• Anonym (Nyfiken)

    Är du/varit medlem på BC ?

    Är nyfiken på hur många det är här på FL som är eller har varit medlem på BC. Ni får gärna också skriva ert namn på BC (skriv anonymt om ni inte vill bli förknippade med ert konto här på FL)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du/varit medlem på BC ?
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-18 18:31:55 följande:
    Jag förstår att du får lite respons där.
    Får lika mycket respons som om jag stått inne på ett bårhus och snackat med någon avliden
  • Tobben
    HeiHei skrev 2024-04-18 18:34:43 följande:
    Får lika mycket respons som om jag stått inne på ett bårhus och snackat med någon avliden
    Jag kan tänka mig det.
    Vad ska du göra åt saken?
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-18 18:52:04 följande:
    Jag kan tänka mig det.
    Vad ska du göra åt saken?
    Lägger väl ner profil #8 och ber skaparna av sajten att dra åt helvete och ta sin sajt och stoppa upp den där bak.
  • Tobben
    HeiHei skrev 2024-04-18 19:58:43 följande:
    Lägger väl ner profil #8 och ber skaparna av sajten att dra åt helvete och ta sin sajt och stoppa upp den där bak.
    Lycka til!
    Jag har inget problem med sajten så jag hoppas att den blir kvar.
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-18 20:06:47 följande:
    Lycka til!
    Jag har inget problem med sajten så jag hoppas att den blir kvar.
    Är väl klart de ska vara nåt jävla rötägg som ska få gräddfil.
    ( "No pun intended" )
  • Tobben
    HeiHei skrev 2024-04-18 20:10:17 följande:
    Är väl klart de ska vara nåt jävla rötägg som ska få gräddfil.
    ( "No pun intended" )
    Eftersom du inte lyckas borde du ändra strategi. 
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-18 20:55:22 följande:
    Eftersom du inte lyckas borde du ändra strategi. 
    Ändrar fan varje månad.
  • Tobben
    HeiHei skrev 2024-04-18 21:20:50 följande:
    Ändrar fan varje månad.
    Haha! Jag kan tänka mig det.  Men inte tillräckligt.
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-18 23:28:46 följande:
    Haha! Jag kan tänka mig det.  Men inte tillräckligt.
    Kan inte börja låta BC inskränka på mina arbetspass heller, sen har jag ju annat på kvällen .. Kan ju inte sitta i BC 24- 7
  • Anonym (fdPåJakt)
    HeiHei skrev 2024-04-18 23:51:04 följande:
    Kan inte börja låta BC inskränka på mina arbetspass heller, sen har jag ju annat på kvällen .. Kan ju inte sitta i BC 24- 7
    Jag håller med dig helt om BC. Förr när jag var aktiv, lyckades jag jättebra på de flesta siter utom just BC... närapå helt tokkört där. Spelar noll roll om man har väldigt bra presentation och skickar välformulerade brev till de vars profil man matchar på.

    Innan jag satte på filter att killar inte fick skicka meddelanden till mig, var det i princip dagligen som någon bög som skickade meddelande och undrade om jag inte ville testa med en kille. Drömmer

    Ibland ser man sådana konstiga företeelser som att en tjej lägger ut annons med efterlysning efter någon hon träffat tidigare och anger detaljer som gör att det i princip inte går att ta fel. Efter någon timme är det garanterat 50 olika män som har kontaktat henne.

    Som fin kille, försvinner man helt enkelt i mängden desperata män där.
  • HeiHei
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-04-19 09:41:45 följande:
    Jag håller med dig helt om BC. Förr när jag var aktiv, lyckades jag jättebra på de flesta siter utom just BC... närapå helt tokkört där. Spelar noll roll om man har väldigt bra presentation och skickar välformulerade brev till de vars profil man matchar på.

    Innan jag satte på filter att killar inte fick skicka meddelanden till mig, var det i princip dagligen som någon bög som skickade meddelande och undrade om jag inte ville testa med en kille. // Drömmer

    Ibland ser man sådana konstiga företeelser som att en tjej lägger ut annons med efterlysning efter någon hon träffat tidigare och anger detaljer som gör att det i princip inte går att ta fel. Efter någon timme är det garanterat 50 olika män som har kontaktat henne.

    Som fin kille, försvinner man helt enkelt i mängden desperata män där.
    Jag har kikat in tidigare på en profil, och hon ville inte träffa killar som använde någon form av tobak. Jag accepterade hennes önskningar och klickade vidare.. när jag vid senare tillfälle kikade in på samma profil via mobilen då jag var osäker om jag tittat, då var jag blockad. 

    Och vad är de med folk ? Känner en jag jobbat med och han är intresserad av crossdressing, de är inte bara kvinnor som vägrar uppge i sin profil vilken stad dom bor i, även killar .
    Är man så jävla feg?
    Jag vill ju gärna veta, och har ingen lust eller så desperat att jag ska köra 8 timmar för lite fitta och sen åka hem igen 8 timmar..
  • Tobben
    HeiHei skrev 2024-04-19 10:00:26 följande:
    Jag har kikat in tidigare på en profil, och hon ville inte träffa killar som använde någon form av tobak. Jag accepterade hennes önskningar och klickade vidare.. när jag vid senare tillfälle kikade in på samma profil via mobilen då jag var osäker om jag tittat, då var jag blockad. 

    Och vad är de med folk ? Känner en jag jobbat med och han är intresserad av crossdressing, de är inte bara kvinnor som vägrar uppge i sin profil vilken stad dom bor i, även killar .
    Är man så jävla feg?
    Jag vill ju gärna veta, och har ingen lust eller så desperat att jag ska köra 8 timmar för lite fitta och sen åka hem igen 8 timmar..
    Jag tror inte att du förstår hur dåligt du skriver.
    Om du tror att du provar en annan taktik på bc men fortsätter att skriva som du gör så tror jag att det är omöjligt för dig att få napp.
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-19 15:43:34 följande:
    Jag tror inte att du förstår hur dåligt du skriver.
    Om du tror att du provar en annan taktik på bc men fortsätter att skriva som du gör så tror jag att det är omöjligt för dig att få napp.
    Hur många journalist priser har du?
    Tror du verkligen att jag skriver så här på BC??
  • Tobben
    HeiHei skrev 2024-04-19 15:57:31 följande:
    Hur många journalist priser har du?
    Tror du verkligen att jag skriver så här på BC??
    Du behöver inget journalistpris för att lyckas på bc, men fyi så har jag noll.

    Om du inte skriver lika dåligt på bc, varför skriver du dåligt här?
  • Meddelande borttaget
  • HeiHei
    Tobben skrev 2024-04-19 16:16:39 följande:
    Du behöver inget journalistpris för att lyckas på bc, men fyi så har jag noll.

    Om du inte skriver lika dåligt på bc, varför skriver du dåligt här?
    Annars skulle du inte ha nånting att skriva om. Sluttjafsat!!!
  • Anonym (Jessica)

    Jag var medlem där under många år och har träffat många därifrån. Mitt bästa sexminne har jag fått därifrån :) men jag avreggade mig för ca 5 år sen då det var för många nötter så man missa de få guldkorn som fanns

  • Anonym (Glömde)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-15 21:25:19 följande:

    Jag var medlem där under många år och har träffat många därifrån. Mitt bästa sexminne har jag fått därifrån :) men jag avreggade mig för ca 5 år sen då det var för många nötter så man missa de få guldkorn som fanns


    Starkt jobbat, jag har inte lyckats komma därifrån..
    Jag återkommer alltid efter någon månads uppehåll trots att jag vet att de bara blir värre och värre där.
  • Anonym (Raketen)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-15 21:25:19 följande:

    Jag var medlem där under många år och har träffat många därifrån. Mitt bästa sexminne har jag fått därifrån :) men jag avreggade mig för ca 5 år sen då det var för många nötter så man missa de få guldkorn som fanns


    Har också lämnat BC eftersom det var knepigt att få till någon dejt, trots att jag varit seriös i presentationen och de annonser jag lagt ut. Finns gott om knäppgökar där, både män och kvinnor...
Svar på tråden Är du/varit medlem på BC ?