlig?


    sök på solstrålarnasfamiljeliv


    åh vad kul sanna! Vi har vår lilla 3,5 månaders som bara växer o upptäcker mer för varje dag :) och vi vill ha en bebis till gärna 2015 ^^ så vi är oskyddade :)

  • Lycka2014

    Hej tjejer!

    Den 9 januari föddes vår dotter Amanda 3115g och 47 cm.

    Planerat snitt i v 38+6, gick toppen bra, vilken upplevelse.

    Amanda är en liten dröm. Sover bra, äter, ligger och tittar o bajsar ;)

    Herregud va kär man är i sin lilla unge <3 kan inte sluta titta på henne hihi.

    Hoppas allt är bra med er andra!

  • ourdreamsaboutababy
    Lycka2014 skrev 2015-01-30 20:55:29 följande:

    Hej tjejer!

    Den 9 januari föddes vår dotter Amanda 3115g och 47 cm.

    Planerat snitt i v 38+6, gick toppen bra, vilken upplevelse.

    Amanda är en liten dröm. Sover bra, äter, ligger och tittar o bajsar ;)

    Herregud va kär man är i sin lilla unge <3 kan inte sluta titta på henne hihi.

    Hoppas allt är bra med er andra!


    gud vad vacker! åh stort grattis :D de är mäktigt att vara mamma :')
    och njut för 17 fy vad fort det går.. min lilla blir 6 mån nästa fredag. försöker åla/krypa..



    har skapat en grupp till os alla..

    annars om ni vill se hur de går för oss o vill följa så kolla bloggen. finns länk i min presentation :) annars är mittanvändarnamn här på FL bloggensanvändarnamn och sen.blogg.se
Svar på tråden Solstrålarna