• jiipi76

    Billiga sistaminuten resor, när?

    Hejsan! När brukar man hitta billigaste priser på sistaminuten-resor? sommar 2014. Tack!

  • Svar på tråden Billiga sistaminuten resor, när?
  • Qarina

    Det är väl d man menar med sista minuten resor!! Tror att d som efterfrågas är när på året de är billigast. Blir nog svårt att hitta några öht i juli tex. Men min erfarenhet är att sista minuten resor inte har sista minuten priser längre tyvärr :(

  • LillaPinnen

    Om du åker till exempelvis Arlanda, så kan du stå standby och avvakta något flyg som får en plats över. Den platsen får du till pangpris. Så gjorde alltid jag förr. Spenderade en del timmar på flygplatser runt om i världen dock. ;)

  • Qarina
    LillaPinnen skrev 2014-06-16 22:21:09 följande:
    Om du åker till exempelvis Arlanda, så kan du stå standby och avvakta något flyg som får en plats över. Den platsen får du till pangpris. Så gjorde alltid jag förr. Spenderade en del timmar på flygplatser runt om i världen dock. ;)

    Funkar d verkligen fortfarande? Trodde de hade slutat med d :o Hur funkar d om man är 2? Är d jättesvårt att få biljetter då? Kan man boka t/r då el bara enkel?
  • LillaPinnen
    Qarina skrev 2014-06-17 00:18:36 följande:

    Funkar d verkligen fortfarande? Trodde de hade slutat med d :o Hur funkar d om man är 2? Är d jättesvårt att få biljetter då? Kan man boka t/r då el bara enkel?
    Detta var ju några år sedan.
    Jag åkte alltid själv och bokade bara en resa. Billigast så.
Svar på tråden Billiga sistaminuten resor, när?