• Anonym (Känslig kille)

    Tjejer som gillar "svaga" killar..(?)

    Ja, i brist på bättre rubrik, själv tycker jag snarare att jag är stark som orkat med livet.

    Nåväl, jag fick en väldigt svår start i livet och har till och från (mer till) inte mått så bra under åren, har inte varit så framgångsrik med tjejer utan märkt att de allra flesta för att inte säga alla har tappat intresset och dragit sig undan när jag varit ärlig med att jag inte mår så bra alla gånger.

    För en tid sedan träffade jag en tjej som, trots att jag varit ärlig med det när jag inte mått bra, verkar intresserad av mig ändå, detta fanns knappt i min föreställningsvärld och jag har fortfarande svårt att förstå det eftersom all min tidigare erfarenhet visat på motsatsen.

    Man har ju hört talas om tjejer som typ vill förändra och/eller ta hand om s.k. badboys : p Jag är dock ingen sådan utan ganska tillbakadragen och lite blyg, hon är ganska social och ser rätt bra ut så det handlar inte om att hon har ont om intresserade killar efter sig.

    Jag var rätt övertygad om att de allra, allra flesta tjejer bara gillade "starka" killar med bra självförtroende.
    Är det vanligare än man tror med tjejer som henne jag träffat..? : s

  • Svar på tråden Tjejer som gillar "svaga" killar..(?)
  • Auditanne
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 00:34:20 följande:
    Den enda som ljuger här är du... Har sett det där hur mycket som helst... En borderline nämner knark och sedan sitter hon och rider snabbare än fisken sväljer.. Du är inte någon jävla allvetande liten husgud.. 
    Nej, jag har inte ljugit nånstans. Skitsnack från dig igen.

    Jag vet tillräckligt för att förstå att ingen normal kvinna vill dejta knäppa missbrukare. Det är liksom en destruktiv livsstil och sånt håller sig de flesta vettiga människor borta från.
  • Anonym (T)
    Auditanne skrev 2024-04-24 00:39:28 följande:
    Nej, jag har inte ljugit nånstans. Skitsnack från dig igen.

    Jag vet tillräckligt för att förstå att ingen normal kvinna vill dejta knäppa missbrukare. Det är liksom en destruktiv livsstil och sånt håller sig de flesta vettiga människor borta från.
    Asså jag håller ju med dig i "micro universum".. Om du tar bort 99% av alla kvinnor och fokuserar på de du kallar "hälsosamma" som håller sig bort från den skiten.. 

    Men det är ju inte verkligheten.. 99% av kvinnor är inte hälsosamma kvinnor.. De flesta gillar pundare.. 
  • Anonym (T)
    Auditanne skrev 2024-04-24 00:38:04 följande:
    Jag lever inte i nån drömvärld. Rent trams och ännu fler lögner från dig.
    Gå och lägg dig.. De flesta kvinnor är inte så utvecklade som du påstår att de är.. 

    Galet många lever hela livet i lite mer action med sina toxiska och ljugande lilla pundar män.. 

    De gillar inte svensson livet.
  • Auditanne
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 00:42:42 följande:
    Asså jag håller ju med dig i "micro universum".. Om du tar bort 99% av alla kvinnor och fokuserar på de du kallar "hälsosamma" som håller sig bort från den skiten.. 

    Men det är ju inte verkligheten.. 99% av kvinnor är inte hälsosamma kvinnor.. De flesta gillar pundare.. 
    Nej, det gör dem inte. Struntprat.
  • Auditanne
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 00:44:38 följande:
    Gå och lägg dig.. De flesta kvinnor är inte så utvecklade som du påstår att de är.. 

    Galet många lever hela livet i lite mer action med sina toxiska och ljugande lilla pundar män.. 

    De gillar inte svensson livet.
    Jo, en övervägande majoritet av kvinnor är vuxna och mogna nog att hålla sig från missbrukare. Majoriteten väljer svenssonliv framför knarkare så.

    Gå och lägg dig själv. Jag stannar här.
  • Anonym (T)
    Auditanne skrev 2024-04-24 00:49:39 följande:
    Nej, det gör dem inte. Struntprat.
    Vad är det här för något? Försök till gaslighting?!?!

    "Det du har sett hända hela livet hela tiden runt dig.. Det har inte hänt ens.."

    Igen gå och lägg dig.. 
  • Anonym (Gillar ledsna män)
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 00:42:42 följande:
    Asså jag håller ju med dig i "micro universum".. Om du tar bort 99% av alla kvinnor och fokuserar på de du kallar "hälsosamma" som håller sig bort från den skiten.. 

    Men det är ju inte verkligheten.. 99% av kvinnor är inte hälsosamma kvinnor.. De flesta gillar pundare.. 
    En skild ledsen man som inte legat på länge och en pundare är inte samma sak. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Gillar ledsna män) skrev 2024-04-24 00:51:44 följande:
    En skild ledsen man som inte legat på länge och en pundare är inte samma sak. 
    Men tänk vad mycket problem han har i livet, som du kan lösa åt han sen.
  • Auditanne
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 00:51:27 följande:
    Vad är det här för något? Försök till gaslighting?!?!

    "Det du har sett hända hela livet hela tiden runt dig.. Det har inte hänt ens.."

    Igen gå och lägg dig.. 
    Nej som sagt. Gå du och lägg dig istället då du bara pratar en massa goja om kvinnor hela tiden. De flesta väljer inte knarkare. Ren lögn.
  • Anonym (T)
    Auditanne skrev 2024-04-24 00:52:26 följande:
    Nej som sagt. Gå du och lägg dig istället då du bara pratar en massa goja om kvinnor hela tiden. De flesta väljer inte knarkare. Ren lögn.
    Vad snackar du om ens? Har sett skiten hända hela livet... Pundare som kan dra upp en liten snyfthistoria om hur synd det är om dem har det hur enkelt att hitta kvinnor som helst. 
  • Auditanne
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 00:54:22 följande:
    Vad snackar du om ens? Har sett skiten hända hela livet... Pundare som kan dra upp en liten snyfthistoria om hur synd det är om dem har det hur enkelt att hitta kvinnor som helst. 
    Jag pratar om verkligheten och har så gjort hela tiden. Du pratar om en minoritet av white trash-kvinnor från samhällets lägre skick. 
  • Anonym (T)
    Auditanne skrev 2024-04-24 00:57:12 följande:
    Jag pratar om verkligheten och har så gjort hela tiden. Du pratar om en minoritet av white trash-kvinnor från samhällets lägre skick. 
    Jag pratar om vilka killar ni alltid ger mest uppmärksamhet.. 

    Ta en titt på John Zherka till exempel.. En sociopatisk liten kocks pundare som ljuger och mobbar andra inför alla andra hela tiden.. Och alla kvinnor tycker att han är så "jävla fin".

    Asså, jag förstår ju att han förmodligen är snygg.. Men det håller ju inte direkt ihop det minsta med din historia om att kvinnor är experter när det kommer till att inte göra bort sig och alltid hitta bra män... Då han har legat med varenda kvinna som han typ har kommit i kontakt med..

    Och då vet dom mycket väl att...
    1.. Han ljuger AAAAALLTID... Han gör det för skojs skull till och med.. Han ljuger även om kvinnan själv för att han är sociopatisk.. 
    2... Han tar droger och fortsätter göra hela tiden.. 
    3... Ingen kan lita på honom för att han är en riktig skit... Han är en sån som spelar kompis upp i folks ansikten, sen snackar skit så fort dom inte ser..

    Men ni är bannemig relationsexperter varenda en av er... xD

    Det handlar inte om en liten klick... Ni gillar det....
  • Auditanne
    Anonym (T) skrev 2024-04-24 01:04:46 följande:
    Jag pratar om vilka killar ni alltid ger mest uppmärksamhet.. 

    Ta en titt på John Zherka till exempel.. En sociopatisk liten kocks pundare som ljuger och mobbar andra inför alla andra hela tiden.. Och alla kvinnor tycker att han är så "jävla fin".

    Asså, jag förstår ju att han förmodligen är snygg.. Men det håller ju inte direkt ihop det minsta med din historia om att kvinnor är experter när det kommer till att inte göra bort sig och alltid hitta bra män... Då han har legat med varenda kvinna som han typ har kommit i kontakt med..

    Och då vet dom mycket väl att...
    1.. Han ljuger AAAAALLTID... Han gör det för skojs skull till och med.. Han ljuger även om kvinnan själv för att han är sociopatisk.. 
    2... Han tar droger och fortsätter göra hela tiden.. 
    3... Ingen kan lita på honom för att han är en riktig skit... Han är en sån som spelar kompis upp i folks ansikten, sen snackar skit så fort dom inte ser..

    Men ni är bannemig relationsexperter varenda en av er... xD

    Det handlar inte om en liten klick... Ni gillar det....
    Ingen kvinna dras till destruktiva män om de inte själva är destruktiva eller tror att de kan rädda killen. Minoriteter av kvinnor med andra ord. Du har heller inga bevis för att kvinnor skulle ge mer uppmärksamhet åt knarkare. De gillar attraktiva män, inte knark i sig. Jo, det handlar om en liten klick av kvinnor som knarkar själva och finner det mindre ensamt att hitta en man med samma elände som de själva befinner sig i. 
  • Anonym (Jag)

    Jag är en sån tjej.  Jag är kär I en kille som har psykisk diagnos, blyg ,  och en mammas pojke.
    Jag vill 'ta hand om' och laga och älska dessa killar. Vi båda är 40år

  • Anonym (?)
    Anonym (Jag) skrev 2024-04-25 14:39:53 följande:

    Jag är en sån tjej.  Jag är kär I en kille som har psykisk diagnos, blyg ,  och en mammas pojke.
    Jag vill 'ta hand om' och laga och älska dessa killar. Vi båda är 40år


    Hur hittade du honom?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (?) skrev 2024-04-25 14:56:49 följande:
    Hur hittade du honom?
    På en kurs
Svar på tråden Tjejer som gillar "svaga" killar..(?)